bibottom4TOPS

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
richardhallo2
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

bibottom4TOPS

Bericht door richardhallo2 »

Hallo leuke mensen,

Vanmiddag weer eens naar Amersfoort, want het is lekker vakantie! Ik heb er echt zin in. Las al dat Deborah komt, maar ik ben bi, dus ik ben er ook voor de geile mannen! Ben een echt exhibitionist en loop lekker helemaal naakt op een paar leuke kniekousen na. Ik vind het leuk om te sabbelen op mooie grote palen en om verwend te worden door meerdere mannen/vrouwen tegelijk. Daarom ben ik lekker intiem geschoren en fris. Verder vind ik het leuk om met mijn eigen super size speeltjes te spelen. Ben vooral blij met de nieuwe opblaasbare buttplug. Die ga ik vanmiddag zeker uitproberen. Ik ben echt benieuwd tot hoever ik die kan oppompen. Ben niet zo kieskeurig, maar ik vind het wel belangrijk dat je fris en fruitig bent, effe douchen dus en lekkere deo of geurtje doet wonderen. En voor mij geldt ook, NEE is NEE! Soms ben ik er nog niet aan toe of ben ik al te moe of is de vibe er toch niet ofzo. Respecteer dat dan. Verder pijpen is zc en neuken is mc. En tot besluit, soms is fisten mogelijk.

Tot vanmiddag XXX Richard

NB. laat ook een berichtje achter. De voorpret is net zo leuk namelijk!
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten