De geile mannen in ec

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

De geile mannen in ec

Bericht door sletje bi stel dev »

De geile mannen in ec ..sjonge jonge ..wat een middag we waren wat later door file om 12 uur kwamen we binnen in de winkel 2 handdoeken graag zei ik .de aardige jongen zei ,nou het is goed druk met de mannen we lachten en liepen naar binnen en inderdaad helemaal vol met mannen m,n geile partner kleedde zich uit en ik ging naar het toilet om me om tekleden kom zei m,n partner gaan we eerst lekker geil samen beginnen. Maar ja overal druk in de zalen maar oke we Finnen in gay zaal op matras eerst heerlijk neuken de mannen op de stoelen trokken geil aan hun pik er stonden 4 mannen om ons heen en inderdaad ik mocht kiezen wie ik wilde dat had m,n partner gezegd op forum dus niet ongevraagd aan mij zitten en daar lette hij goed op. Heerlijke geile vent is het toch en neuken en likken als de beste m,n partner dat mag ook gezegd worden aldus ik ging naar een man toe en pijpte hem hij kwam heerlijk klaar in m,n bekkie ik likte zijn pik af de volgende was een geile gretige man die heerlijk Gore geie woorden riep terwijl ik hem pijpte zo geilll ik werd eerst heerlijk in kontje geneukt door partner man man wat een heerlijke geile pik heb ie toch afijn na meerder mannen tehebben gepijptwas er nog 1 die me neukte en klaar kwam werd ik weer heerlijk geneukt door partner daarna gingen we pauze nemen was fff nodig man en ik moesten even bijkomen hij was heerlijk klaar gekomen in mij daarna gingik een paar mannen pijpen op het matras er zaten mannen en stonden mannen ik koos ze zelf uit en ging weer pijpen toen kwam m,n partner met een donkere jongen kom sletje pijp hem maar even hij ging op bed liggen en kwam zo klaar hihi ook weer blij daarna was man ook weer heel geil en gingennaar heterozaal eerst op de stoel. Maar toch snel op bed heerlijk in kontje en kutje geneukt door partner en ik koos weer een man die pijpte ik hij kwam klaar op m,n tong en wat zie ik uit m,n ooghoeken de 2e man is weer geil en ik pijp hem weer gretig aan z,n harde pik hij vraag mag ik in je kontje neuken ja zeg ik kreunend eerst vinger hij m,n kontje en duw z,n dikke pik erin mm terwijl ik m,n man pijp word ik geneukt hij hield het niet lang meer en kwam voor de 2ex klaar we liepen daarna nog even naar toilet even opfrissen er kwam een jong stel binnen zei ging naar hetrozaal en was aanhet pijpen m,n partner zei pijp mee ik deed een poging maar ze hield de pik voor zich zelf hihi toen pakte m,n partner me vast en gingen naar binnen bij de swing daar drukte hij me tegen de wand mmm zo geil pfff en neukte me lekker diep pfff echt geil en kwam klaar inm,n kutje toen voelde ik zijn vingers in m,n kutje gaan snel en sneller bewoog hij z,n vingers ik kreunde van genot tot ik heel veel klaar kwam z,n hand was helemaal nat van geiligheid we hijgde allebei van genot ..daarna de vloer schoon en tja het was tijd om weer tevertrekken wat een heerlijke dag was het ..en oja mannen mag ook neuken hoor is weer eens wat anders dan je pik in m,n mondje ..dat is een tip voor de volgende keer gewoon ook lekker neuken dus. Namens m,n partner en sletje bedankt heren voor de geile hete middag tot 23 mei want dan komen we weer xxxx
sanderbeekmans
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: De geile mannen in ec

Bericht door sanderbeekmans »

Wowww, wat een verslag. Thx! Zit hier met een stijve en spijt dat ik er niet bij was.
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De geile mannen in ec

Bericht door sletje bi stel dev »

Mogguh Sander tja..zeker wat gemist misschien volgende x xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten