Verslag 14 mrt

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Verslag 14 mrt

Bericht door sletje bi stel dev »

Wat een heerlijke geile middag in EC we kwamen aan om half 12 waren erg geil en gingen naar binnen het eerste wat me opviel waren de grote dildo,s die daar achter glas stonden wat een dikke grote dildo,s maar oke wij kwamen om lekker tegeilen we kleden ons uit er waren alleen mannen. Ik was de enigste geil sletje hihi..we liepen naar de gayzaal er zaten al wat geile mannen bezig we gingen vooraan zitten links van ons zat al een man heerlijk geil tetrekken ik zei tegen m,n geile slaafje ga hem lekker pijpen ik blijf zitten en geniet van jou hoe je hem afzuigthij ging hem pijpen en keek geil naar mij ik vingerde m,n natte kutje mmm was goed nat toen kwam de man naar mij toe en ging met m,n kutje geil aan de gang en zo kwamen er meer mannen we gingen op matrasje liggen en ik werd heerlijk gelikt en geneukt m,n sexpijpslaafje neukte me heerlijk terwijl hij ook pijpte ik werd lekker gevingerd en kwam spuitend klaar 2 x al die geile mannen aan m,n geile lijf ik werd nog geiler na een tijdje gingen we wat drinken en roken en gingen op het matras verder ik weer goed gelikt en geneukt door m,n heerlijke pijpsletjeen de geile pikken in m,n mond kwamen heerlijk klaar ik likte m,n lippen af mmm dat ging zo door en m,n sexslaaf sletje zei kom we gaan naar gynaecoloog stoel daar werd ik heerlijk met vingers geneukt en de geile pikken in m,n kutje wat was dat geil mmm later zijn we naar het bed gegaan en werd ik dubbel geneukt wat een geil feesie ik heb genoten van alles en natuurlijk als laatste de kers op de taart door m,n geile pijpslet heerlijk geneukt en hij kwam heerlijk klaar en het feest was nog niet afgelopen ik ging nog ff heerlijk pijpen met een geile man die likte me weer geil klaar. Tja als enigste geile slet tussen al die mannen Dat was onze geile middag in EC we hebben samen een geile middag gehad en komen zeker weer snel
RobCee
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Verslag 14 mrt

Bericht door RobCee »

Hey lekker bi stelletje,

Gisteren was inderdaad heerlijk. Ik vond het heerlijk. Met name het moment dat we je dubbel hebben genomen. Zo'n lekker om te voelen hoe strak het werd toen die tweede lul er bij kwam.
Ik was gisteren compleet voldaan en uitgeput. 8-)

De gynaecologenstoel was me net iets te hoog. Heb nu spierpijn in m'n kuiten doordat ik je flink heb genomen ondanks dat ik op m'n tenen stond ;)

Hopelijk treffen we elkaar nog eens.
Laatst gewijzigd door RobCee op 07 jun 2018 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag 14 mrt

Bericht door sletje bi stel dev »

Hoi Rob ja was echt geil gevoel 2 pikken doen we snel over mmm :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten