Gay en Bi party vrijdag 23/1

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Valleiboy
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jul 2008 10:19
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Gay en Bi party vrijdag 23/1

Bericht door Valleiboy »

Het is alweer even gelden dat we een pary organiseerden. Daarom het initiatief om dit op vrijdag 23/1 a.s. weer een keer te doen. Ditmaals tussen 15.00 en 19.00/20.00 uur. Bestemd voor gay en bi mannen die een lekker wellen sexen. Lekker geilen op de matras in de relaxruimte, an de gang inde darkroom of spannende acie ondernemen in de cinema. Ook beginners of mannen mer minder ervaring zijn welkom. Van "toeschouwers" wordt wel verwacht dat ze ook actief in actie komen. Ik hoop op veel reacties zodat we er een onvergetelijke sessie van kunnen maken :P
trymeout
Berichten: 248
Lid geworden op: 04 nov 2008 22:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: veenendaal
Contacteer:

Re: Gay en Bi party vrijdag 23/1

Bericht door trymeout »

Hoi. Ik ga proberen om morgen tussen de bedrijven door te komen. Dat zal dan 15u. of eerder zijn. Moet om 17u. uiterlijk alweer weg! Maar als er ben, ben ik aktief. Daarover geen zorgen.. Diederik
Ps zou fijn zijn als er nog mannen reageren, dan is het bezoekje niet voor niks.
Gebruikersavatar
Valleiboy
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jul 2008 10:19
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Gay en Bi party vrijdag 23/1

Bericht door Valleiboy »

Hey boys,

Super dat jullie wél reageerden. Inmiddels hebben 130 bezoekers het bericht geopend en alleen jullie hebben een ractie achter gelaten. Jammer maar ondanks dat hoop ik dat het aantal "spontane" bezoekers geneog zal zijn om er een lekkere sessie van te maken.
Kent
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 nov 2008 08:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Gay en Bi party vrijdag 23/1

Bericht door Kent »

Hoi ik was wel op de party, het was niet druk maar wel genoten heb nog lekker aan een grote lul mogen zuigen, en ik ben lekker leeg gezogen, jammer genoeg ben ik niet geneukt, maar wie weet de volgende keer wil eens lekker diep door geneukt worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten