Jonge mensen

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sander-1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Jonge mensen

Bericht door Sander-1 »

Jongere mensen komen haast niet naar de EC, die vinden in het uitgaansleven genoeg te neuken.
Een oudere man hoeft niet vies te zijn, zeker niet. Die kunnen veel schoner zijn dan jongeren.
Een kutje dat een beetje naar pis ruikt vind ik best lekker, maar het moet niet naar haring ruiken.
De oude bok met het groene blaadje en Cougars zullen er altijd zijn. Mannen willen hun zaad verspreiden en vrouwen kiezen de beste mannen uit. Het zit in de natuur dat oudere mannen graag een jonge vrouw willen omdat een jonge vrouw vruchtbaarder is. Vrouwen hebben graag een jonge man omdat die potenter is. Dat er geen (heel) groot leeftijdsverschil mag zijn is cultuur. Er zijn genoeg volkeren ter wereld die hier geen enkel probleem van maken.
Laatst gewijzigd door Sander-1 op 05 jan 2014 13:57, 2 keer totaal gewijzigd.
A dirty mind is a joy forever.
jeroenblabla
Leeftijd: 21
Contacteer:

Re: Jonge mensen

Bericht door jeroenblabla »

Wat zit je nou te lullen man? Waar komt dit vandaan zo boempats gelijk.. ook hallo
pauline22
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door pauline22 »

Hoho Jeroen, respect respect. Zo gaan we hier niet met elkaar om....
Sander-1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

Het is inderdaad Jeroen bla bla. Als je nu eens meer in boeken, tijdschriften en op internet over deze zaken zou lezen? Het topic hoort inderdaad onder Algemeen. Foutje, bedankt. Ik heb weleens jonge mannen in EC gezien, maar jonge vrouwen? Nul! Als er weer eens een jong stelletje binnenkwam waren ze zo weer verdwenen. Een man zou ook de gelegenheid moeten krijgen om even binnen te kijken, niets te doen? We gaan weer. Volgende keer beter. Ik ben enkele keren maar op de bank gaan liggen slapen omdat er niets te doen was. Voor de films kom ik niet, op internet staan veel betere. Bijvoorbeeld een Japanse gangbang waar 50 man er na elkaar zonder condoom overeen gaan. Klaar? De volgende. Ze ligt in een plas van sperma. Of in een EC waar een vrouw door alle aanwezige mannen zonder condoom wordt gepakt, of meiden solo met de deurtjes open. Films zoals van Penthouse op TV boeien me niet. Pompen, pompen, eindeloos pompen maar niet in haar kutje klaarkomen waarna het sperma er weer uit komt.
Er moet een reden zijn waarom er zoveel mannen boven de 50 in de EC rondlopen, of ze komen thuis tekort of ze zijn gescheiden en hebben geen vriendin.
A dirty mind is a joy forever.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten