24 april 2017

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
richardhallo2
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

24 april 2017

Bericht door richardhallo2 »

Hoi, vanmiddag kom ik naar amersfoort. ik ben een bi-bottom zoek dus zowel leuke dames als heren voor geil sex, lekker alles open en bloot. ik hou van anal play en big toys. kijk niet raar op als je me ergens in de bios vindt terwijl ik een dikke dildo in mijn strakke kont heb. waarom? gewoon omdat ik dat lekker vind.
ik vind het lekker om geneukt te worden door dikke pikken of te pijpen. 1 op 1 of met meerdere tegelijk, als het maar lekker is. wel alles fris en fruitig en geschoren. NEE is NEE! maar dat spreekt voor zich toch?
laat effe weten of je ook komt dmv een berichtje. voorpret is al half the fun.

tot vanmiddag???

PS ben helemaal naakt op witte sportsokken na dan en stoere riem voor mijn dildo
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Paard 64
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Sex met mannen

Bericht door Paard 64 »

Hoi ik lees dat je vanmiddag gaat .kan jij ook dinsdag tussen half 5 en 7 uur.jiji bent een erg geile vent .ik benn er morgen rond die tyd dat ik aangeef.geile pijpgroeten van paard 64.hmmm smul ervan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten