Even een aanvulling wat ik afgelopen keer heb gepost:
Ik kan niet, en zal waarschijnlijk nooit, begrijpen over mensen die er onverzorgd en vies eruit zien. Ik begrijp dat je naar je werk even snel naar EC wilt gaan om je kwakje te loosen. Maar ik vind dat persoonlijk niet kunnen. Misschien ben ik wat te direct maar je stinkt en je ziet er niet uit. Voor jongeren kan dat zeer intimiderend overkomen. En ja, er zijn mensen die daar op kicken. Er is een douche beschikbaar. Maak daar gebruik van.
Persoonlijk (en dan spreek ik voor mijzelf) vind ik dat ik een verzorgde, hygiënische jongeman ben. Het maak niet uit als het een EC is of wat dan ook. Ik zorg ervoor dat ik mij goed grondig was en lekker ruik. Je hebt daar meer plezier aan.
Ik ben momenteel aan het experimenteren. Wil weten als ik bi ben, is een gangbang iets voor mij etc. In een EC zijn vind ik wel uitdagend en kinky. Erna toegaan vind ik al spannend. Ik probeer zo anoniem mogeljk te blijven. In dit geval is het in mijn positie moeilijk.
Het stereotype beeld over oude vieze mannen die op zeer jonge mannen jagen wil ik vergeten. Misschien is dat helemaal niet zo. Ik heb het meegemaakt plus de reactie van suckboy1987 heeft het voor mij dubbel bevestigd.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het voor mij een intimiderend, ongemak en naar sfeertje opwekt. Misschien spreek ik ook voor de andere jongeren. Maar wat suckboy1987 al heeft aangegeven. Voor zijn gevoel komt er al weinig jongeren.
Niet iedereen durft persoonlijk de klachten bij EC neer te leggen. Vanwege anonimiteit maar ook uit schaamte.
Begrijp mij niet verkeerd. Wat ik heb gelezen is dat er degelijk mensen zijn die respect voor elkaar hebben. Jammer genoeg zijn ze in de minderheid.
Je kan alleen respect voor iemand hebben als je respect voor jezelf heb. Heb je geen respect voor jezelf. Dan zal je het hoogwaarschijnlijk het gaan uiten op anderen.
Egoistisch zijn en jezelf te pleasen zijn gierige mensen.
Het moet niet ten koste gaan van iemand anders. Als beide partijen maar plezier in hebben