woensdagmiddag 22 dec.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

woensdagmiddag 22 dec.

Bericht door Vinroo »

Maar weer eens een keer een bezoekje gebracht aan de EC gistermiddag. Nou ik heb het geweten. Wat een geile en spannende middag was het!
Toen Vin en ik erheen reden , merkte ik dat ik door de zenuwen erg slecht in mn onderdanige rol kwam. Eenmaal aangekomen eerst een kop koffie om warm te worden en een beetje rondgelopen. Het was niet echt heel erg druk en er was in ieder geval geen andere vrouw te bekennen, ook hiervan werd ik een beetje nerveus. Ik bleef even kijken bij de ingang van de hetero-cinema en Vin liep richting de ruimte met de grote matras. Ik hoorde hem praten en wist dat hij een plan aan het bekokstoven was. Mn hart klopte in mn keel. Na een tijdje kwam hij mijn kant op en deed me de blinddoek voor (dit maakt het allemaal een beetje makkelijker) Zodra ik die voorhad, merkte ik dat ik me maar wat graag weer aan Vin overleverde. Het bleek dat hij 2 man had uitgekozen ,die me begeleiden naar de matras, me neerlegden en me heerlijk begonnen te betasten. Langzaam opbouwen en langzaam steeds meer kleren uit. Ik merkte aan de ademhaling van de 2 mannen die naast me op het matras zaten, dat ze inmiddels ook aardig opgewonden waren. 1 van de mannen wreef lekker over mn string en langzaam deed hij hem aan de kant, terwijl de andere man heerlijk aan mn borsten zat. Af en toe deed ik mn hand boven mn hoofd om te voelen of Vin daar nog stond ( gewoon voor mn eigen gevoel want ik weet best dat hij altijd heel erg goed op me past ). Mn klitje werd heerlijk gemasseerd en nadat mn string uit was, voelde ik een tong langs mn kutje gaan. Heerlijk gevoel! Ik was inmiddels met mn hoofd richting de rand van de matras geschoven en Vin maakte hier dankbaar gebruik van door zn heerlijke pik diep in mn mond te duwen. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest! Handen bij mn kutje, handen op mn borsten, een pik in mn mond en 2 pikken in mn hand! Ik draaide me om op handen en knieën en begon Vin lekker te pijpen.(hij deed mn blinddoek af, nóg spannender) Ik hoorde geritsel achter me en wist dat er een condoom gepakt werd. (spannend!!!) En terwijl ik dus Vin aan t pijpen was ,op mn ellebogen lag met mn kontje omhoog, schoof een andere man langzaam zn pik in mn kutje. Supergeil gevoel! Hij neukte me heerlijk en ik kwam superlekker klaar! (moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet hoevaak ik klaar ben gekomen)

Vin zei me dat ik op moest staan en nam me mee naar de darkroom. Ik wist wat hij van plan was, want hij had me een keer verteld dat het hem geil leek om me met mn hoofd en handen vast te zetten in dat schavot. Zo gezegd zo gedaan…terwijl ik vast stond, begon een paar man (door Vin uitgekozen) me te betasten , terwijl Vin me ondertussen lekker hard neukte. Toen Vin stopte met neuken , kwam er een andere man en die liet me heerlijk spuitend klaarkomen. Vin stond inmiddels voor me en ik was hem aan t pijpen. Ik spoot zo hard dat Vin het voelde op zn buik/borst aan de andere kant van het schavot. Mn nek en polsen deden ondertussen best wel pijn, het is niet echt een comfortabele positie waarin ik stond en Vin maakte me los. Hij legde me in de stoel en 1 man begon me te vingeren en liet me weer een aantal keren lekker spuiten, waarna hij mn kutje schoon likte. Ik wilde heel graag weer even de lekkere pik van Vin in mn kutje voelen en gelukkig neukte hij me ff lekker hard, zo hard dat ik even bang was dat de stoel het zou begeven (sorry Jan)

We liepen samen naar de hetero-zaal en Vin zei me dat ik op mn rug moest gaan liggen en hij begon me weer lekker te neuken onder het toeziend oog van een aantal heren, die ondertussen lekker aan me zaten. 1 van de mannen zei dat het wel geil zou zijn als een paar man lekker over me heen zou spuiten. Vin vroeg me of me dat geil leek en ik zei ja. We verplaatsten ons naar de grote matras en 3 man kwam naast me zitten. Binnen een mum van tijd kwam de eerste klaar en na een tijdje spoot een andere man over mn buik en borsten. De laatste man die naast me zat begon me lekker te vingeren en wilde me laten spuiten. Nou dat is gelukt! Ik spoot zo hard dat het zelfs in mn eigen gezicht kwam, de hele matras was veranderd in een waterbed ;) Een paar tissues waren niet genoeg om de boel weer droog te maken.
Lekker onder de douche gestaan (met toeschouwers) , nog een kop koffie en toen maar weer de kou in. Thuis hebben we het nog even dunnetjes over gedaan. Het was een superspannende, geile én natte middag! Het was weer heerlijk om me over te leveren aan Vin. Spannend, eng, maar ook supergeil. Ik weet dat hij zuinig op me is en alles goed in de gaten houdt. En daarom durf ik grenzen te verleggen.
Schatje ,ik ben blij met je en vind het super om af en toe je sletje te zijn!

Xxx roos

: PS:het kan natuurlijk maar zo dat ik dingen vergeten ben (het was nogal een enerverende middag) maar dat is dan niet persoonlijk bedoeld. Ik sta natuurlijk altijd open voor aanvullingen van jullie kant ;) Mannen bedankt voor de spannende middag!
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Contacteer:

Re: woensdagmiddag 22 dec.

Bericht door Vinroo »

Dank je!

Als het verhaal al een belevenis is om te lezen, moet je nagaan hoe het was om het live mee te maken! ;)

Jij ook fijne dagen en een goed 2011 !!

groetjes,

roos x
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

je bent m'n droomvrouwtje, geil sletje van me. ;)

Vin
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

jammer dat ik er niet bij was,heb jullie eeeeeen keer meegemaakt in amersfoort op een zterdagmiddag samen met seu en lee,was echt supergeil om mee te maken,hoop dat ik het nog eens tref.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten