geile CD

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
yoshi_bi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 dec 2008 00:58
Geaardheid: bi
Contacteer:

geile CD

Bericht door yoshi_bi »

Hoi allemaal, ik ben een man die graag geile lingerie draagt, ben geen TS met make-up. Wordt dat in deze cinema op prijs gesteld? Als je wilt kennismaken kom dan morgenavond ff chatten op http://www.gratisgaychat.nl/, mijn naam daar is valerieCD. (je zultg zien dat ik geen faker ben). Ben er vanaf 22:00.
Als het klikt wil ik wel eens in de cinema afspreken.
yoshi_bi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 dec 2008 00:58
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: geile CD

Bericht door yoshi_bi »

Ben niet door iemand aangesproken over de cinema, jammer, dat had ik stiekum een beetje gehoopt. Vannacht rond een uur of een ben ik er weer, heb zin om ff lekker te geilen voor de cam. De mogelijkheid om iemand daarna echt te ontmoeten in de cinema maakt me nu al weer geil :twisted:
Gebruikersavatar
Sam Ferrer
Berichten: 437
Lid geworden op: 14 mei 2009 22:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: midden Nederland
Contacteer:

Re: geile CD

Bericht door Sam Ferrer »

Was er vrijdagmiddag van half 4 tot half 5.
Eerst de boel verkent en toen de stoute schoenen aangetrokken. Als hoertje was ik te bewonderen, laarzen met een hak van 12 cm. Blauwtopje met vulling cup E en een zwartplooirokje dat zo lang was dat als ik langs liep je mijn kont al kon zien. De string zat er natuurlijk lekker diep in.

Niemand die reageerde.
Ja 1 man die riep alleen meer I will fuck you en kneep een keer in mijn tieten maar een pik heb ik niet gezien.
Ben zelf een erg verlegen type maar ik had me echt opengesteld om als wild geschoten te worden.
Daar zit dus niemand op te wachten.

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
hijgaatlekker
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 jun 2009 23:06
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: omgeving Amersfoort
Contacteer:

Re: geile CD

Bericht door hijgaatlekker »

probeer het vrijdag de 16e nog een keer. Ik zal graag onder je rokje komen en beloof je een heerlijke pijpbeurt. Pijp je mij ook lekker?
yoshi_bi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 dec 2008 00:58
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: geile CD

Bericht door yoshi_bi »

Jammer dat er niemand gereageerd heeft op je geile outfit, ik denk dat je pech hebt gehad. Gewoon nog eens proberen. Zelf ga ik het binnenkort ook eens proberen. Waren er wel mannen aanwezig of was je alleen in de bioscoop?
Is het gebruikelijk om in de bioscoop te sexen of gebeurt dat vooral in de darkroom?
88er
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 sep 2009 18:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: geile CD

Bericht door 88er »

Sorry voor mijn onwetendheid, maar wat is een cd precies?
Bischierig
yoshi_bi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 dec 2008 00:58
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: geile CD

Bericht door yoshi_bi »

CD = Cross Dresser. Het verschil tussen een travestiet (TV) en CD is naar mijn mening dat een CD iemand is die graag dames lingerie-kleding draagt, maar er niet helemaal als vrouw uit hoeft te zien. Een TV draagt vaak ook een pruik en makeup, een CD vind het vaak gewoon lekker om geile lingerie te dragen.
Dan heb je ook nog transexueel (TS), dat is als je je echt vrouw voelt en je geheel of gedeeltelijk om wilt laten bouwen.
De etiketten CD, TV en TS zijn denk ik niet zo belangrijk, iedereen wordt al genoeg in hokjes gestopt. Maar door mezelf CD te noemen weet je ongeveer wat je kunt verwachten.
Gebruikersavatar
Sam Ferrer
Berichten: 437
Lid geworden op: 14 mei 2009 22:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: midden Nederland
Contacteer:

Re: geile CD

Bericht door Sam Ferrer »

yoshi_bi,

ik vind het een mooie omschrijving wat CD of TV is.

Ik ben inderdaad een CD dus op zichtbare plekken zie je gewoon haar zoals op mijn armen en benen. Bij de laatste is dat afgedekt door panties.
Mijn stevige baardgroei bedek ik dus ook niet onder make-up.
Dan staat er nog een snor. Omdat weg te werken draag ik een masker met een pruik maar wil me daarmee niet meteen een TV noemen.
Het masker zweet nogal en zonder is dus prettiger maar dat merk ik wel als ik weer eens kom (niet de 16e). Of zijn er nu al mensen die zeggen laat dat masker maar thuis als je maar zorgt er heel hoerig (qua kleding) uit te zien.

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten