Gangbangavond helaas compleet mislukt
- Amersfoorter
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Gangbangavond helaas compleet mislukt
Eindelijk was het dan zover. Na een week uitgekeken te hebben vertrok ik rond kwart voor 7 richting Erotica voor de door mij georganiseerde gangbangavond. Bij binnenkomst hoorde ik al gelijk veel stemmen achter in de hal. Dacht van yep gaat een geile en leuke avond worden. Maar helaas rondom het kussen hadden zich wat stelletjes en een groot aantal hetero heren zich verzameld voor hun geile avond. Dan maar even kijken in de darkroom. Per slot van rekening waren er een aantal reacties binnengekomen bij mijn uitvraag of er interessse was voor weer zo'n avond. Echter helaas niemand te bekennen. Dan maar naar de gaycinema. Zal iedereen daar wel zijn. Maar ook hier niet de actie die ik had verwacht of jongens/mannen die wellicht gereageerd hadden. Misschien dan toch wel iets te vroeg nog. Maar even wachten, wachten, wachten. Inmiddels was het rondom het kussen in de gang een aardige vrolijke en geile boel. Werd me al snel duidelijk het gaat hem vanavond niet worden. Denk dergelijke avond als deze wellicht meer kans van slagen op een andere avond ergens in de week. Wellicht een keer herkansing op de woensdag of donderdagavond.
Later kwam er wel een leuke jongere knul beetje rondkijken. Maar helaas was jij meer hetero gericht. In de gang bij het kussen stond je wel een paar keer naast me. Weet niet of jij nog lang bent gebleven om te kijken nadat ik uiteindelijk tegen 9 uur weg ben gegaan? Mocht je dit lezen laat even weten dan via mijn PB.
Later kwam er wel een leuke jongere knul beetje rondkijken. Maar helaas was jij meer hetero gericht. In de gang bij het kussen stond je wel een paar keer naast me. Weet niet of jij nog lang bent gebleven om te kijken nadat ik uiteindelijk tegen 9 uur weg ben gegaan? Mocht je dit lezen laat even weten dan via mijn PB.
-
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Gangbangavond helaas compleet mislukt
weet niet of je mij bedoeld (heb stekeltjes haar) ik kwam rond 9uur binnen was nog wel gezellig met een behoorlijk geile dame die er behoorlijk wat van kan
genieten was dat!

- Amersfoorter
- Contacteer:
Hoi Martijnzo,
Nee bedoelde niet jouw denk ik. Ik was toen net al weg. Had ik dus nog maar even gebleven dan. Ships. Ha ha ha. Was een jongen met een donker blauwe trui/jas aan en lichte spijkerbroek en witte gympies.
Nee bedoelde niet jouw denk ik. Ik was toen net al weg. Had ik dus nog maar even gebleven dan. Ships. Ha ha ha. Was een jongen met een donker blauwe trui/jas aan en lichte spijkerbroek en witte gympies.
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
En het genieten was wederzijds Martijnzo....
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
ik denk dat je mijn bedoelt...
kwam rond 19.00 binnen en ging weer rond 21.30 witte schoenen zwart grijze soort van vest
@martijnzo
was het nog wat geworden de laatste 30 min ?
Mvg
kwam rond 19.00 binnen en ging weer rond 21.30 witte schoenen zwart grijze soort van vest
@martijnzo
was het nog wat geworden de laatste 30 min ?
Mvg
-
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
ja dat herken ik wel. Het is inderdaad zo dat als je naar de ec komt als gay, of zoals ik als bi en er zijn toevallig ook stelletjes aanwezig........ Dan zijn de aanwezigen mannen opeens opvallend hetero allemaal.
Heel jammer want ook rondom de activiteiten met de dames zouden m/m activiteiten de feestvreugde kunnen vergroten.
En als je dan niet opdringerig wil zijn temidden van de schare mannen rondom een stel in actie of als je daar niets mee hebt, tja dan heb je wel pech. Maar meer dan dat is het dan ook weer niet. Volgende keer beter.
Dat je iets afspreekt op een dag dat er stellen blijken te zijn kan je niet voor zijn. Blijven proberen en hopelijk kom ik je eens tegen! Diederik
Heel jammer want ook rondom de activiteiten met de dames zouden m/m activiteiten de feestvreugde kunnen vergroten.
En als je dan niet opdringerig wil zijn temidden van de schare mannen rondom een stel in actie of als je daar niets mee hebt, tja dan heb je wel pech. Maar meer dan dat is het dan ook weer niet. Volgende keer beter.
Dat je iets afspreekt op een dag dat er stellen blijken te zijn kan je niet voor zijn. Blijven proberen en hopelijk kom ik je eens tegen! Diederik
-
- Contacteer:
miss dan een leuk idee om een keer met laura of wie dan ook een gay/bi thema te geven of zeg ik nu iets heel doms ? 

-
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
zou nie weten waarom je dat als 'iets doms' zou moeten beschouwen!
Lijkt mij juist een uitstekend idee!
Eeeuuuhhh kweet alleen niet hoe je dat dan organiseren moet......
Lijkt mij juist een uitstekend idee!
Eeeuuuhhh kweet alleen niet hoe je dat dan organiseren moet......
-
- Contacteer:
verschillende manieren
1. je kan een net bericht maken waar bij je het uitlegt met en poll bij een hoog ja antwoord je je der mee na de verkoper/baas gaat
2. je kan het recht steeds vragen der zijn ook wat vrouwen(wend/lisa Enzo die hier een account heeft
1. je kan een net bericht maken waar bij je het uitlegt met en poll bij een hoog ja antwoord je je der mee na de verkoper/baas gaat
2. je kan het recht steeds vragen der zijn ook wat vrouwen(wend/lisa Enzo die hier een account heeft
- Amersfoorter
- Contacteer:
Ho Ro,
Ja dat zou heel goed kunnen. Aan de beschrijving die je van jezelf geeft en je leeftijd komt goed overeen met de jongen die ik bedoel. Waarschijnlijk zul je wel weten wie ik dan ben. Had een blauw/wit gestreept shirt aan en spijkerbroek. Toen jij in de gang stond te kijken en tegen het koffieapparaat aanleunde stond ik naast je.
Goed initiatief verder van je voor de gay/bi thema. Hou me aanbevolen.
Groet Ronald
Ja dat zou heel goed kunnen. Aan de beschrijving die je van jezelf geeft en je leeftijd komt goed overeen met de jongen die ik bedoel. Waarschijnlijk zul je wel weten wie ik dan ben. Had een blauw/wit gestreept shirt aan en spijkerbroek. Toen jij in de gang stond te kijken en tegen het koffieapparaat aanleunde stond ik naast je.
Goed initiatief verder van je voor de gay/bi thema. Hou me aanbevolen.
Groet Ronald
Gebruikers op dit forum: Mabi90 en 5 gasten