Eind middag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
bttmboy1991
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Eind middag

Bericht door bttmboy1991 »

Hey mannen! Deze mannelijke boy is er vanmiddag sinds lange tijd weer eens. Wie heeft zin me safe te neuken? Ik zuig ook en laat me ook onderspuiten! Ben mannelijk straightlooking, maar kick gewoon op pikken.

Stuur even een berichtje als je interesse heb. Of hieronder. Ik ben er vanaf 5 tot ongeveer 8 of 9. Hopelijk niet alleen maar straight mannen vanavond voor dat geile meisje dat komt. Ik ben 26/195/80/sportief/19x5.5/bottom
Brian_bi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Eind middag

Bericht door Brian_bi »

Jammer, ga ik een keer op zaterdag omdat vrijdag vaak te rustig is krijg je deze aankondiging :roll:
Veel plezier vanavond :p
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
bttmboy1991
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door bttmboy1991 »

Heb me heel goed vermaakt. Gelukkig dat er toch wel genoeg hetero/bi/whatever mannen zijn die een goede pijpbeurt van een jongen kunnen waarderen :P Zal ook eens op een zaterdag gaan, heb ik nooit gedaan. Is het dan drukker? en welk tijdstip? vandaag kan ik helaas niet, maar misschien ook beter na zoveel pikken gisteren haha.
Brian_bi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Brian_bi »

Op de zaterdagen is het meestal wel wat drukker, ook omdat er meestal wel wat stellen zijn. Als ik zelf op een zaterdag ga ben ik er vanaf een uurtje of 12 en voor zolang het leuk is, dus zo'n uurtje of 4.
Ik hoop dat het straks een geile middag wordt, hopelijk heb je wat overgelaten voor me in de cinema ;)
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten