vrijdagavond 25 oktober

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

vrijdagavond 25 oktober

Bericht door befkoning »

dag mannen,

vrijdagavond 25 oktober ben ik weer van plan naar de cinema te komen. De laatste keer dat ik hier was, liep ik naakt rond en heb me gewillig laten neuken door de mannen die dat wilden. Ik vond het heerlijk om geneukt te worden terwijl ik 2 andere mannen om de beurt pijpte.
Morgen hoop ik hier meer van te mogen genieten, schroom dus niet wanneer je mij naakt ziet voorovergeboven staan en gebruik me goed.

Om het weekend te beginnen zoek ik dus genoeg zaad en slik het graag door!

Wanneer er een leuk stel (man/vrouw of man/man) is waar ik hierna mee naar huis mag om de rest van de avond gebruikt te worden, dan hoor ik dit graag en zal dus geheel tot jullie beschikking staan!
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door Benno »

Gezien de in het bericht hierboven beschreven voorkeuren, vraag ik me af hoe je op het idee bent gekomen om jezelf "befkoning" te noemen. :?
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door befkoning »

Dat is wel raar ja. Dat is mijn alias die ik al jaren overal gebruik, nogal oraal ingesteld en voorheen alleen bij vrouwen.
Na wat leuke ervaringen in o.a. Amersfoort heb ik mannen aan mijn lijstje toegevoegd en merk dat ik daar qua spanning nog meer van geniet.

Het verschil is: bij vrouwen gebruik ik hen en bij mannen word ik gebruikt. Onderdaniger dus. Een recente ervaring met SM heeft dit nog eens extra versterkt, ik laat me dus graag leiden en gebruiken.

Ik heb er zin in vanavond, dus tot dan! Befkoning, alias.. gedienstige zaadslikker :-)
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door befkoning »

Zo.. dat was heerlijk vanavond!

Rond 18:00 uur aangekomen en het was rustig, een stuk of 5 mannen. Ik dacht dus dat het niet zoveel zou worden, maar niets is minder waar!

Ik liep naakt rond bij de gloryholes tussen de hetero en gay cinema. Even een gloryhole in en ik kreeg gelijk al een pik aangeboden.
Die dus heerlijk stijf gepijpt, waarna een jongen het gordijn opzij deed en ook zijn pik aanbood.
Dus ik kon heerlijk wisselen tussen beide pikken.

De jongen die het gordijn opendeed ging meteen mijn anus voelen, dus dat was duidelijk. Hij wilde meer dan alleen pijpen.
Direct op mijn knieen voor hem gaan zitten en ja hoor, een paar seconden later zat zijn pik al in mijn kontje.
Heerlijk hard ging hij tekeer, echt snel en diep. Helaas was voor hem de spanning teveel en ik denk 2 minuten later spoot hij me al vol.
Echt geil was dat!

Er waren gelijk wat geinteresseerden komen kijken, dus ging ik buiten het hokje staan en pijpte de aanwezige mannen even.
Uiteindelijk stond ik voorovergebogen en werd ik geneukt door de tweede man. Hij wilde even uitstellen dus stopte na een paar minuten, maar de derde stond al klaar en een paar seconden later werd ik dus door hem geneukt.
Heerlijk was het om al die pikken vlak na elkaar binnen te krijgen.
Uiteraard pijpte ik tussendoor de andere pikken goed af.

Daarna 1 man op de aanwezige gynaecologenstoel neergelegd, en terwijl ik hem pijpte kwam de jongen die me de eerste keer neukte nog een keer. Hij had nog zaad over en heeft me de tweede keer duidelijk langer geneukt. Alles ging ook wat soepeler die tweede keer voor hem aangezien mijn kont nog nat was van zijn zaadlozing en glijmiddel van een andere man.
Na flink wat neuken is hij een tweede keer in mij klaargekomen.

Direct daarna een man die eerst alleen wilde pijpen toch in mijn kont kunnen krijgen, hij was zo geil geworden dat hij het ook wilde proberen. Heerlijk om iemand dus verder te krijgen, die zal er wel lekker van dromen vannacht!

Hierna even naar de darkroom gegaan aangezien ik merkte dat iemand mij wel neukte maar zijn pik slap werd door alle aandacht.
Daar de bewuste man aangetroffen, even goed stijf gepijpt en toen ging ook hij mij heerlijk neuken.
Op handen en knieen zat ik in die ruimte terwijl hij zijn (best wel grote en dikke) pik goed diep in mij stootte.

Hij had beloofd me later die avond nog een keer te neuken, maar helaas is dat er niet meer van gekomen.

Hierna nog een aantal mannen gepijpt, maar helaas geen zaad meer mogen ontvangen. Dus na een uurtje heb ik mezelf goed afgetrokken en ben tevreden en volgespoten naar huis gegaan!
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door sletje bi stel dev »

Gebruik je eigenlijk wel condooms bij wisselende contacten die zaad in je spuiten zoals jij hier neerzet
gay1982
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jan 2014 17:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

..........

Bericht door gay1982 »

..........
Laatst gewijzigd door gay1982 op 25 feb 2022 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door befkoning »

Leonidas schreef:Wat een heerlijk geil verslag, moet een superavond zijn geweest. Zit hier met een enorm harde lul na het lezen ervan.

Praktische vraag: hoe ‘warm’ jij je op voor anale seks? Heb je glijmiddel bij je? Ik moet me eerst even vingeren (of laten doen), voor ik een pik erin kan hebben. Ik neem meestal mijn eigen glijmiddel en condooms mee en gebruik de buttplug in de darkroom om erin te komen.

Hoe doe jij dat?
Hoi, ik werd vooraf wat gevingerd, maar de eerste ging er zonder glijmiddel in. Was dus een beetje stroef maar maakte het wel geil. Daarna wat glijmiddel erin en aangezien al 1 mij geneukt had, was het geen probleem meer.
De buttplug incl. condoom er eerst over heb ik ook wel eens gebruikt om even m'n anus voor te bereiden.
Gebruikersavatar
Henk60
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 aug 2016 11:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door Henk60 »

Dat klinkt allemaal erg aangenaam. Nou kom ik donderdagmiddag op de naakt dag. Lijkt me heerlijk, het pijpen, neuken en geneukt worden omdat af te wisselen. Wel alles met condoom, safety first, maar voor de rest lekker geil genieten. Heerlijk geil verslag, hij staat er helemaal fier van omhoog.
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door befkoning »

dag allemaal,

ik lees dat een aantal van jullie flink stijf zijn geworden van het lezen van mijn verhaal.
Ik ben blij dat ik jullie dit genot bezorgd heb en zelf word ik geil van het denken aan jullie stijve pikken.

Vandaag (20 november) ben ik 's middags weer in de EC te vinden. Neem je condooms, glijmiddel of veel spuug mee en laat je weer lekker gaan in mijn strakke kontje.
Ik hoop dus weer net als vorige keer door 1 man geneukt te worden en 2 a 3 mannen tegelijk te mogen pijpen.

Pijpen is zonder voor de liefhebber, dus zorg dat je pik fris is en ik slik al je geile zaad door!
Tjuk
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 mei 2018 16:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: vrijdagavond 25 oktober

Bericht door Tjuk »

Hee, klinkt alsof er een patroon in zit, kom je aanstaande donderdag weer??
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten