Gay gangbangavond vrijdag 2 maart

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Amersfoorter
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Gay gangbangavond vrijdag 2 maart

Bericht door Amersfoorter »

Heren,

Heb gezien dat er voldoende animo is voor weer eens een gezellige gaybangavond. Dus wat mij betreft gaat ie door. Kijkend naar de agenda van Erotica Amersfoort lijkt het mij een mooie datum om dit dan te houden op vrijdag 2 maart aanstaande. Ik zal er zijn vanaf 19.00 uur. Hoop dat het lekker druk wordt. Zie jullie reacties graag tegemoet.
Beckery
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: Gay gangbangavond vrijdag 2 maart

Bericht door Beckery »

Ik zal er zeker zijn! Hoop dat de animo dit keer ook eens in daden wordt omgezet. Ben een mid-30 gast, niet superlang (170), breed, kort blond haar, ervaren en bottum. Draag cockring, soms ook met anaalbal. Wel lekker geschapen, geil en goed kontje. Hoop eindelijk eens safe geneukt te worden. Laten we het in de darkroom houden, vrijdagavond zijn er meestal vaste stellen op het orgiebed bezig. Ik hoop eens in de sling te gaan en (safe) geneukt te worden.

Voor mij ook liefst even via PB reageren! Bij meer dan 3 serieuze berichten kom ik nog zekerder!

tot dan dan Robert
bi 60
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Gay gangbangavond vrijdag 2 maart

Bericht door bi 60 »

ik kom vrijdag 2 maart lekker geilen wil lekker gerimd en geneukt worden ,en wil zelf rimmen en pijipen ben dol op sperma en geile sappen. groeten bi60
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten