Naaktdag, donderdag, 02 december ‘21 Amersfoort

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yuriym
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 apr 2014 17:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Naaktdag, donderdag, 02 december ‘21 Amersfoort

Bericht door yuriym »

In november elke donderdag in de cinema geweest op naaktdag. Het was er elke keer weer anders, maar steeds gezellig, geil en spannend. De gasten waren wisselend met een kleine vaste kern, de meesten actief met de bedoeling het voor zichzelf en anderen leuk te hebben. Het maakt ook niet uit in welk hokje je al of niet past, LHBTIQAP+, man, vrouw, anders, samen of alleen. Het wijst zich eigenlijk vanzelf wie wat met wie kan en wil doen, wederzijds respect en begrip voor elkaars do’s en don’ts. Morgen ga ik weer en ik weet zeker dat ik het pand ook weer tevreden en bevredigd zal verlaten tegen het eind van de middag.
Gebruikersavatar
flapje8
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 okt 2020 07:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Naaktdag, donderdag, 02 december ‘21 Amersfoort

Bericht door flapje8 »

MM ik ben nog nooit in een ec geweest. Na de boosterprik ga ik zeker op de naaktdag naar de ec. Ik wilhet wel eens meemaken. Vind ja Amersfoort de betere EC?
Gebruikersavatar
yuriym
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 apr 2014 17:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Naaktdag, donderdag, 02 december ‘21 Amersfoort

Bericht door yuriym »

Beste flapje8, welke van de drie cinema’s de beste is, is een kwestie van smaak. Uiteindelijk gaat het er om dat de verwachtingen die je hebt uitkomen. Dat ligt aan jezelf en de toevallige aanwezigen. Mijn ervaring is dat ik het in alle drie de cinema’s naar mijn zin heb gehad, leuk gespeeld met gelijkgestemden. Dat ik het meest in Amersfoort kom is ook omdat die voor mij de minste reistijd vraagt. Mijn advies: probeer ze gewoon alledrie een paar keer, dan kom je er vanzelf achter welke voor jou het leukst is.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten