Naaktdag 29 dec.

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Erwin
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Naaktdag 29 dec.

Bericht door Erwin »

Was er net over 12 uur en zat man of 6.
Allen zaten in het heterozaaltje zichzelf te bevredigen. Ik nam plaats op de middelste rij en begon mezelf ook heerlijk te rukken.
Inmiddels waren zeker 10 man bijgekomen. Ook meldde zich op een gegeven moment een stel. Ze bleven gekleed, Hij was erg aanwezig en
na 5 minuten binnengeweest te zijn, zijn ze gelukkig weer vertrokken. De mannen vermaakten zich prima ondelkaar en hadden hier geen stel bij nodig. :D
Opvallend veel jongeren waren er vanmiddag. Een wat oudere man stond met zijn rug tegen de muur van de gloryholes en werd hierdoor
flink geneukt wat een geil gezicht was. ben tot 3 uur gebleven. Heerlijk vermaakt met ruk en pijpwerk.
Helaas dat de temperatuur te laag bleef voor een naturistendag. De CV had wat graadjes hoger moeten zijn.
Voor iedereen een fijne jaarwisseling gewenst.
XiXi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 29 dec.

Bericht door XiXi »

Het was inderdaad weer heerlijk tijdens naturistendag. Toen ik binnenkwam werd er een heerlijk halfbloedje geneukt op het scherm, zodat mijn pik direct op oorlogssterkte kwam en ik me moest beheersen om niet direct bij de eerste scene de tissues tevoorschijn te moeten halen... Gelukkig kon ik het nog wat uurtjes volhouden.
Wel vreemd dat de homo-cinema helemaal leeg was en alle mannen met elkaar bezig waren in de hetero-cinema. Nou ja. Toen m'n ballen het niet meer uithielden heb ik vlug een condoompje omgedaan en me heerlijk door de eerste de beste laten afzuigen door een glory hole. Damn, er kwam geen einde aan m'n orgasme geloof ik. Degene die zich hierin herkent, dank!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten