Bi-Gay pis woensdag 10 november

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oldpig
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2019 14:29
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort; Hilversum
Contacteer:

Bi-Gay pis woensdag 10 november

Bericht door oldpig »

Voor mij waarschijnlijk de laatste keer dit jaar dat ik er op de bi-gaydag, aanstaande woensdag 10 november, weer zal zijn.
Van 11:00 uur tot ongeveer 13:30 zit ik geblinddoekt en vol verlangen in de douche klaar om jullie kostelijke gouden vocht te ontvangen.
Aarzel niet als jullie moeten plassen om jullie blaas over mij en/of in mijn mond te legen. Zeg nou zelf, welk urinoir likt en zuigt je schoon als je klaar bent met plassen? Uiteraard pijp en rim ik ook (als een gloryhole met een extra mogelijkheid).

Door de blinddoek is jullie anonimiteit verzekerd, net als bij een gloryhole, maar kan ik niets zien. Geef met je voet een tik tegen mijn pik en ballen of ga er op staan zoals bij een pedaalemmer, dan weet ik wanneer ik in actie moet komen en mijn mond moet openen voor jullie genot.

Stuur me gerust een pb of laat een reactie achter als je vragen hebt of iets wilt afspreken.
Laatst gewijzigd door oldpig op 29 nov 2021 07:52, 3 keer totaal gewijzigd.
Beschikbaar voor gebruik door mannen, vrouwen, TS,TG,TV,etc. Om af te spreken in de cinema A’foort of H’sum, PB me. En ja, dit ben ik op de foto.
Gebruikersavatar
oldpig
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2019 14:29
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort; Hilversum
Contacteer:

Re: Bi-Gay pis woensdag 10 november

Bericht door oldpig »

Mijn bijna onuitsprekelijke dank (het praat moeilijk met de mond vol) aan de drie mannen die mijn komst naar de EC in Amersfoort vanochtend zo de moeite waard hebben gemaakt. Vurig hoop ik dat jullie minstens zo genoten hebben als ik.

Zonder de anderen tekort te willen doen geldt mijn bijzondere dank de man die ik lang en diep tot in mijn keel heb mogen pijpen en die mij zo goddelijk lang en diep heeft gefacefucked.

Je hebt me met volle teugen laten genieten van jouw mannelijkheid. Ter afsluiting mocht ik mij laven aan jouw heerlijke gouden nectar. Het smaakte mij naar meer en hartstochtelijk hoop ik dat dit ook voor jou geldt.

Nogmaals mijn dank voor dit heerlijke geile feest!

Mochten jullie dit lezen en prijs stellen op een of meerdere voortzettingen van vanochtend, schrijf me gerust.
Laatst gewijzigd door oldpig op 26 nov 2021 08:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Beschikbaar voor gebruik door mannen, vrouwen, TS,TG,TV,etc. Om af te spreken in de cinema A’foort of H’sum, PB me. En ja, dit ben ik op de foto.
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Bi-Gay pis woensdag 10 november

Bericht door paul_btm88 »

Van je fetish snap ik maar weinig, maar ik wil toch een keer zeggen: je weet het altijd in schitterende volzinnen te vertellen, en daar kan ik zeker van genieten!
Gebruikersavatar
oldpig
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2019 14:29
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort; Hilversum
Contacteer:

Re: Bi-Gay pis woensdag 10 november

Bericht door oldpig »

paul_btm88 schreef: 15 nov 2021 21:17 Van je fetish snap ik maar weinig, maar ik wil toch een keer zeggen: je weet het altijd in schitterende volzinnen te vertellen, en daar kan ik zeker van genieten!
Dank je voor het compliment! Erg leuk om te vernemen dat iemand ook op een andere manier van mij kan genieten. :D
Beschikbaar voor gebruik door mannen, vrouwen, TS,TG,TV,etc. Om af te spreken in de cinema A’foort of H’sum, PB me. En ja, dit ben ik op de foto.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten