Vrijdag middag 26-2 was heerlijk Best mooi die man die zijn vriending liet neuken door andere en daar bij komt dit keer ook heerlijke mannen die zich lieten pijpen en tongen door mij Heerlijk genoten hmmmmm Maandag weer ????
Wie komt er s'middags ??????????
geile middag
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: geile middag
j.j.bear,
was er vrijdagmiddag. Had me net boven omgekleed en stond op het punt om als vrouw naar beneden te komen en in de cinema me te laten nemen. Ben gewoon al lang 205 cm maar met hakken nog meer. Daar ik mijn bril niet op had liep ik hard met mijn hoofd tegen de deurpost en heb zeker 15 minuten nodig gehad om bij te komen. Toen maar weer naar huis want voelde me niet echt lekker. Had het graag meegemaakt.
Samantha
was er vrijdagmiddag. Had me net boven omgekleed en stond op het punt om als vrouw naar beneden te komen en in de cinema me te laten nemen. Ben gewoon al lang 205 cm maar met hakken nog meer. Daar ik mijn bril niet op had liep ik hard met mijn hoofd tegen de deurpost en heb zeker 15 minuten nodig gehad om bij te komen. Toen maar weer naar huis want voelde me niet echt lekker. Had het graag meegemaakt.
Samantha
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten