Hele grote dikke pik gepijpt

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
bi44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Hele grote dikke pik gepijpt

Bericht door bi44 »

Het was ongeveer een maand geleden in de cinema in Amersfoort. Ik kwam vanwege een vage aankondiging voor een stel. Het was druk, tassen werden uitgedeeld. Ik mijn kleren opgeborgen (het was naaktdag) en condooms bij me gestoken. Van een stel was geen sprake, ik liep een beetje rond en werd toch wel aardig geil van het sfeertje wat er hing. Ik keek even in de gay cinema en daar gebeurde wel het een en ander. Een Indonesisch uitziende jongeman werd gepijpt door een wat oudere man. Een paar mannen stonden te kijken, waaronder een wat nors kijkende man met bril, met een hele grote pik. Ik twijfelde even of ik hem aan zou raken, maar durfde het toch niet aan.
Even later kwamen twee stellen binnen. Een niet actief stel, ze praatten alleen maar en zaten ook niet aan elkaar en een wel actief stel, zij een BBW, blond kort haar. Ze zaten in de cinema en streelden elkaar, ik zat voor ze en vroeg of ik haar mocht strelen. Dat mocht en ik vingerde haar waarbij het vocht rijkelijk over de stoel liep. Dat ging een tijdje zo door maar 'ontwikkelde' zich verder ook niet tot iets spannenders en ik keek weer even verder.
Ik liep de heterocinema uit en zag de nors kijkende, bebrilde man in een gloryhole hokje staan en zijn dikke pik hing uit het gat. Ik twijfelde even, maar ging door de knieën en pakte zijn dikke lul. Hij was echt kolossaal en nog niet eens helemaal stijf. Ik pakte een condoom en probeerde dat om te doen. Dat viel nog niet mee bij zo'n dikke lul, maar het lukte en ik nam de halfstijve lul in mijn mond. Wat een paal! Met lange halen trok ik de lul af en probeerde hem ondertussen zo diep mogelijk in de mond te nemen. Vooral zijn eikel was enorm dik. Ik deed het blijkbaar goed, want de lul werd steeds stijver en groter. Ik probeerde de lul te deepthroaten, moest kokhalzen, het lukte me niet om hem in mijn keeltje te laten glijden. Ik voelde me vreselijk geil en vooral lekker sletterig dat ik daar zo open en bloot in het cinema gedeelte zo'n pik aan het afzuigen was. Hij begon onwillekeurig te bewegen en weldra spoot hij het condoom vol. Ik zag sterretjes van geilheid. Dit wil ik vaker.....
gebruiksbi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Hele grote dikke pik gepijpt

Bericht door gebruiksbi »

wanneer ben je er weer?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten