nylon sex
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
nylon sex
Maandag 4 oktober had ik een heerlijke geile ervaring. Ik had voor de gelegenheid mijn zwarte glanspanty, laarzen, zwart kort rokje met bh onder mijn kleren aan getrokken en op goed geluk naar EC gegaan. Het was rustig in de gay cinema, er draaide een lekkere film en ik ging zitten. Al gauw kwam er iemand voor me zitten. Hij haalde zijn pik te voor schijn en trok hem stijf. Een geil gevoel kwam er in mijn kruis, ik keek over de stoel heen en zag een heerlijke paal. De man voor me keek naar me en zag dat ik genoot van zijn aftrekken, hij stond op kwam naar mijn stoel en trok zijn broek uit, jemig wat een geile paal! Snel greep hij tussen mijn benen, trok mijn panty wat naar beneden en trok me af, snel klonk een soppend geluid van mijn natte pik, ik wilde zijn geile paal lekker verwennen maar toe hij met een paar zuigbewegingen mijn paal verwende hield ik het niet meer, ik zei dat ik kwam, hij trok zijn mond weg en al mijn zaad stroomde over zijn hand en mijn panty Snel maakten we ea schoon en voordat ik het wist was hij weg. IK hoop dat een volgende keer meerderen hun zaad willen spuiten op mijn panty benen, dus wie wil?
-
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: nylon sex
wie lijkt het geil om mijn pantybenen vol te spuiten? hoe meer hoe liever ik kan meestal op dinsdagmiddag en vrijdagmiddag. afhankelijk van de reacties plan ik een datum en hoop op volle pikken, hmm
-
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hey,
Ik ben zelf ook groot liefhebber van pantys en draag ze zelf ook regelmatig. Lijkt me geil om een keer met elkaar af te spreken in de cinema om elkaar eens lekker te verwennen.
Pb maar een idee en waar je wel en niet voor in bent.
Gr.
Ik ben zelf ook groot liefhebber van pantys en draag ze zelf ook regelmatig. Lijkt me geil om een keer met elkaar af te spreken in de cinema om elkaar eens lekker te verwennen.
Pb maar een idee en waar je wel en niet voor in bent.
Gr.
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
renee,
ik snap je wens. Ben er regelmatig in de avonduurtjes en loop er dan bij zoals jij jezelf omschrijft. Draag geen masker of make-up dus elke man ziet mijn snor, baardgroei etc.
Daar hebben ze niet echt behoefte aan. Een vrouw of een man zonder dameskleren komt denk ik makkelijker aan zijn trekken.
Soms is er 1 te opdringer soms is er wel 1 die wil.
Gewoon blijven proberen.
ik snap je wens. Ben er regelmatig in de avonduurtjes en loop er dan bij zoals jij jezelf omschrijft. Draag geen masker of make-up dus elke man ziet mijn snor, baardgroei etc.
Daar hebben ze niet echt behoefte aan. Een vrouw of een man zonder dameskleren komt denk ik makkelijker aan zijn trekken.
Soms is er 1 te opdringer soms is er wel 1 die wil.
Gewoon blijven proberen.
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
-
- Contacteer:
Hi Renee en Sam,
Leuk dat idee!
Geile nylongroetjes!
Anton
Leuk dat idee!
Geile nylongroetjes!
Anton
Laatst gewijzigd door antonibu op 26 mar 2017 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hi Renee,
Kom je ook een keer naar Hilversum op een dinsdag of een vrijdag ik wil me graag ook leeg laten lopen over jouw geile panty benen.
Geile x
Kom je ook een keer naar Hilversum op een dinsdag of een vrijdag ik wil me graag ook leeg laten lopen over jouw geile panty benen.
Geile x
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
antonibu,
heb je een pb gestuurd.
Sam
heb je een pb gestuurd.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten