Eerste ervaring naaktdag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Bart1970
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Eerste ervaring naaktdag

Bericht door Bart1970 »

Vandaag 3-1 ben ik voor net eerst in de cinema geweest. En dat viel niet tegen. Het was rustig, maar toch heerlijk aan mijn trekken gekomen. Heerlijk gepijpt, van jonge jongens tot oudere mannen, ik voelde mij echt een sletje. :-) Later in contact gekomen met een geile man met kousen en een indrukwekkende eikelpiercing. We hebben heerlijk en veelvuldig gezoend en gevreeën op het bed in de gay zaal. Uiteindelijk heb ik hem klaargepiipt waarna we zijn zaad door geil zoenen heerlijk hebben uitgewisseld. Dat was geweldig, daarna heb ik heerlijk zijn lijf ondergespoten. Al met al een mooie eerste ervaring. Jammer dat niemand interesse had om mij te neuken. Misschien de volgende keer, want die komt er zeker!
gabiswitchd
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste ervaring naaktdag

Bericht door gabiswitchd »

Dag Bart,
Was Heerlijk he, mijn mond is nog rood van jouw schurende stoppels.
Ik ben later nog heerlijk genomen door een Syrische/turkse ???? jongen. hij sprak niet maar zijn daden spraken des te meer( groot en spijkerhard :oops: )
Zie ik je 15 januari in arnhem? ik heb je glijmiddel gevonden achter het bed,goed oefenen met een dildo dan wil ik je dan ook te grazen nemen en aan je fetish voldoen. Ik ben er in de avond.Wel even scheren want ik moet de volgende dag representatief zijn.
XXXX :lol: Gabi.
Bart1970
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Eerste ervaring naaktdag

Bericht door Bart1970 »

Ik zal zien of het gaat lukken, Gabi! Ik zou graag die mooie pik willen berijden. En geen zorgen, ik zal mij scheren op de juiste plaatsen. :-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten