Ik wil meer, meer, meer...

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Ik wil meer, meer, meer...

Bericht door Joost04 »

Het is nu een paar weken dat ik regelmatig rondloop in EC Amersfoort. Aanvankelijk op zoek naar een vrouw eigenlijk, maar tot mn verrassing vind ik al die met zichzelf spelende mannen om me heen wel ook héél erg leuk... Maar wel wat spannend ook... Eigenlijk vind ik t met een man nog leuker ook als met een vrouw: dan komen er ook niet gelijk van die hordes op af. Langzaam verleg ik mn grenzen. Hoe heerlijk is t om een piemel in mn mond te hebben, m steeds meer te voelen veranderen van zachte piemel naar harde pik. Altijd gedacht dat ik dat niks zou vinden. Maar de praktijk leert me anders... Het is verslavend bijna...
Één keer mocht ik het genoegen hebben dat een jongen, die een wel heel erg leuke vent gepijpt werd, me met hele waterige oogjes smekend aankeek, alsof hij vroeg 'kom, ik wil je voelen'. Hoe mooi was dat, om me daar aan over te geven: met z'n drieën spelen... Ik wist niet wat me overkwam. Om hem te horen kreunen 'ow, ik kom, ik kom', en dat hij al zijn zaad in mijn mond spoot. Jezus, wat een ervaring: ik wil méér...
Laatst was er een hele lieve gozer die me pijpte: iets waaraan ik me nog niet goed over durf te geven. Toen ging zn hand naar mijn kont, spreidde hij mn billen een beetje en aaide zachtjes over mn gaatje, waar ik al 40 jaar niemand meer aan liet komen. Ik zat gelijk aan het plafond, alsof alles in me ging stromen: wat is dat lekker. Onbeschrijflijk... En toen zn vinger naar binnen gleed, en ik het niet kon laten om op zijn hand te rijden: dat moest gewoon... Toen wist ik t zeker: dit heb ik altijd gewild, maar ook altijd ver van me gehouden. Veel te ver. Wat heb ik mezelf tekort gedaan??? Ik wil méér, méér, méér...

Deze week was er die blote man: heerlijk, om het nu bij hem te doen, wat mij de week ervoor werd gegeven: lekker zijn pik vast te pakken, en te voelen hoe die groeide. Ik weet niet, maar het is zo mooi om te zien... Toen pakte ik zn billen, kneedde ze lekker. Ik ging me er gaandeweg meer 'thuis' bij voelen. Zag zn pik steeds meer overeind komen: het signaal dat ik op de goede weg zat, en wilde voor mezelf graag meer, meer, meer... Langzaam spreidde ik zijn billen, en gleed nu mijn vinger over zijn gaatje. Ik dacht dat dat vies was, maar nee, ik vond t juist heerlijk om te doen... En zeker weten dat nu hij aan het plafond zat, net als ik de week ervoor: ik heb nog nooit een pik zo hard zien zijn. Ow, wat had ik hem graag in mijn mond genomen en heerlijk klaar gezogen... Helaas, hij liep weg. Ik denk dat t hem te machtig werd, dat hij misschien schrok van z'n eigen geilheid? Zich er nog niet echt aan durft over te geven? Net als ik dat heb?

Ach, wat doet het er ook toe? Hij liep weg, en dat is dan zo. Dat is zijn grens, dus die respecteer ik, zonder voorbehoud. Nee is nee. Net zoals ik ook wil dat mijn grenzen gerespecteerd worden. Want juist dat maakt die cinema zo mooi, en voor mij ook veilig genoeg om verder te gaan op mijn ontdekkingsreis.

Want dát ik verder ga: daar géén twijfel over.

Thuis fantaseer ik, hoe het is om op die stoel daar te liggen, mijn benen in die beugels, en dat een man langzaam maar zeker naar me toe komt, en me daar masseert waar het zo lang verboden was. Mijn billen vastpakt, me knijpt, ze wat uit elkaar trekt. Me aankijkt. En dat ik me daar aan over kan geven. Heerlijk weer mij vingert. In en uit, in en uit. Langzaam, maar zeker. Of likken... Ow Jezus, als ik dáár aan denk... De gedachte alleen al... Dan, als het echt veilig voelt, voel ik zn pik tegen mijn kontje, zachtjes met zijn eikel over mijn gaatje. Tot we het niet meer uithouden, en besluiten om naar een bed te gaan. Helemaal uitgekleed, geen aandacht meer voor wat er om ons heen gebeurt en me helemaal overgeven aan pure lust. Zijn blote lijf te voelen. Op mij. In mij. Of ik in hem. Wat daar gebeurt, ja, daar kan ik alleen maar van dromen...

Of toch niet? Nee, hoezo dromen? Ik ga me nu spoelen, zorg dat ik lekker schoon ben, doe alvast wat glijmiddel in en ben er vanmiddag nog.

Ik hoop jij ook...
guy033
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 apr 2017 08:17
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: Ik wil meer, meer, meer...

Bericht door guy033 »

Spannend. Wanneer ga je weer
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Re: Ik wil meer, meer, meer...

Bericht door Joost04 »

Morgen. Zeker weten. Jij ook? Ik hoop vanaf een uur of 5, moet helaas eerst werken. En dan nog even thuis spoelen en douchen.

Stel je toch voor: morgen met 3-4 of misschien wel 5-6 leuke, helemaal blote mannen daar op dat grote bed. En dan samen daar door elkaar heen krioelen, dat je van gekkigheid niet meer weet wat van wie is en wie waar bezig is... Helemaal dronken worden van geiligheid, en alleen maar die honger, die hunkering te voelen: ow, ik moet echt nu lullen hebben, overal, in mijn mond, in mijn handen, tussen mijn billen: overal.

En misschien is er dan wel iemand, net zoals die onvergetelijke, zalige eerste keer vorige week, die met zijn lul tussen mijn billen glijdt, met zijn eikel over mijn gaatje wrijft en me helemaal gek maakt. En dan – toch nog plotseling – opeens helemaal in mij schuift, me helemaal vult met zijn lul. Dat ik niet weet wat me overkomt, zo lekker als dat is. Dat ik alleen nog maar kan kreunen en me overgeven aan dat zalige gevoel. In en uit, in en uit. En dat ik dan je warme lul nog dieper voel, en nog harder, nog groter voel worden en dat je kreunend in me klaarkomt. Ow, als me dat toch gegeven is morgen…

Ik zou willen dat t al 17 uur was…

Wie komt er morgen?
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Ik wil meer, meer, meer...

Bericht door rick73 »

Jeetje, wat klinkt dat allemaal zo spannend en zo geil!!!
Ben er nu wel een keertje klaar voor, denk ik.
Nog steeds een beetje lastig, apart, maar steeds meer zin in.
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Re: Ik wil meer, meer, meer...

Bericht door Joost04 »

Ja, dat herken ik wel: beetje lastig, apart, maar steeds meer zin in...
Heb ook nog wel moeite om me echt helemaal volle bak te laten gaan…

Maar daar helpt de EC me juist enorm bij. Daar mag alles, en hoeft niks. Juist door de EC ga ik me steeds vrijer voelen.

Ik vind het echt giga bevrijdend om gewoon lekker ongecompliceerd seks te hebben met mannen. Bij mij heeft dat jarenlang gesluimerd: dat ik het wel eens wilde 'proberen'. Steeds hield ik mezelf tegen: want ik was netjes getrouwd, was vader. Seks hoorde voor mij binnen een relatie, en monogaam ook. Nu ben ik al jaren weer vrij man, en zijn mn kinderen op een leeftijd dat ik het voor hen ook echt niet meer hoef te laten. Ik kan weer mn eigen leven leven: niets dat mij tegen houdt. Behalve mn eigen angst dan...

Gewoon die stap zetten, Rick, van binnen het besluit nemen 'ik wil dat gewoon eens proberen'. En vind je het 3 x niks, nou ja, dan weet je dat: hoef je jezelf niet meer kwalijk te nemen dat je het nooit es gewoon geprobeerd hebt... Je gaat er echt niet dood van. Integendeel zelfs, wat mij betreft... Ik heb t gevoel dat ik er juist helemaal door tot leven kom...

De eerste keer dat ik een man pijpte vond ik dat giga spannend. Maar wat was dat lekkerrrrr... Onze blikken hadden elkaar een paar keer getroffen: alleen dát al: dat je daar half ontbloot in de bios zit, en dat een man naar je kijkt... Dat je voelt: ow god, hij kijkt naar mij. Hij kijkt alweer naar mij. Ow, gottegottegod... ja, het zou nu kunnen, jajaja.... en ik wil ook heel graag, ow, ik wil dit écht... maar toch... ik wil wel maar durf niet... Ik had heel veel geluk, denk ik: ik trof een hele lieve man, (baal er nog steeds wat van dat ik achteraf zijn nummer niet gevraagd heb, hahaha) heb hem gewoon eerlijk verteld dat ik het spannend vond, dat het voor mij de eerste keer was. Ik weet niet, maar het contact voelde gewoon ook heel goed. Heel respectvol ook. Ja, ik denk dat dat voor mij toch ook vooral was dat ik wél over die drempel durfde: dat ik voelde dat er respect was. Als kind heb ik ook vaak sex met een man gehad, maar toen was dat respect er niet. Was er geen wederkerigheid. Dat maakte seks met mannen vies, afstotelijk en verwerpelijk. Dáár walgde ik toen van. Maar dat respect voelde ik nu wél. En vooral dat was héél bevrijdend. Dat maakte dat ik ook niets liever wilde dan ontdekken: heerlijk, om zijn warme pik in mijn hand te voelen, met zijn ballen te mogen spelen. Ik herinner me tot in detail hoe hard zijn pik voelde, die warmte ook, en hoe heerlijk zacht de huid er om heen toen ik mijn hand op en neer bewoog. Hoe zijn voorhuid dan weer om zijn eikel ging, en hoe ik zijn eikel weer tevoorschijn liet komen. En dan die intense hunkering te voelen: ik wil weten hoe jij proeft. Jouw lul in mijn mond... En dat dan ook maar gewoon echt te DOEN. Echt die eerste keer, uit vrije wil: onvergetelijk!!! Zo ontzettend lekker om dan al die hersenspinsels in mijn hoofd stop te kunnen zetten, en me gewoon over te geven aan wat mijn lichaam zelf zegt graag te willen...

Beetje lastig, apart? Ja, die eerste stap was inderdaad lastig. Maar wat ben ik blij dat ik m gezet heb. En dat ik zo'n respectvolle man trof. Hij heeft de weg geopend naar ondertussen al heel wat meer avontuurtjes. Toen ik hem eenmaal geproefd had wist ik zeker: dit smaakt naar meer, heel veel meer....

Afgelopen donderdag was ik in de EC, (ben ondertussen vaste klant, hahaha...) en had ik eigenlijk de stille hoop om 1. nu eens heel expliciet naar een man te blijven kijken, en niet uit verlegenheid mn ogen weer neer te slaan als iemand me aankijkt, en 2. met meer mannen gelijktijdig op één bed te belanden. Ik weet niet, maar op de één of andere manier helpt t me wel om vooraf voor mezelf een bepaald soort wens te hebben. En het gekke is: als ik dat voor mezelf duidelijk heb, dan lukt dat vaak ook wel zo ongeveer... Dan gebeurt dat gewoon... Donderdag (naaktdag) zat ik in de gay bios. Aan de andere kant zaten 2 mooie mannen, rustig naast elkaar. Een paar weken terug durfde ik dan niet te kijken. Keek ik heel stiekem vanuit mijn ooghoeken, deed ik net alsof ik daar niet echt zat, alsof ik daar toevallig op de volgende bus zat te wachten of zo. Of er de ramen kwam lappen… En dan mis je heel veel moois… Donderdag keek ik uitgebreid. En dat alleen al is super-geil. Ik zag hoe ze heel rustig elkaar wat aftrokken. Dan schieten er allemaal gedachten door me heen: stel nu dat hij mij zo vast zou houden... Zijn hand om mijn pik. Dat hij met mijn ballen zou spelen. En dat er dan wat voorvocht komt en hij dat heerlijk glad uitsmeert over mijn eikel, lekker over die hypergevoelige rand… Stel nu dat hij dan naar me toe buigt en zijn warme mond om mij heen sluit, ik zijn zachte tong om mijn eikel voel… Toen opeens keek hij mij aan, recht in mijn ogen, terwijl ik met mijn ondertussen harde lul zat te spelen. Dan wil ik eigenlijk wegduiken, de volgende bus pakken a la ‘ik ben hier niet echt’. Maar ik besloot ook hem te blijven aankijken en ondertussen door te gaan met mezelf te spelen. Zo giga-geil was dat: hij zei niks, keek me alleen maar recht aan terwijl zijn hand rustig bij zijn buurman door ging. Er schoot van alles door me heen, ik kan dat niet beschrijven. Alleen al dat elkaar aankijken zonder een woord te spreken was giga-geil. Ik voelde me bekeken, kwetsbaar ook. Maar wilde ook bekeken worden. En ik wilde hem zien… Onze ogen die elkaar niet los lieten. Er stroomde van alles door me heen: ja, dit wil ik, zonder voorbehoud.
Ik voel alleen maar dat ik niet op deze stoel wil zitten maar bij hén wil zijn en mee wil doen, hen wil verwennen en mezelf wil laten verwennen. Ik blijf hem ook recht aankijken. Tot ik aan het plafond zit, en gewoon wel op móet staan en naar hen toe móet lopen: hier ben ik, ik wil mee doen, mag dat? Dat moet ik dan wel met mn ogen zeggen, want mijn strot voelt dichtgeknepen, ik krijg er geen woord uit. Ik sta daar maar te staan, met mezelf te spelen, heel onhandig eigenlijk. En wat nu??? Ik wil alleen maar meer... Tot ik mezelf wat voorover buig en hun piemels vastpak: daar sta ik met 2 warme, stijve pikken: in beide handen één. Mmmm... lekker... Nu is het ijs echt gebroken, wat mij betreft... En hun handen gaan naar mij. Ow, jezus wat is dit zalig om te voelen... Mijn stijve pik, die voorheen van de spanning dan nog vaak verschrompelde, blijft nu gelukkig fier overeind. Ik kan het lekkers wat zij me geven gelukkig steeds makkelijker wat toestaan. Het is zó heerlijk wat ze doen... Tot ik echt niet meer te houden ben: ik moet hun lullen in mijn mond, liefst allebei tegelijk. Maar hoe doe je dat op die stoelen?
De kijk-man geeft aan dat hij niet wil dat ik zijn lul in mijn mond neem. Dat maakt me wat onzeker: doe ik iets niet goed? Maar hij gaat wel heerlijk door, en ik mag wel lekker bij hem voelen. Dus dan zal t toch zeker wel goed zijn... Niet onzeker zijn, Joosje: nergens voor nodig... Jij hoeft zijn grens niet te bepalen: dat doet hij zelf wel, en dat is juist goed. Ik ga lekker door met zijn warme pik in mijn hand. Wil eigenlijk graag voelen tussen zijn billen: dat is wel OK. Maar lukt gewoon niet goed op die stoelen. Dan voel ik die lekkere natte, gladde eikel bij de buurman. Wat is dit geil met z'n drieën... Ow, heerlijk: dat voorvocht, dat wil ik proeven... Ik buig voorover en neem hem in mijn mond. In en uit, in en uit. Helemaal achter in mijn keel, tot ik zelfs moet kokhalzen, maar toch is het gruwelijk heerlijk om zijn eikel helemaal achterin mijn keel te voelen. En ondertussen hun handen om mijn lul en ballen te voelen. Mmmmm...
Als ik weer opsta, zie ik opeens nog twee mannen bij ons staan, die zich aftrekken terwijl ze naar ons kijken. Ow jemig, we zijn met z'n vijven... Mijn droom komt uit. Wat is dit mooi... De buurman neemt nu mijn lul in zijn heerlijk warme mond. Zo lekker als hij dat bij mij doet.... dit heb ik mijzelf nog niet durven toestaan... Ik pak zijn hoofd vast en maak neukbewegingen. Dit heb ik ook nog niet eerder gedurfd. Dankjewel, lieve vent, dat jij dit zo lekker doet en dat ik dit bij jou nu wel durf: heerlijk neuken in jouw warme zachte mond... Ik trek de kijk-man naar me toe, voel zijn gezicht tegen mijn borst. Heerlijk, om hem zo dichtbij te voelen... Ik speel met zijn tepels. Ik heb er zelf niks mee als iemand aan mijn tepels zit, maar vind het lekker om bij hem te doen. En ondertussen kijken naar die twee geile beren die zich op ons staan af te trekken. Ow, dit is echt smullen om te zien... Ik voel me een slet met 4 geile beren om me heen. En vind dat heerlijk. ik wil nooit weer anders...

Dan stopt de buurman, en zegt 'zullen we naar het bed gaan? Dan hebben we wat meer de ruimte.' Ik weet niet wat ik hoor... Dat laat ik me echt geen twee keer zeggen... De twee mannen achter ons verdwijnen. Geen idee waarom. Maar dat is hun keus. Ik weet zeker dat ik in elk geval nu echt NIET verdwijn. Of hooguit gedeeltelijk, op heuphoogte, in ofwel de kijk-man ofwel de buurman. Of zij in mij...
De buurman gaat languit op het bed liggen, zijn hoofd iets over de rand. Dit ken ik alleen uit films, en nog niet uit de praktijk, maar zijn intentie is me wel duidelijk en mijn lul verdwijnt al snel weer in zijn mond. Ik kan dieper nu, voel ik, geil is dat... De kijk-man gaat tussen zijn benen zitten en begint hem ondertussen af te trekken: zo mooi om naar te kijken...
Toch neemt mijn hoofd het opeens weer over van mijn lijf, komen er weer gedachten in plaats van geile gevoelens. Wat gebeurt hier nu eigenlijk? Wat doen we hier? Ik zie ook weer mijn omgeving. De stoel links van mij, waarvan de zitting ontbreekt. De twee jonge jongens op het scherm vlak naast ons. Ze zijn aan het neuken. Dat zou ik ook wel willen... Vaak vind ik dat geil om te zien, maar nu doet t me niks. Dit ken ik, dit denken, nog slechts van een afstand waarnemen wat er gebeurt, maar er niks meer bij voelen: dit zijn niet zomaar gedachten, dit is vluchten uit mijn lijf en in mijn hoofd. Omdat het opeens allemaal teveel wordt. Een restant van vroeger, toen seks met die vieze vent toen gewoon ronduit goor en respectloos was. Ik ga nog even door, kijk naar de buurman en de kijk-man en besef me: maar deze twee zijn wél goed. Zij kiezen hier uit vrije wil voor. En ik ook. En dit is gewoon mooi. Ik voel respect nu. En dat is goed. Hier is niks mis mee. Hier heb ik vertrouwen in. Dit mag, dit is veilig.
Toch lukt t me niet om weer terug te komen in mijn lijf, en gewoon weer die heerlijke geilheid te voelen, en met deze twee lieve mannen te delen. En ik besluit om mijn eigen vluchtreactie, waarop ik dus eigenlijk geen invloed heb, dan ook maar te respecteren. Zo is het nu eenmaal, ik heb daar geen regie over: dit gebeurt gewoon. C'est ca... Ook al verzet ik me er tegen, en wil ik gewoon lekker geil met hen zijn, en zeg ik mijzelf 1000 x dat het nu gewoon wél goed is: die volautomatische vluchtreactie is gewoon sterker. Dus zeg ik tegen hen dat ik er even mee stop.

Ik hoop maar dat ik hun spel daarmee niet verpest... Nee, gelukkig niet, zij gaan lekker door... Ik vraag ze of ze het goed vinden als ik naar hen blijf kijken. En ook dat vinden ze OK. Wow, ik heb echt bewondering voor ze...
Ik baal even van mezelf. Dat t me niet lukt om me echt over te geven aan wat mijn lijf eigenlijk wel heel graag wil. Want dat ik dit graag wil, lekker geil zijn met deze twee mannen, daar heb ik géén twijfel over. Maar toch steeds weer die beelden van vroeger. Het lijkt ook een soort van prestatiedrang te zijn: nog niet eens zozeer klaarkomen, als wel het loskomen van die beelden, en die negatieve gedachten die ik daar bij heb.
OK: laat ik dan die gedachten maar eens serieus gaan uitdagen... Kloppen mijn gedachten nog wel? Is het wel zo vies en afstotelijk als twee mannen seks met elkaar hebben, of mag ik die gedachten nu 40 jaar later daar in dat prullenbakje doen, tussen al die witte doekjes met de restanten van plezier? Ik heb gevraagd of ik naar hen mag kijken, en dat mocht. Ik zit letterlijk op de eerste rang. Dus laat ik hen nu dan bekijken... Vind ik dit vies of lekker, vind ik dit goed of slecht? Gun ik hen en mijzelf dit, of ga ik het weer veroordelen?
Ik zie twee mannen die plezier maken samen, die samen aan het spelen zijn. Is daar iets mis mee? NEE. Het is juist heel mooi wat ze doen... De kijk-man is de buurman aan het verwennen. Het is pure verwennerij wat hij doet. Hij is juist heel zorgzaam, heel zachtaardig. Geen idee hoe lang zij elkaar al kennen, ik schat hooguit 10 minuten langer dan dat ik hen nu ken, maar ik vind het juist heel respectvol wat ik zie. De lul van de buurman wordt een beetje droog, en de kijk-man kijkt om zich heen, is op zoek naar glijmiddel. Ik geef hem mijn flesje, en als er een streepje op die mooie pik van de buurman ligt, gaat vervolgens de hand van de kijk-man weer heen en weer. Ik zie zijn duim zachtjes over die mooie, glimmende eikel gaan. Ik hoor de buurman kreunen van genot. Dit is mooi, dit is intiem en hier is niks mis mee. Bijzonder ook, dat ik hier gewoon naar mag kijken... Intiem…
Gaandeweg verdwijnen mijn gedachten en voel ik ook mijn eigen geilheid weer opkomen: godsamme... als ik daar toch es lag en hij deed dat bij mij... Lekker met zijn handen rond mijn pik, met zijn duim over de rand van mijn eikel gaat. Of dat hij zich laat neuken terwijl ik hem pijp, hij met zijn volle lijf bovenop mij ligt en ik die mooie lul vlak voor mijn ogen in zijn kont zie verdwijnen... In en uit, in en uit... Of dat ik zijn eikel tussen mijn billen voel, heerlijk tegen mijn gaatje aan, en dat ik dan opeens voel dat ik helemaal gevuld word.... Mmmm...
Ik vraag of ik weer mee mag doen. En ja: dat mag... Opeens lig ik plat op mijn rug op het bed, en begint buurman me met zijn warme mond weer heerlijk af te zuigen. Zo bloot als nu heb ik mijzelf nog nooit gegeven. En ik vind t HEERLIJK!!!! Eigenlijk wil ik vragen of hij met zijn vingers tussen mn billen wil gaan, maar dat durf ik niet. En het is al zo lekker wat hij doet... Ik pak de kijk-man lekker bij zijn billen, jemig wat is dat geil om daar lekker in te knaaien... Mijn vingers verdwijnen tussen zijn billen. Zo lekker om gewoon zo bij zijn gaatje te friemelen. Dan doet hij iets wat ik echt supergeil vind: hij tilt zn been over mijn gezicht zodat zijn pik vol op mn gezicht komt te liggen. Ik lik zijn stam, zuig zijn ballen in mijn mond en kijk ondertussen recht tussen zijn billen. Ik wil hem likken daar, ow ja, ik wil hem likken, helemaal voluit... Met mijn tong helemaal tussen zijn billen door en dan bij zijn gaatje... Hem hetzelfde plezier geven als wat mij eerder ook gegeven werd. Hem voelen krioelen en horen kreunen tot hij spuitend op mijn gezicht klaar komt.
Ik vraag hem of hij gespoeld heeft. Nee, helaas, dat heeft hij niet. Ah, fuck, fuck, fuck, hier baal ik van. Ik wil zo graag. Maar een niet gespoelde kont likken, ja sorry, dat kan ik niet... En wil ik ook niet. Maar wat had ik graag... Met mijn tong, daar... Zal ik dan toch??? Nee, dat kan ik niet. OK, maar ik voel wel heerlijk je warme pik op mijn gezicht liggen. Je ballen rollen over mijn neus. Ik geniet volle bak. En ik voel me intens, echt heel intens gelukkig nu...

Na een tijdje voel ik weer die stomme prestatiedrang opkomen. Klaarkomen lukt me nog niet. Een brug te ver nog. Wellicht een volgende keer. Ik denk dat ik t dan niet droog houd, in huilen uitbarst. Dat is loslaten, en dat is prima. Nu voelt klaarkomen nog als 'presteren' En dáár heb ik dus geen zin in: weer dat gevecht tussen hoofd en lijf. Ik kies voor mn lijf maar mn hoofd denkt er nu nog anders over. Nou ja, zo is het dan: ik ga er niet opnieuw strijd van maken, en besluit te stoppen. Mijn tijd komt wel: dan spuit ik jullie helemaal onder...

Ik hoorde dat kijk-man later, zonder mij, van buurman toch nog een hele mooie sperma-douche heeft gekregen: daar ben ik blij mee: dat moest er ook echt wel uit die middag...


Lieve 'buurman' en 'kijk-man' van afgelopen donderdag,

Als jullie dit verhaal mochten lezen, dan zullen jullie vast jezelf herkennen in mijn verhaal. Dat hoop ik ook. Want dan kan ik bij deze jullie alsnog persoonlijk bedanken voor een voor mij zeer intense en bijzonder mooie donderdagmiddag. Deze middag met jullie betekent ontzettend veel voor mij. Dat kan ik eigenlijk niet in woorden uitdrukken. Het is zoveel meer als 'gewoon' lekker geil zijn samen: het is voor mij ook afscheid nemen van de nare beelden, ideeën en herinneringen van vroeger, en die vervangen door warme, tedere, zorgzame en respectvolle - en voor mij nu gelukkig ook gezonde, giga-geile - beelden van nu. Ruim 40 jaar na dato... Ik denk dat jullie dat die middag niet beseft hebben. En dat is denk ik maar goed ook. Want dan hadden jullie je vast zo vrij niet meer gevoeld. En nu wel. En juist daarmee hebben jullie mij enorm geholpen, dat ook ik mij weer veel meer vrij voel.
Ik ben op weg naar nog veel meer gezond plezier. Mede dankzij jullie. Mijn dank is groot.

Warme groet,

Joost.
Laatst gewijzigd door Joost04 op 27 okt 2020 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander-48-bi
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2021 12:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Ik wil meer, meer, meer...

Bericht door Sander-48-bi »

Wow Joost,

Wat een intense beschrijving heb je gegeven. Het is afgezaagd,maar 'achtbaan' lijkt me hier echt op zijn plek als typering. En wat goed dat je zo naar jezelf luistert. Dat moet je een trots mens maken.

En je beschreef het superopwindend. Dank.

Sander
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten