alweer een tijd geleden

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

alweer een tijd geleden

Bericht door koen540 »

Deze week hoop ik weer een keer naar ec te gaan en dat er weer de nodige actie is. De laatste paar keer dat ik er was was het erg rustig of veel oudere gasten. Ongeveer 2 maanden geleden was het een zeer geile middag. Een tweetal jongere gasten waren op het bed druk met elkaar. Ik ging even op de bank zitten toekijken. Ik zag ze kijken en blikken naar elkaar werpen. Langzaam aan kropen ze op het bed meer richting de bank waar ik zat. De blonde jongen lag onderop en had een mooi strak licchaam. De andere donkere jongen knipoogde een paar keer. Ik begon mijn inmiddel stijf staande paal uit mijn broek te halen en langzaam te trekken. De jongens hielden even stil om te kijken. De donkere jongen strekte zijn hand uit en gebaarde naar hun toe te komen. Ik reageerde niet meteen en bleef nog even spelen met mijn paal. De jongens lagen dwars op elkaar en waren elkaar aan het pijpen. Telkens keken ze mij iets aan met ondertussen een pik in hun pijpmondje. Toen ik opstond merkte ik dat ze even stilhielden om te kijken wat ik ging doen. Ik kleede mij uit en ging naast het bed staan. De donkere jongen pakte meteen mijn pik stevig vast en begon te trekken. Ondertussen lag de blonde jongen op zijn rug te kijken en voelde ik zijn buikspieren. Omdat hij op zijn rug lag probeerde ik met mijn handen te zorgen dat hij wat meer naar de rand ging liggen. De donkere jongen zag dat en begreep meteen wat ik bedoelde. Langzaam bewoog de blonde gast naar de rand. Maar ik wilde dat zijn achterhoofd over de rand heen kwam te liggen. Dat gebeurde en zijn hoofd keek mij onderste boven aan. Ik stopte mijn paal ik zijn pijpmondje dat al een beetje open stond en liet mijn handen over zijn pik glijden via zijn sixpack naar zijn kin. Zijn vriend werkte het kontje van deze gast iets omhoog en gooide zijn benen over zijn schouders. Zo had hij prima toegang tot zijn kut. Wij keken elkaar strak aan en begonnen in een gelijk tempo deze blonde gast een stevige beurt te geven. Ik gleed met mijn paal diep in zijn keel en voelde dat hij af en toe even naar lucht moest happen. Ook omdat zijn vriend zijn stijve hard en diep in zijn kut aan het rammen was. Zo hard en snel dat hij er een paar keer uitklapte. Telkens riep hij shit.. Zijn vriend wilde toen wisselen maar daar voelde ik niet zoveel voor want ik had niets bij mij. Hij bood aan om even een condoom te pakken. Maar ik bleef liever nog even in dat lekkere natte, kwijlende strotje roeren. Ik had nog niet eerder een gast meegemaakt die een deep throat zolang vol kon houden. Ondertussen kwam er ook een koppel binnen. De dame ging naast ons op het bed liggen en al snel had zij een gast of 3 om haar heen.
Zij begon hun ook te pijpen en eentje begon haar te vingeren. Ondertussen hing die blonde gast nog steeds over de bedrand met zijn pijpbekkie lekker gevuld.
Toen die donkere jongen terug kwam stelde ik voor om eerst nog even een filmpje te pakken want het werd wel erg druk op en rond het bed.
In de bios zaten wij nog lekker aan elkaars paal en een heerlijke film te volgen totdat die donkere gast vroeg of ik nog met hun wilde neuken. Natuurlijk wilde ik dat wel maar het was nog erg druk op het bed. In de bios zaten nog 3 andere gasten maar daar hadden wij verder geen last van. Ik stelde voor om dan gewoon in de bios te blijven. Ook vroeg ik die blonde gast of hij niet effe lekker van bil wilde gaan. hij had ons natuurlijk al geruime tijd op het bed onze gang laten gaan. Hij was duidelijk wat verlegen. Maar ik had zijn pik nu al een tijdje mogen bewonderen en ik wist zeker dat ik deze gast bij mij binnen wilde voelen. Toen ik voor hem ging staan tussen de biosstoelen in voelde ik meteen de donkere jongen mijn kont gaan likken. Ik ging wat over de voorste stoelen heen hangen. Ook merkte ik dat de blonde gast een condoom over zijn pik aan het schuiven was. Die andere gast likte mijn kut extra nat want ik voelde kwijl langs de binnenkant van mijn been glijden. Het was wat krap en ik merkte dat die blonde gast zichh achter mij ging opstellen. Ook de andere gasten in de bios hadden meer oog voor ons dan nog voor de film. Ik merkte dat hij ruimte voor zijn vriend maakte en ik voelde zijn pik tegen mijn kut gedrukt worden. Ik zakte nog dieper voorover tussen de voorste stoelen en voelde hem binnenkomen. Ik hoorde die donkere jongen zacht roepen, pak die hoer, kom op woon die slet uit.. De blonde gast raakte hier duidelijk opgewonden van en begon heel had te stoten. Ookal had ik geen pik in mijn bek ik snakte naar lucht. Blijkbaar was hij zo opgewonden dat hij al heel snel zwaar kreunend klaar kwam en ook voorover op mij ging liggen. Die donkere gast was inmiddels langs een paar kijkers op voor mij komen staan en plaatse zijn hand onder mijn kin en trok deze omhoog. Voordat ik iets kon zeggen duwde hij zijn pik in mijn mond. Ik had alleen geen energie meer en bedankte voor de eer. Dit waardeerde hij niet en mompelde nog iets.. Samen met die blonde gast heb ik nog effe heerlijk onder de douche gestaan en hebben wij elkaar heerlijk ingezeepd. Voldaan ging ik naar hus en hoop snel nog een keer zoiets in de ec mee te maken.
gr
Koen
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: alweer een tijd geleden

Bericht door koen540 »

Ben vrijdag rond 13.00 uur. Ben benieuwd of er fakers reageren of echte doeners. Er is ook
Nog een lekker wijf die graag een gangbang wil. Ik doe graag mee wanneer er meerdere korrels zijn en niet al te oud. Gaan we heftig feestje bouwen zonder grenzen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten