Was vandaag voor de eerste keer in de cinema was wel een fetish dag maar heb daar niet veel van gemerkt wel lekker druk.
Ik heb wel genoten van alles wat ik rond zag lopen en ook nog twee mannen lekker klaar laten komen door ze even lekker te pijpen.
En vooral de tweede had wel een aardige lading voor mij ook wel lekker doorgeslikt weet niet of dit nu ook wel goed is maar had het wel even nodig.
Maar denk dat ik een volgende keer toch eerder dan naar een Bi Gay dag zal gaan want denk dat ik daar dan wel meer gelijk gestemde zal tegen komen of een hoop mannen waren toch meer op de vrouwen gericht die er nu ook wel genoeg waren.
Ben zelf helaas nog niet gepijpt daar maar goed vindt het wel lekker als ik iemand anders kan laten genieten.
Misschien dan maar de volgende keer op een van de andere dagen
Eerste keer in de Cinema
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Eerste keer in de Cinema
Dag MartinLeo
God je bent echt een schat. De cinema was voor jou niet leuk begreep ik uit jouw verhaal.
Jammer dat ik er niet was, ja dan had ik jou gebruikt maar jij had mij ook kunnen gebruiken.
Zullen wij samen iets gaan proberen binnenkort ?
Wellicht iets samen afspreken. Hoop van je te horen. Groetjes van Henk uit Amersfoort.
God je bent echt een schat. De cinema was voor jou niet leuk begreep ik uit jouw verhaal.
Jammer dat ik er niet was, ja dan had ik jou gebruikt maar jij had mij ook kunnen gebruiken.
Wellicht iets samen afspreken. Hoop van je te horen. Groetjes van Henk uit Amersfoort.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Henk en MartinLeo,
Misschien woensdag de 13e afspreken op de Bi/Gay dag??
Misschien woensdag de 13e afspreken op de Bi/Gay dag??
weidevogel schreef:Dag MartinLeo
- martinleo
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ik kan in ieder geval niet op 13 september naar de Gay bi dag dus dat zal volgende maand gaan worden maar bedankt voor de lieve antwoorden
Gebruikers op dit forum: BMW320 en 6 gasten