Verslag Gay Dag 22 Mei

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Afrosensual
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Verslag Gay Dag 22 Mei

Bericht door Afrosensual »

Ik wist niet of ik naar deze editie van de Gay dag wou gaan, want de vorige (8 Mei) keer werd de pret bederft door onfatsoenlijk gedrag(zonder toestemming aan iemand zitten) van enkele mannen bij een geile jonge man die niet met rust gelaten werd :x en uiteindelijk besloot weg te gaan. Ik besloot uiteindelijk toch te gaan, want uit ervaring gaat het meestal goed tijdens de Gay dagen. Ik heb mij de afgelopen periode(sinds 6 Mei) voorgenomen om eens te stoppen met klaarkomen als de drang hoog is en dit alleen te doen als ik met een ander ben, de hoop is om zo mijn seksuele prikkels een mini-reboot te geven en mijn volgende orgasme nog intenser maakt. Dit bleek uiteindelijk een goed idee te zijn, want mijn ervaring deze dag was hemels 😊.

Sessie met Pieter-Dave in Darkroom
Ik kwam bij aankomst een bekende tegen die net uit de douche cabine komt, het is Pieter-Dave met wie ik in het verleden een geile pijp sessie had in de darkroom. Ik voelde mij al behoorlijk geil en dus stapte ik meteen op hem af, we begonnen met een omhelzing en na een kort babbel nam ik hem mee naar de darkroom. In de darkroom begonnen we elkaar goed te verwennen, al gauw werden we beide stijf en begon ik hem te pijpen. Pieter-Dave heeft een heerlijke bloedlul dat lekker aanvoelt in je handen en vooral in je mond, na een korte periode moest ik even stoppen want hij wou nog niet klaarkomen. Ik was inmiddels heel hard geworden en dit was hem ook niet ontgaan, hij begon mij goed te pijpen en ik voelde een intense genot. Er kwamen meer mensen in de darkroom bij ons staan en onder hen was een nieuwe gezicht, een jonge man die heel opgewonden en goed stijf was, we maken oogcontact terwijl ik gepijpt word en even later nodig ik hem uit om met mij en Pieter-Dave mee te doen.

Trio met Pieter-Dave en Javier in Darkroom
Ik begin Javier rustig te strelen over zijn heerlijke lul en laat hem rustig wennen aan Pieter en ik, vervolgens ga ik op mijn knieën en begin Javier te pijpen. Pieter begint op zijn beurt meer aandacht te besteden aan mijn kont (hij is echt een liefhebber van billen) en begint mij te fingeren. Ik begin steeds geiler te worden en neem Javier dieper in mijn mond, hij kan het niet laten en kreunt zachtjes. Ik voel mij nu zo opgewonden dat ik Javier vraag of hij mij wilt neuken, “maybe later” reageert hij.

Ik krijg steeds meer genot in mijn kont, mede dankzij het goede fingerwerk van Pieter. Ik wil nog meer aandacht voor mijn kont en sta op en vraag Pieter of hij mij wilt rimmen en dit sloeg hij niet af. Ik loop naar de wand rek in de darkroom en buig voor over om Pieter volledig toegang en ruimte te geven tot mijn inmiddels gulzige kont. De komende minuten word ik heerlijk bedient en kan ik tegelijkertijd Javier heerlijk aftrekken en deels pijpen. Na een klein poosje stoppen we even en gaan we naar de grote ruimte om bij te komen.

Pauze
In de lobby klets ik met Pieter-Dave en een nieuwe persoon. Hij is een grote man met een fantastisch baard, sexy string en mooi gezicht. Ik kon het niet laten om met hem een gesprek aan te gaan en te kletsen over seks cruises en onze voorkeuren. Het was weer tijd om verder te gaan met het spelletje.

Trio met Pieter-Dave en Javier in Grote ruimte
Ik zat voor Pieter-Dave op mijn knieën terwijl hij op de bank zat en begon met zijn lul te spelen, ik wisselde de aandacht van zijn ballen naar zijn lul en we werden heerlijk bekeken door andere in de zaal. Even later schuift Javier aan en wij nodigen hem uit, ik pijp beide mannen afwisselend en wil nu geneukt worden. Ik vraag aan Javier of hij dit wilt, hij zegt dat hij een bottom is en zelf geneukt wilt worden. Dit wind mij enorm op en ik vraag Pieter-Dave of hij Javiers gaatje wilt voorbereiden, dit hoefde ik niet een tweede keer te vragen of Pieter zat al met zijn neus tussen Javiers heerlijke billen. Ik sta ondertussen op en laat Javier mijn harde lul voelen, terwijl ik in zijn oor fluister hoe ik hem ga geven wat hij wilt.

Sessie met Javier
Hij is nu volledig onderdanig en buigt voorover op het grote bed, ik doe gauw een condoom om en begin hem heerlijk te verwennen. Het een poosje geleden sinds ik de TOP was en ik ben vergeten hoe heerlijk het voelt. Javier is echt strak en ik voel iedere stoot mij een intens gevoel geven. Het is nu heel druk in de grote ruimte, mede dankzij het gekreun van Javier en dit maakt mij nog geiler. Ik zorg dat ik mijn tempo goed afwissel en rekening houd met Javier, ik wissel mijn stoten af met een vleugje “dirty talk”. Een andere man komt op het bed liggen en probeert zonder toestemming mee te doen, dit is best irritant en het lijd mij af. Na 2 maal moet ik hem toch aanspreken en dit schijnt te werken. Ik kan nu weer volop genieten van Javier die inmiddels vraagt of ik hem in de sling kan neuken. Ik zeg “nee” en voer de tempo iets op totdat ik bijna klaarkom en besluit eventjes te edgen.

Sessie in met Javier in de Sling
We verplaatsen het spel naar de darkroom en bereiden ons voor om beide een heerlijke einde te maken aan onze spel. Onderweg naar de sling blijf ik kinky fluisteren in Javiers oor om de spanning erin te houden. Eenmaal in de sling wacht ik geen moment en vul zijn gaatje meteen, we kunnen nu ook direct oogcontact maken en dit maakt ons beide nog geiler. We beginnen elkaar nu ook te zoenen en dit is voor mij iets intiems en dus NOG geiler. Javier en ik genieten beide van de tempo en ik merk dat hij zichzelf wilt aftrekken, maar dit sta ik niet toe en ik laat hem nog even via zijn prostaat genieten. Helaas lekt hij niet voorvocht zoals ik dat zelf gewend ben als bottom, maar ik weet dat hij een intense genot voelt. De zaal begint iets drukker te worden en een meneer probeert mij ook te neuken terwijl ik met Javier bezig ben. Dit zie ik wel zitten en toevallig staat Pieter-Dave dichtbij genoeg om te horen dat we glijmiddel nodig hebben, dit komt hij keurig brengen.

Binnen enkele tellen zit ik in een trio (treintje) waar ik ook verwent word terwijl ik met Javier bezig ben, helaas is de man achter mij niet lang geschapen en zitten we niet in een goede ritme met het stoten. Dit lijd mij af en ik merk dat ik Javier niet de aandacht geef die hij verdient. Ik vertel de man dat ik even verder ga met Javier en hij geeft gehoor. Ik richt mij weer op Javier en geef hem eerst een diepe kus, terwijl ik nog steeds met mijn stijve paal diep in hem zit tot aan mijn ballen. Hij geeft aan klaar te willen komen en hier stem ik mee in, ik voer mijn tempo op terwijl hij zichzelf aftrekt. Het is super geil om te zien hoe hij stijf blijf terwijl ik hem neuk, dit lukt mij zelf niet. Na enkele diepe stoten komt hij heerlijk over zijn buik klaar, wat een geil gezicht. Ik wou ook klaarkomen en stoot verder terwijl hij zijn laatste lading spuit, maar helaas gaf hij aan te willen stoppen en hier geef ik gehoor aan. We gaan samen douchen en nemen de tijd om elkaar te leren kennen.

Sessie met Pieter-Dave
Eenmaal opgefrist en even uitgerust op de bank zie ik dat Pieter zo ver is om zijn dag af te ronden. Hij houd van deepthroaten en zijn zaad aan gulzige mondjes te geven, dus is hij aan mij bij de juiste adres! Pieter heeft heerlijk toegekeken hoe ik met Javier bezig was en word snel hard. Hij bepaald zelf de tempo en houd mijn hoofd goed vast en zorgt dat hij zo diep mogelijk in mijn mond zit, na enkele diepe stoten komt hij brullend klaar.

Ik blijf nog even hangen en kletsen met een aantal bekende Gay dag bezoekers en ga vervolgens rond 16:00 richting huis. Ik had andere afspraken die dag. Ik ben helaas niet klaargekomen, maar ga wel met een goed gevoel naar huis. Ik ben blij dat ik gewacht heb en niet een orgasme heb geforceerd (via masturbatie). Uiteindelijk beloond mijn geduld zich uit en kan ik op Vrijdag na 2 geweldige neuk sessies (wat een leuke dag) heerlijk mijn zaad in iemands mondje kwijt.

@Javier, If you ever manage to read this let me tell you that I thoroughly enjoyed my session with you. You have an amazing sexual energy and I hope to see you again.
@Pieter-Dave, je bent een uitstekende partner in een trio. Bedankt voor het meespelen :D
Sjig
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag 22 Mei

Bericht door Sjig »

Wat klinkt dat toch weer goed!
AC-DC
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door AC-DC »

Geweldige belevenissen - en prachtig opgeschreven! Thanks
Pieter-Dave
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Pieter-Dave »

En zo is het, lekker geil met elkaar geweest. Wanneer gaan we weer?? Je bent zo lekker....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten