Eerst een kopje koffie en even rondgekeken of de inrichting was veranderd.
Vervolgens in de filmzaal beland, er was niemand dus eerst even rustig gaan zitten en een beetje warm worden, waarna we al snel een ander stel troffen.
De sfeer was gemoedelijk en op 1 na die erg te dichtbij kwam staan (nooit opwindend, nooit uitnodigend) was het gedrag verder top. De kijkers kwamen afdoende aan hun trekken en de stellen ook.
Na een voorzichtig aftasten werd het warmer en het spel intenser. De heren zaten rustig in de stoel en de dames op hun knieën ervoor afwisselend de heren in wisselende combinatie, en elkaar verder opzwepend.
Na enige tijd hield ik het niet meer en moest ik toegeven aan mijn ware verslaving in de cinema: Koffie.
En zo verplaatste de handel zich naar de koffiemachine en onder het genot van een kopje koffie spraken we wat met het stel. Leuke mensen, die lekker hun eigen plan trokken en elkaar het nodige gunden. Na de koffie werd het tijd voor een vervolg van de dag.
E. zachtjes haar polsboeien omgedaan en haar met haar handjes boven haar hoofd vastgezet op het matras. Het is allemaal al weer even geleden en de zwepen vielen haar erg zwaar. De woorden die haar oor raakten maakte een hoop goed en het was maar weinig te rekken dan het te rekken was en daar is het bij gebleven. Je tekende mooi

Vervolgens nog lekker verder gespeeld met het andere stel en daarna buiten elkaar nog even gesproken en erg gelachen om de onderlinge anekdotes.
Zij naar huis en wij na ons sigaretje weer naar binnen het was immers nog geen sluit. E meegenomen naar de darkroom en haar lekker in de sling gelegd. Na haar eerst lekker zelf enigszins genomen te hebben en de nodige in en uitlopers te hebben gezien, uiteindelijk een van de aanwezigen in het spel betrokken.
Kijken en toegeven aan het sletje dat je bent zijn 2 peilers die aan E. al langer worden meegegeven door ondergetekende en is iets waar ze steeds bedrevener in raakt en waar ze steeds meer uiting aan kan geven. Onder het genot van een beetje poppers kon ze het zelf hardop benoemen terwijl ze geneukt werd: " Ik ben een sletje. "
Het kijken, het benoemen en de lach die ik erbij los kon krijgen van haar waren zeer waardevol voor die dag. De strekking is haar duidelijk. Accepteer en aanvaard wie en wat je bent. Meisje je bent mooi zoals je bent, ik vind je zeer waardevol en mooi als mens om 1001 redenen.
De overige aansluiters hebben zeker ook hun bijdrage geleverd en een kanttekening van de zijde van E. E heeft er geen problemen mee dat wanneer ze je schacht beroerd dat je direct klaarkomt. Dat dat in haar hand gebeurd kan ze ook mee leven. Ze stelt het alleen wel op prijs dat je dan ook even de moeite geniet om dat misschien schoon te maken ipv van heel hard de darkroom uit te rennen

En zo besloten we een heerlijk middagje EC. Weer eens volop genoten.