gemoed

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
heetstel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: gemoed

Bericht door heetstel »

we kunnen nog 1 ding zeggen je begrijpt het niet en ga voortaan lekker in je slaapkammer met de gordijnen dicht als je geen kijkers wilt want jij denkt echt ik ben een vrouw en wat ik roep klopt punt uit maar lees de meeste meningen erover en je leest dan toch echt dat oedereen vindt dat alle ruimtes voor iedereen is
Chocokarameletjuh
Contacteer:

Bericht door Chocokarameletjuh »

He he, eindelijk een reactie van Heetstel (de vrouw) in dit geval op het hele gebeuren. Zij heeft het verhaal van de schrijver goed gelezen en goed begrepen en haar reactie is dan ook 100% goed. Ik heb het allemaal gevolgd en heb hetzelfde mening als haar.

Iedereen probeerd erop te reageren maar het advies zou zijn lees eerst goed wat er gezegd of geschreven wordt en niet meteen reageren omdat je moet reageren.

Suc6
heetstel
Contacteer:

Bericht door heetstel »

Chocokarameletjuh schreef:He he, eindelijk een reactie van Heetstel (de vrouw) in dit geval op het hele gebeuren. Zij heeft het verhaal van de schrijver goed gelezen en goed begrepen en haar reactie is dan ook 100% goed. Ik heb het allemaal gevolgd en heb hetzelfde mening als haar.

Iedereen probeerd erop te reageren maar het advies zou zijn lees eerst goed wat er gezegd of geschreven wordt en niet meteen reageren omdat je moet reageren.

Suc6
tja jammer dat de mannen die wel van haar hebben genoten alleen maar daar aan denken en dan niet meer denken hoe het in de ec hoort te gaan maar leuke reactie van je en ik blijf er bij dat alle ruimtes voor iedereen is
marten
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door marten »

Kunnen we ook gewoon leven en laten leven? Ieder mag zich toch welkom voelen hoe dan ook de wensen?
Sam Ferrer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sam Ferrer »

De ruimtes zijn van iedereen.
Je lichaam is privé dus als je sex wilt hebben met 1 man dan moet iedereen dat wel respecteren vind ik.
Met of zonder kleren maakt me even niet uit.
Maar als ik soms hordes mannen achter een vrouw aan zie stormen en ze bijna tegen haar aan staan zodat het heel benauwend wordt terwijl ze met een man bezig is vraag ik me inderdaad wel eens af wat de EC is.
Denk je eens in dat je daar zelf op je hurken zit en een man pijpt en even later staan er zo veel mensen om je heen dat het aardedonder, zweet druppels en voorlozing op je hoofd land. Wat zou jij dan doen?
Misschien niet zo fel reageren op het forum maar ik kan het best begrijpen dat Yvonne om meer ruimte vraagt, misschien wat harder dan normaal.

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
heetstel
Contacteer:

Bericht door heetstel »

sir humpalot schreef:
yvonne schreef:zoals iedereen aan het tijdstip kan zien houd dit mijn gemoed aardig bezig!

Lieve Yvonne,

Bij het begin van de vijandigheden viel mijn bek open en jeukten mijn vingers; toch meende ik mij dit keer afzijdig te moeten houden. De discussie veranderde van vastberaden in verbeten, van verbeten in obsessief.
Niet alleen van jouw kant, ook anderen waren hier tot diep in de nacht mee bezig.

De reden waarom ik nu toch reageer is, omdat ik mij ernstig ongerust maak over je geestelijk welzijn. Zelf heb je ook zo je twijfels, zie de quote hierboven. Je begint nu gelukkig zelf in te zien dat het niet geheel in de haak is, dat het je zo diep aangrijpt dat je er niet van kunt slapen.

Tijd voor jou om op Google even het woordje "psychose" in te tikken en je zult zien dat je al zo'n beetje op het randje ervan balanceert. Niet fijn om te horen maar wees niet ongerust, iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken, al is het maar één keer in hun leven.

Rest je nog maar één ding: even radicaal kappen met het forum en de EC. Ga wandelen, alleen, een roteind, meerdere keren komende tijd. Je zult zien dat dat reuze helpt. Dat was even een tip van een ervaringsdeskundige -

Time for a time out, time to SNAP OUT OF IT!

Veel sterkte,
XXX Sir Humpalot
kijk wij durfden dit nog net niet te zegen maar geven je gelijk erin sir en als mensen slim zijn kijken ze ook even wat jij allemaal post op het forum dan weeten ze dat je wel weet wat je zegt top verwoord van je dit weer eens een mooi stukje van sis groetjes en ga zo door
Paulie
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Paulie »

Geen idee hoe het er toen aan toeging. Maar als je zomaar eens binnenloopt in Hilversum of Amerfoort is er een te dikke kans op een mannendomein met meer versteende lusteloosheid dan lust in vrijheid en blijheid. Heeft dan wel iets van 'een trieste bedoening'.
Sam Ferrer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sam Ferrer »

Je kunt je volgens mij niet uitschrijven.
Alleen uitgeschreven worden gaat maar dan moet je het wel bont maken.
En wie beslist daarover?

Logisch de eigenaren. Ze hebben waarschijnlijk gelijk maar dan beslissen mannen dat een vrouw niet mag schreeuwen om aandacht en begrip.

Voor het geval ik ook wordt geroyeerd omdat ik het soms met Yvonne eens ben zal ik voorlopig maar zwijgen op het forum en mijn neus niet laten zien.
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
silvia1970
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door silvia1970 »

Nee ik kan er niet over mee praten
Simpelweg omdat ik er niet bij was
Ervaring leert wel dat er vaak mannen zijn die je meerdere keren moet waarschuwen dat ze te dicht bij je komen
en sorry ik ben ook een vrouw en ik word ook kribbig als ik net een man heb weggestuurd om wat voor reden dan ook en hij blijft terug komen
Yvonne weet ik uit ervaring nee niet bij ec maar op een plek elders vind het totaal niet vervelend als je meekijkt mits dit op een respectabele afstand gebeurt en ik denk dat de meeste vrouwen die naar dit soort gelegenheden komen daar zo over denken
Yvonne ik heb je dan in de ec niet meegemaakt maar wel ergens anders en ik vind je toppie
xxx Silvia
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten