Bij binnenkomst stond er een leuke jonge knul die mij uitlegde hoe het een en ander in zijn werk ging.... Dus maskertje mee en naar binnen, ik moet eerlijk zeggen ondanks de spanning heb ik mij gelijk geheel uitgekleed en ben even met mijn maskertje op rond gaan lopen.
Het was drukker als ik had verwacht wat een geile atmosfeer zeg.
Ik zo sletterig als ik ben wist al wat er vroeg of laat ging gebeuren deze dag en ik kon het dan ook niet laten om in de gayzaal even stiekum met mijn vinger mijn mannenkutje te stimuleren
Ken je dat geile geurtje als je net gedoucht bent en het vervolgens warm krijgt, er ontstaat dan een zeer aangenaam maar vooral geil laagje zweet tussen je ballen en je mannenkutje . DAT zo zoet als honing ruikende geurtje hing nu dus aan mijn vinger ik moet eerlijk zeggen op dit punt was ik voor alles in staat wat mij betreft liet ik mijn slettenkut op dit moment door iedereen nemen

Toen ik opstond bleek dat er een top lucht had gekregen van mijn ondeugende momentje met mij zelf, zonder al te veel (eigenlijk geen) woorden liet deze Top mij voelen wat nou eigenlijk een meatmarket is .
Hij drukte zijn borst tegen de mijne waarop ik zijn warme hand over mijn rug naar onder voelde glijden langzaam maar MET KRACHT glijd zijn vinger in mijn op dit moment hunkerende mannenkutje... zijn andere hand had op dat zelfde moment mij ballen in een positie van nog iets meer kracht en ik spuit nu al je navel vol ...
HIJ buigt zich ligt voorover en fluistert in mijn oor "als jij vandaag mijn slet wilt zijn RIM je me en trek je net zo lang tot ik kom" terwijl ik schrijf kan ik hem weer proefen .
Zo gezegd zo gedaan, mijn tong kreeg geen genoeg van zijn heerlijk strakke gaatje, ik had hier duidelijk met een echte top te maken .
Net voordat hij klaarkwam drukte hij mijn sletterige gezicht weg en beval hij me om te draaien en drukte me voorover.
Hij sloot 1 van zijn niet al te kleine handen om de achterkant van mijn nek tufte op mijn kutje en gebruikte direct 2 vingers om mij klaar te rekken voor iets waar in nu nog steeds van droom : ik voelde langs zijn 2 gekromde vingers ook zijn kloppende lul binnentrede . dit is het moment waarop ikzelf kwam ! in deze positie heeft hij mij echt geleerd wie er deze dag de TOP en de SLET was .
Ik ben nog nooit zo hard geneukt en vernederd, terwijl langzaam zijn vingers terugtrokken werden voelde ik een warme lading tegen mijn prostaat komen (in condoom)
“Ik heb van je genoten misschien tot de volgende meatmarket hoorde ik hem zeggen terwijl hij weg liep”
Ik moet eerlijk zeggen een beetje zweverig heb nog even nagenoten en ben mijn TOP dus uit het oog geraakt hij heeft mij GEBRUIKT en achter GELATEN zoals een echte SLET verdient.
Ik weet dus niet wie JIJ was en of je me een hint gaf maar ik hoop JOU of iemand die hieraan MINIMAAL kan voldoen zeker te treffen Aanstaande woensdag in Amersfoort op de Meatmarket
SLET