dinsdag en woensdagavond (8 en 9 augustus)

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
befkoning
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

dinsdag en woensdagavond (8 en 9 augustus)

Bericht door befkoning »

dag allemaal,

Een paar weken terug was ik 's middags even in de cinema en heb me weer heerlijk vermaakt met een geile pik. Tot voor kort heb ik nog geen zaad doorgeslikt, maar... het was eindelijk zo ver! En ik heb er van genoten, wat een heerlijke smaak had deze heer voor mij.

Aanstaande dinsdagavond en woensdagavond ben ik dus weer in de cinema en voor alles in. Lekker pijpen door een gloryhole heen en graag tot het eind, dus je mag lekker in mijn warme mondje spuiten.

Ik zou het ook erg geil vinden om op het matras door 1 of meerdere mannen geneukt te worden, dit uiteraard wel safe! Dus neem je condoom en glijmiddel (of veel spuug) mee en laat je heerlijk gaan in mijn mondje of kontje.
Ik zie graag dat er 1 of meerdere wachtenden zijn terwijl ik door een man geneukt wordt, meerdere mannen verwennen is wat ik graag doe.

Dinsdag kunnen jullie mij herkennen aan het feit dat ik volledig naakt rondloop, er hoeft wat mij betreft geen rem meer te zijn.

Ik hou overigens niet van in mijn tepels knijpen of bijten, dus dat alsjeblieft niet doen anders stopt het feest erg snel!

Hopelijk zie/voel ik veel mannen deze week!

Ray
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: dinsdag en woensdagavond (8 en 9 augustus)

Bericht door Benno2 »

Ligt het aan mij, of is de naam "Befkoning" een beetje misplaatst, gezien de inhoud van deze oproep? :lol: :lol: :lol:
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
befkoning
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: dinsdag en woensdagavond (8 en 9 augustus)

Bericht door befkoning »

ach.. eigenlijk ben ik nogal oraal ingesteld en hou van sex met zowel vrouwen als mannen. oraalkoning dan misschien? ;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten