Wie wilt me helpen, ik zit met een dilemma!
Ik fantaseer al langere tijd over sex met een man. En ik kan er eigenlijk niet meer omheen dat dit gewoon iets is wat ik heel graag zou willen doen. Nu ben ik tot nu toe nog 100% hetero.. en daar zit het probleem. Ik heb 0, maar dan ook 0 % ervaring met homosexualiteit.
Ik zoek een vriendelijke man, tussen de 25 en 35 jaar oud die er graag wat tijd en moeite in wilt steken om mij te leren hoe het is om sex te hebben met een andere man. Een man die begrijpt hoe het ook ooit voor hem is geweest toen hij nog 100% hetero was.
Ik hoop dat ik hier op het juiste adres ben en zie jullie reacties graag tegenmoet. En als het kan, graag reactie via privé berichten daar ik niet graag deze hele situatie met iedereen op dit forum wens te bespreken. Sorry maar ja... begrijpelijk hoop ik.
Groetjes,
Steef.
Wie wilt me helpen :)
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Wie wilt me helpen :)
Hoi, ik 35 jr, lang, slank, onbeh lijf, bi, gebonden, zoek dus diskrete date, heb net als jij ook met dat probleem geworsteld destijds en een leuke vent heeft mij daarbij geholpen. Zou graag jou begeleider zijn... Let me know? Groet Martijn
Mail gerust uitgebreid om elkaar te leren kennen via martijnc033@gmail.com
Mail gerust uitgebreid om elkaar te leren kennen via martijnc033@gmail.com
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten