MEN-ONLY-SPECIAL-dag op woensdag 10 sep ‘25
- yuriym
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 100
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
MEN-ONLY-SPECIAL-dag op woensdag 10 sep ‘25
Deze keer een MEN-ONLY-dag gecombineerd met de BIG-TOY-PARTY, waarbij mannen in competitievorm kunnen laten zien hoe ze een groot speeltje kunnen verwerken. Als je van speeltjes houdt is dit misschien wel een uitstekende middag om ook een keer jouw eigen speeltjes mee te brengen voor eigen genot en/of dat van andere aanwezigen. Ik neem mijn eigen toys in elk geval voor de zekerheid weer mee. Verder is het gewoon weer een heerlijke middag chillen relaxen en spelen met leuke geile actieve en frisse kerels. Ik twijfel er geen moment aan dat het weer een spetterende middag gaat worden met bekende, minder bekende en nieuwe bezoekers. Als je nog nooit geweest bent is dit weer een keer een kans om je onder te dompelen in een sfeer van erotiek en respectvolle maar ook stevige seks.
- yuriym
- Contacteer:
Re: MEN-ONLY-SPECIAL-dag op woensdag 10 sep ‘25
Ik ben heel benieuwd wie er deel uit maakt van de jury en op welke manier wordt vastgesteld wie de winnaar van de wedstrijd is.
-
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Ik ben er tegen 16:00 ook bij, neem een aantal van mijn favoriete speeltjes mee, play-matjes, glijmiddel en handschoentjes voor als er iemand een handje over heeft
- traby033
- Leeftijd: 53
- Contacteer:
Ik ben ook van de partij!!! ik ben er om 12.30 ongeveer... En heb er veel zin in. het voelt heel lang geleden op de een of andere manier, laten we er een feestje van gaan maken
- yuriym
- Contacteer:
Vergeet niet jouw kwispelstaartje mee te nemen traby033
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Ter info:
Beste Bezoekers en deelnemers!
Morgen (10 sep) is onze BIG toy competition. Waarbij mee doen belangrijker is dan winnen.
Deze dag staat in het teken van BIG toys en de uitdaging aan te gaan om achter te komen wat je lichaam wel en niet aan kan.
Het moet natuurlijk wel leuk en veilig blijven, hoe graag je ook wilt winnen. Luister altijd naar je lichaam.
We hebben een poll gedaan met wanner het jullie het beste uit komt om de prijs uit te reiken.
De meningen zijn hierover verdeeld.
De prijsuitreiking zal rond 18:00/18:30 uur zijn.
De spelregels:
• De deelnemers zijn met elkaar ook de jury. Help en begeleid elkaar.
• Spoelen is in de EC niet mogelijk – deze voorbereidingen voer je thuis uit.
• Glijmiddel is key and less is NEVER more. Neem je eigen glijmiddel mee!
- Hou er rekening mee dat silicone glijmiddel niet is toegestaan in de EC.
• Wij zorgen voor een big toy dildo en zullen hier condooms bij leveren.
• Eigen toys mee nemen.. leuk! Ook deze graag gebruiken met condoom wanneer je deze uitleent. *Het mee nemen van eigen toys is op eigen risico.
Tot morgen
Team EroticCinema
Beste Bezoekers en deelnemers!
Morgen (10 sep) is onze BIG toy competition. Waarbij mee doen belangrijker is dan winnen.
Deze dag staat in het teken van BIG toys en de uitdaging aan te gaan om achter te komen wat je lichaam wel en niet aan kan.
Het moet natuurlijk wel leuk en veilig blijven, hoe graag je ook wilt winnen. Luister altijd naar je lichaam.
We hebben een poll gedaan met wanner het jullie het beste uit komt om de prijs uit te reiken.
De meningen zijn hierover verdeeld.
De prijsuitreiking zal rond 18:00/18:30 uur zijn.
De spelregels:
• De deelnemers zijn met elkaar ook de jury. Help en begeleid elkaar.
• Spoelen is in de EC niet mogelijk – deze voorbereidingen voer je thuis uit.
• Glijmiddel is key and less is NEVER more. Neem je eigen glijmiddel mee!
- Hou er rekening mee dat silicone glijmiddel niet is toegestaan in de EC.
• Wij zorgen voor een big toy dildo en zullen hier condooms bij leveren.
• Eigen toys mee nemen.. leuk! Ook deze graag gebruiken met condoom wanneer je deze uitleent. *Het mee nemen van eigen toys is op eigen risico.
Tot morgen
Team EroticCinema
- traby033
- Contacteer:
ik zal hem zeker mee nemen hahaha
- traby033
- Contacteer:
mannen bedankt voor de lekkere middag...
de toy's die ik naar binnen kreeg waren die van yuriym, heerlijk...
en op het matras heb ik gemerkt dat als ik aan het neuken ben ik niet gelijktijdig kan pijpen, (moet daar toch eens aan gaan werken) maar het was een heerlijke lul en super geil. Yuriym heeft me ook lekker genomen onder toezicht van een aantal mannen in de sling, eerst met zijn dildo's en daarna het echte werk, veel handen over mijn lichaam gevoeld en twee lullen in mijn handen. @yuriym het was heerlijk.
En even een opmerking aan alle mannen: als er nu een jonge man binnen komt spring dan niet gelijk op z'n nek, geeft hem de tijd, het schrikt alleen maar af. ik vind het ook geweldig om naar een jonger lijf te kijken, en ook wel met een jaloerse blik hoe strak het allemaal is. maar ga er niet hijgend over heen hangen het zag er erg zielig uit... hij ging ook snel weer weg, jammer!
op het eind van de middag even lekker een tail-plug er in gedaan en op de bank zitten-liggen edgen totdat ik klaar kwam.... lekker
maar ik heb een heerlijke dag gehad!!!
de toy's die ik naar binnen kreeg waren die van yuriym, heerlijk...
en op het matras heb ik gemerkt dat als ik aan het neuken ben ik niet gelijktijdig kan pijpen, (moet daar toch eens aan gaan werken) maar het was een heerlijke lul en super geil. Yuriym heeft me ook lekker genomen onder toezicht van een aantal mannen in de sling, eerst met zijn dildo's en daarna het echte werk, veel handen over mijn lichaam gevoeld en twee lullen in mijn handen. @yuriym het was heerlijk.
En even een opmerking aan alle mannen: als er nu een jonge man binnen komt spring dan niet gelijk op z'n nek, geeft hem de tijd, het schrikt alleen maar af. ik vind het ook geweldig om naar een jonger lijf te kijken, en ook wel met een jaloerse blik hoe strak het allemaal is. maar ga er niet hijgend over heen hangen het zag er erg zielig uit... hij ging ook snel weer weg, jammer!
op het eind van de middag even lekker een tail-plug er in gedaan en op de bank zitten-liggen edgen totdat ik klaar kwam.... lekker
maar ik heb een heerlijke dag gehad!!!
- yuriym
- Contacteer:
Traby033 ik heb ook weer genoten van het spel dat we met elkaar konden speken. Op de bank, op de grote matras, in desling en tot slot weer de bank. Dankjewel daarvoor. Ik kijk alweer uit naar een volgende MEN-ONLY.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten