Jongerendag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Amersfoort033
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Jongerendag

Bericht door Amersfoort033 »

Dat discriminerende beleid irriteert mij ook! Hoe vaak ben ik geen € 12,- armer geweest en heb een paar uur alleen gezeten. Of met 1 of 2 andere pipo('s). Had dan ook graag even in en uit gelopen. Voor de movies hoef ik er echt niet heen! :lol: Het is natuurlijk wel een sociaal beleid. Stellen studeren natuurlijk ook nog en verdienen nog niet zoveel . . . :roll: :arrow:
hippie
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door hippie »

hey kies nie snel een partij of hokje ben t met 1 ding helemaal eens naaktdag = naakt parendag = alleen paren en jongerendag =? ik ben ben geen jongere maar snap logica nie :?: en ook mee eens dat persoonlijke hygiene en schoonheid vanzelfsprekend moet zijn jong of oud :idea: toch een ieder gezond en geil 2014 ;)
bleep
Geaardheid: bi
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bleep »

Even een aanvulling wat ik afgelopen keer heb gepost:

Ik kan niet, en zal waarschijnlijk nooit, begrijpen over mensen die er onverzorgd en vies eruit zien. Ik begrijp dat je naar je werk even snel naar EC wilt gaan om je kwakje te loosen. Maar ik vind dat persoonlijk niet kunnen. Misschien ben ik wat te direct maar je stinkt en je ziet er niet uit. Voor jongeren kan dat zeer intimiderend overkomen. En ja, er zijn mensen die daar op kicken. Er is een douche beschikbaar. Maak daar gebruik van.
Persoonlijk (en dan spreek ik voor mijzelf) vind ik dat ik een verzorgde, hygiënische jongeman ben. Het maak niet uit als het een EC is of wat dan ook. Ik zorg ervoor dat ik mij goed grondig was en lekker ruik. Je hebt daar meer plezier aan.

Ik ben momenteel aan het experimenteren. Wil weten als ik bi ben, is een gangbang iets voor mij etc. In een EC zijn vind ik wel uitdagend en kinky. Erna toegaan vind ik al spannend. Ik probeer zo anoniem mogeljk te blijven. In dit geval is het in mijn positie moeilijk.

Het stereotype beeld over oude vieze mannen die op zeer jonge mannen jagen wil ik vergeten. Misschien is dat helemaal niet zo. Ik heb het meegemaakt plus de reactie van suckboy1987 heeft het voor mij dubbel bevestigd.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het voor mij een intimiderend, ongemak en naar sfeertje opwekt. Misschien spreek ik ook voor de andere jongeren. Maar wat suckboy1987 al heeft aangegeven. Voor zijn gevoel komt er al weinig jongeren.
Niet iedereen durft persoonlijk de klachten bij EC neer te leggen. Vanwege anonimiteit maar ook uit schaamte.

Begrijp mij niet verkeerd. Wat ik heb gelezen is dat er degelijk mensen zijn die respect voor elkaar hebben. Jammer genoeg zijn ze in de minderheid.

Je kan alleen respect voor iemand hebben als je respect voor jezelf heb. Heb je geen respect voor jezelf. Dan zal je het hoogwaarschijnlijk het gaan uiten op anderen.
Egoistisch zijn en jezelf te pleasen zijn gierige mensen.

Het moet niet ten koste gaan van iemand anders. Als beide partijen maar plezier in hebben :)
altijdlief
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door altijdlief »

Jongeren dag moet jongeren dag zijn. De EC moeten gewoon mannen/vrouwen ouder dan 30 jaar niet naar binnen laten. Ja, ik weet het, dan zeg de EC dan missen wij een boel inkomsten. Maar dan moet je niet kiezen voor een jongeren dag. Ik ga nooit naar een jongeren dag. Als alle EC een lijn vormen. En zich houden aan de thema's. Dan zijn we al een stuk verder. De EC hebben nu een goede naam, hou dat zo. Anders kan je al die thema's wel laten varen. Ook dat opdringen van sommige mannen loopt soms uit de hand. Dat gaat niet goed, het is niet goed dat daardoor mensen weg blijven. Maar wat kan de EC daar aan doen. Is moeilijk, of moet er een politieagent rondlopen in de zalen.
Maar wat ik soms ook verschrikkelijk vinden, is dat er mannen rond lopen met hun jas aan.(en soms met pet op). Laten we er een leuk jaar van maken en hopelijk houd iedereen zich aan de regels. Prettig 2014 gewenst.
gay1982
Leeftijd: 41
Contacteer:

..........

Bericht door gay1982 »

..........
Laatst gewijzigd door gay1982 op 25 feb 2022 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
stallion1979
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door stallion1979 »

Grappig dat sommige echt denken het licht gezien te hebben en de oplossing weten, wat gelijk alle mensen blij en gelukkig maakt. ;)

Ik denk dat de mensen van de cinema echt wel verder kijken naar het groter geheel en niet zeker naar hun eigen persoonlijke behoeftes kijken, wat hun gelukkig zou maken.

Ieder mens heeft weer andere behoeftes. daar kom je nooit 100% uit.

100 mensen is ook 100 verschillende meningenen behoeftes.

Laten wij het nu eens doen en blij zijn met de keuzes die ons aangeboden worden in deze geweldige cinema!....en er niet zo over klagen wat we allemaal wel niet anders willen.
Laatst gewijzigd door stallion1979 op 07 jan 2014 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
stallion1979
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door stallion1979 »

Laten wij het nu eens doen en blij zijn met de keuzes die ons aangeboden worden in deze geweldige cinema!....en er niet zo over klagen wat we allemaal wel niet anders willen.
suckboy1987 schreef:Grappig aangezien jij nooit op jongerendag in Amersfoort bent geweest :)
Dus wat weet jij ervan dan?

En als diverse mensen hetzelfde aangeven is het wellicht slim eens naar het concept te kijken.
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
gay1982
Leeftijd: 41
Contacteer:

..........

Bericht door gay1982 »

..........
Laatst gewijzigd door gay1982 op 25 feb 2022 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Amersfoorter
Geaardheid: homo
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Amersfoorter »

Zie al een paar dagen van alles voorbij vliegen hier over de jongerendag, suckboy en met name over ouderen op die dag. Ja ook ik ken hem. Leuk en lekker ventje. Heb lang zitten twijfelen maar toch besloten een reactie hier neer te gaan zetten.

Begin vorige week hadden wij hier op het forum al even contact met elkaar. Hierbij stuurde hij mij de volgende reactie:

"hihi thanks Amersfoorter :) kom je ook een van de dagen?".

Had al op de planning staan do 2 januari. Helaas 's middags niet wat ik ervan verwacht had. Veel oud (ouder dan mijzelf) en op een enkele na en suckboy was er verder niets te beleven. Op een ander medium hadden wij het daar later nog even over met elkaar. Op vrijdagmiddag besloten nog maar een keer te gaan. Zonder dat ik er verder bij stil gestaan had c.q. gezien had bleek het dus de jongerendag te zijn. Normaal werk ik overdag van 07.30-16.15 uur en ben daar dan ook verder niet te vinden. Bij binnenkomst zag ik heel even suckboy en een enkele jongere die middag. Ik zal niet ontkennen dat jonger zeker lekker is, maar zoals andere "ouderen" daar doen, ongevraagd dan aan hun zitten nee daar ben ik niet van. Heb ik zelf ook een hekel aan vanaf een bepaalde leeftijd.
Helaas mijzelf ook overkomen op 2 januari in de darkroom toen het even leuk werd. Maar was daardoor snel over. Ben een wat afwachtend type. Mocht iemand zin hebben dan komt hij vanzelf wel en nee is nee. Natuurlijk hoort dat aanraken er wel een beetje bij maar als je aangeeft nee en men gaat toch door vanwege geiligheid dan is dat knap irritant. Zag hier ook reacties staan over stinkende oudere heren en ja moet wel toegeven deze waren er zeker. Rook het ook af en toe en nee daar wordt je niet vrolijk van. Maar suckboy zag ik na mijn binnenkomst die vrijdagmiddag al heel snel vertrekken weer.

Vrijdagavond dacht ik op dat andere medium nog even met hem te contacten maar bleek ineens geblokt te zijn. Via een andere omweg getracht te vragen wat er ineens allemaal aan de hand is maar tot op heden no reactie. Hij vraagt dus een ouder iemand van 42 of hij ook komt die dagen en vervolgens klaagt hij hier op het forum over ouderen op die dag. Erg vaag en bij mij gevoel "What the fuck is dit nou weer"? Snap zijn hele verhaal hier dus niet.
sanderbeekmans
Leeftijd: 65
Contacteer:

Bericht door sanderbeekmans »

Tja, ik snap jouw frustratie. Ben zelf 55 en ik vind jong en oud leuk maar op een jongerendag moeten eigenlijk alleen jongeren toegelaten worden of slechts een beperkt aantal ouderen. Mss moet het personeel toch maar gaan selecteren. Minstens 75% is jonger dan 30 of zo. ik bezoek 3 bioscopen en overal hetzelfde beeld. Vooral veel oudere mannen die zich ook nog een vaak massaal op een meid storten of op een jonge knul. In een club wordt dit verschijnsel de polonaise genoemd. Jammer maar als er niets ondernomen wordt dan is de jongerendag binnenkort passé.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten