Om 12.00 uur met mijn maatje afgesproken bij de cinema, heerlijk even de boel de boel laten en genieten van elkaar, dit keer hopend op een triootje maar ja dat is niet zeker, hopen dus. Wij zijn twee versa’s dus even een werk overleg wie eerst, ik ws de gelukkige die op de handdoek mocht gaan liggen, zijn vingers speelde met mijn anus om deze wat op te rekken, mmm een warme tong voelde ik bij mij naar binnen dringen, aangezien mijn maatje dit keer niet echt veel tijd had waren we snel begonnen om de tijd die we hadden ook echt te benutten.
Met glijmiddel werd ik toegankelijk gemaakt en zijn lul werd gereed gemaakt om bij mij binnen te komen, rustig aan werd het tempo opgevoerd, heerlijk, elke stoot voelde aangenaam aan. Zijn tong vond mijn tong en zo lagen we te neuken op het grote matras, er was een man gaan zitten die zichtbaar van ons aan het genieten was, ik keek mijn maatje aan en deze knikte instemmend, en nodigde hem uit om erbij te komen. Hij had geen bedenktijd nodig en al snel lagen we met z’n drieën op het matras. Het was tijd om de rollen om te draaien en mijn maatje te gaan nemen, ik zag uit mijn ooghoek dat hij en de man aan het zoenen waren en zo kon ik me verdiepen in zijn kontje. Mijn tong over zijn anus, man wat smaakt hij lekker en naar meer.
Mijn condoom omgedaan en langzaam mijn eikel bij hem naar binnen gewerkt, eerst mijn eikel even spelen daarna ging ik los. De man was intussen achter mijn gaan staan en zijn vingers gingen bij mij naar binnen, “GODSE LEKKER” was dat, op zijn kiezen achter mij om met zijn tong verder te gaan waar zijn vingers waren begonnen. Dit was lekker, ik had een hoop dat hij zijn lul bij mij erin zou doen, maar helaas is dit niet gebeurd, ik hoop maar op een volgende keer, want ik was zo aan het neuken dat ik daar niet echt op dat moment kon op reageren. Ik ging uit mijn maatje en nodigde de man uit om hem ook te neuken en dat heeft hij ook gedaan, ik kroop op het matras en stopte mijn lul in de mond van mijn maatje waar hij heerlijk op begon te zuigen. Inmiddels hadden we al veel bekijks gekregen waar ik nog geiler van werd. Bekeken worden is ook lekker! (Ieder zijn ding) hierna genoten we van elkaars lullen samen met mijn maatje de lul van de man gezogen ik draai mij om om samen met de man van de lul van mijn maatje te pijpen. Zo geil…
Nu was de man aan de beurt om geneukt te worden, heer warm voelde hij aan van binnen, mijn maatje drukte zich stevig tegen mij aan ik voelde zijn lul tegen mij aan kloppen. Hierna ging de man op het matras liggen en mijn maatje er boven op. Ik ging even wat drinken, een colaatje uit mijn kluis gehaald en ging het bekijken van af de bank, dat was de moeite waar om te zien hoe hij ervan genoot… op dat moment kwam er een jongen binnen lopen, een mooie verschijning, na zich uitgekleed te hebben had hij een mooie string aan.
Een waanzinnig mooi kontje, ja dat trok mijn aandacht wel. Hij deed zijn handdoek om en liep naar een van de ruimtes toe, mijn cola was inmiddels op en ik ging deze weggooien in de prullebak gaf mijn maatje die nog steeds aan het neuken was een kus en zette de achtervolging in op de mooie jongen met zijn heerlijke kontje. Ik durf niet echt zomaar op iedereen af te stappen dus deed het heel subtiel en maakte een complimentje over zijn kontje wat mooi rond en strak was, (jaloers erop), even babbelen en vroeg of ik hem mocht pijpen, dit was dus niet de bedoeling hij was bottom en wilde alleen geneukt worden, maar nu was hij zichzelf nog aan het acclimatiseren, heb hem toen met rust gelaten.
De man moest inmiddels weg helaas, maar ik zat op het matras met maatje die zich lag af-te-trekken hij wil klaarkomen, dat is bij hem echt een dingetje, dan moet je hem met rust laten en afwachten wat er gaat gebeuren. Ik kleermakers zit, en spelend zijn gaatje een lul van hemd anders in zijn mond lag hij daar te trekken. Ik trok hem even tegen mij aan, mijn eikel schoof langzaam zijn gaatje in, en hij kwam klaar, met een krachtige eerste straal vol in mijn gezicht, de tweede over hem heen, (voor vaste klanten; dit moet je eens zien.) Mijn maatje moest eerder weg dus ging hij douchen, De jongen kwam toen ook de zaal in lopen en ik greep mijn kans en vroeg hem brutaal of ik hem mocht neuken, hij sprong het matras op en ging daar klaar zitten om mij te ontvangen.
Ik heb echt genoten deze dag.
Ik hoop ook dat de meneer die mij zijn tepelklemmen op mijn tepels had gezet deze ook weer terug gevonden heeft. Maar dat is weer een ander verhaal en avontuur.
Maatje = afrosenual en de man = Pieter (ik hoop je vaker te zien)
Een verslagje van de bi/gay 15 november
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: Een verslagje van de bi/gay 15 november
Leuk om het eens van een ander perspectief terug te lezen. Het was een zeer geile dag met veel orgasmes! Pieter was geweldig en ik hoop hem vaker tegen te komen.
-
- Leeftijd: 98
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Leuk verhaal jongens. Misschien een keer...
-
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Fijn om terug te lezen, ik geniet nog na, dank mannen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten