Een boeiende choreografie op de grote matras
- yuriym
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 100
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Een boeiende choreografie op de grote matras
Tweede woensdag van de maand, 12 feb '25, MEN-ONLY-dag in Erotic Cinema Amersfoort. Ik was toch al van plan om een middagje te chillen en relaxen met andere leuke mannen, toen mijn oog op de vraag van Sjig viel, die zich afvroeg wanneer het een goed bukkake moment is. Afrosensual had het antwoord en traby033 reageerde meteen enthousiast. “We gaan het meemaken.” Voor mij gaf dat de doorslag om ondanks mijn beschikbaarheidsdienst toch naar de Coninckstraat te gaan. Ik was er vrij vroeg, kwam bijna tegelijk met Afrosensual en traby033 binnen. Het gebruikelijke ritueel, uitkleden, omkleden, opfrissen en cruisen ging snel van start. Geleidelijk werd het ook wat drukker. Mannen van alle leeftijden waren aanwezig en met elkaar bezig in de hetero-, homozaal, de gloryholeruimte en de darkroom. Maar op de grote matras gebeurde er iets moois, Afrosensual en traby033 speelden, verkenden en genoten van elkaars lichaam. Ik hoef niet in detail te treden, maar het leek op een choreografie van twee mannen die met en om elkaar heen dansten als paradijsvogels. Het ging respectvol, met humor, met lust en genegenheid. Leuk, inspirerend en geil om naar te kijken en te mooi om in hun spel te treden. Later op de middag kwam Sjig ook binnen. Ik weet niet of hij zijn gedroomde bukkakemoment heeft gehad, want om drie uur moest ik weg, maar ik mocht gelukkig nog meemaken hoe hij zich overgaf aan traby033. Sjig helemaal doggy style, mooie bolle kont omhoog en traby033 achter hem. Ze hebben van elkaar genoten, dat was te zien. De rest van de middag kon ik helaas niet meer meemaken, maar er is vast iemand die dit verslagje wil aanvullen met belangrijke en leuke gebeurtenissen.
- Afrosensual
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: Een boeiende choreografie op de grote matras
Wat een leuk verslag om te lezen! Ik vond het een gezellig middag en had totaal geen behoefde om buiten het grote ruimte rond te treden. Het was met name fijn om veel bekende gezichten te zien, dat maakt de Gay dag heel bijzonder voor mij.
Trabby was een Bull deze dag en niet te temmen, het was super geil om hem zoveel verschillende mannen te zien domineren
.
Onderstaande gaf mij de nodige lach en deels een beetje schaamte(ik vraag mij wel eens af hoe mijn handelingen overkomen).
Nogmaals bedankt voor het delen
.
Trabby was een Bull deze dag en niet te temmen, het was super geil om hem zoveel verschillende mannen te zien domineren

Onderstaande gaf mij de nodige lach en deels een beetje schaamte(ik vraag mij wel eens af hoe mijn handelingen overkomen).
Nogmaals bedankt voor het delen

Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
- yuriym
- Contacteer:
Gelukkig jou lach, want mijn uitspraak is positief bedoeld.Van Afrosensual: Onderstaande gaf mij de nodige lach en deels een beetje schaamte (ik vraag mij wel eens af hoe mijn handelingen overkomen).
Schaamte, echt? Als er iemand in EC Amersfoort is die goed is in zelfreflectie, dan ben jij het wel.
Hoe jouw handelingen overkomen? Zo als ik het zie: je hebt een positieve sfeer om je heen, je straalt rust uit en tegelijkertijd veel energie en libido, je hebt een zorg-attitude in jouw omgang met speelmaatjes. Tenslotte zie ik in jou iemand met natuurlijke leiderschapskwaliteiten en zeker een teamplayer. (Dat kan ik wel eens eyeball-to-eyeball uitleggen.) Nee, ik vraag niet of je met me wil trouwen!

Overigens moet ik mezelf toch iets nadrukkelijker manifesteren, want traby033 aka de bull meent mij nog steeds niet te hebben gezien

Ik ben heel benieuwd hoe de rest van de middag is verlopen en ook of Sjig zijn bukkakemoment heeft mogen beleven, maar misschien wil hij dat zelf wel even rapporteren?
Ik kijk alweer uit naar een volgende Erotic Cinema moment met veel bekende en onbekende mensen om mee te spelen.
-
- Leeftijd: 53
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
klinkt goed om met als paradijs vogel en als Bull te worden vergeleken hahaha, inmiddels weet ik wel wie je bent, stom van mij, ik had het kunnen weten
- yuriym
- Contacteer:
de term "paradijsvogels" kwam in mij op toen ik nadacht over jullie spel op de grote matras. De term "bull" komt van Afrosensual om aan te geven welke rol jij zou pakken afgelopen woensdag. Volgende keer zal ik wat nadrukkelijker aanwezig zijn, altijd zin om te spelen met één, twéé, veel leuke mannen, maar ik breek niet snel in het spel van anderen, tenzij ik uitgenodigd wordt. bedankt voor je reactie.
-
- Leeftijd: 22
- Contacteer:
Wat een prachtig verhaal hierboven. Het was leuk om hiervan deel te mogen uitmaken! Ook spannend, zo'n eerste keer op het matras... Maar wat was het heerlijk om daar zo te liggen en genomen te worden! Eng, maar tof!
Helaas geen bukkake gehad, maarja nu stond ik niet een uur in de file gelukkig!
Was leuk en leuk om het terug te lezen
Xx
Helaas geen bukkake gehad, maarja nu stond ik niet een uur in de file gelukkig!
Was leuk en leuk om het terug te lezen
Xx
- yuriym
- Contacteer:
Leuk dat je reageert Sjig. Ik hoop dat jij en wij allemaal nog veel spannende en mooie momenten mogen meemaken in de cinema. En we mogen als “mannen-die-met-mannen-spelen” best wat vaker verslag doen van de mooie momenten die we met elkaar meemaken. Ik zeg: “We gaan in 2025 minimaal één keer voor “Het verslag van de maand ………..”.
-
- Leeftijd: 22
- Contacteer:
hahaha dat klinkt als een plan!
- yuriym
- Contacteer:
Ik ben ervan overtuigd, ook uitvoerbaar.Sjig hahaha dat klinkt als een plan!
traby033 heeft al een aantal heel beeldende verhalen geschreven over zijn belevenissen in EC-Amersfoort. Het effect voelde ik rechtstreeks in mijn kruis. Dit jaar moet het zeker een keer lukken. Ik kijk uit naar de eerstvolgende men-only dag , woensdag 12 maart ‘25.
- Poezenbeestje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Hahahahaha, oh my.... ik denk in plaatjes

Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966
This kitten has delicious claws to play with..
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten