Ons eerste bezoek

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Spontaanstel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Ons eerste bezoek

Bericht door Spontaanstel »

Eindelijk, wij een spontaan stel 48 en 49 jr. hadden gisteravond kerst inkopen gedaan.
En het was nog vroeg, 21.00 uur of zo. We keken elkaar aan en dachten allebij waarom niet. Het was de wens van de gedachte.
Dus op naar erotica, de eerste keer voor ons, dus mega spannend.
We wisten niet dat er daar zoveel kon en mocht. Wij dachten even naar binnen leuk spannend slipje of iets anders lekkers. We hebben even rondgelopen en kregen in de gaten dat erotica meer is dan alleen een winkel. Helemaal geweldig natuurlijk, maar als je er niet op rekent ben je best verbaast. Na een rondgang door de winkel, moesten we naar huis. Maar niet zonder goed op te letten wat er allemaal is en kan. Onderweg naar huis nog even nagepraat, en we vonden en vinden het allebij mega spannend. Dus er komt zeker een vervolg. Maar nu hebben wij voor jullie leden een vraag!!!! jaja:
Is het ook mogelijk!!! omdat het voor ons ook een beetje nieuw is, ook eerst een keer als stel te geilen?? Zonder dat we gelijk andere mensen erbij betrekken? Klinkt een beetje preuts natuurlijk, maar alle begin is moeilijk, en de rest komt vanzelf al het gezellig is.

Laat me een kkertje weten hoe het andere stellen is vergaan de eerste keer bij erotica amersfoort.

Groetjes,

Een spontaan en nieuwschierig stel. ;)
HeelHard
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Ons eerste bezoek

Bericht door HeelHard »

Wat bedoel je precies met 'alleen' ? Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat anderen om je heen gaan staan kijken. En ook mee willen doen, maar als je aangeeft dat dat niet gewenst is zullen ze op zich niet verder gaan denk ik.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten