bi-gay pis woensdag 13 oktober

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oldpig
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2019 14:29
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort; Hilversum
Contacteer:

bi-gay pis woensdag 13 oktober

Bericht door oldpig »

Woensdag de 13e zit ik geblinddoekt van ongeveer 11:00 tot 13:30 smachtend naar de gouden nectar van mannen, vrouwen en transen in de douche. Dus als je moet plassen, denk dan aan mij. Ik ben je er dankbaar voor.
Voor mannen geldt dat andere "donaties" ook bijzonder gewaardeerd worden. Alle donaties zijn welkom!
Omdat ik door mijn masker niets kan zien zijn mijn schamele delen met de voet te gebruiken om aan te geven dat ik mijn mond moet openen en in actie moet komen. Zoals je een pedaalemmer bedient.
Stuur me gerust een pb als je vragen hebt of iets wilt afspreken.
Laatst gewijzigd door oldpig op 05 nov 2021 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Beschikbaar voor gebruik door mannen, vrouwen, TS,TG,TV,etc. Om af te spreken in de cinema A’foort of H’sum, PB me. En ja, dit ben ik op de foto.
Gebruikersavatar
oldpig
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2019 14:29
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort; Hilversum
Contacteer:

Re: bi-gay pis woensdag 13 oktober

Bericht door oldpig »

Vandaag geen gouden nectar mogen ontvangen maar wel 3 heerlijke forse pikken mogen proeven waarvan er 1 mij heerlijk lang en diep gefacefucked heeft! All the way :D ! Bedankt daarvoor!
Ik kon jullie niet zien maar wel voelen en proeven. Het smaakte naar meer, veel meer en ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik.
Stuur me gerust een PB als je wilt afspreken of iets anders wilt.
Beschikbaar voor gebruik door mannen, vrouwen, TS,TG,TV,etc. Om af te spreken in de cinema A’foort of H’sum, PB me. En ja, dit ben ik op de foto.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast