De geile rode blinddoek
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
De geile rode blinddoek
Wat een heerlijke geile dag kwamen om 11 uur in ec en natuurlijk was weer wat kwijt m,n blinddoekje mocht er 1 lenen van de vriendelijke heer en dame achter de balie een rode echt sletjes kleurtje hihibinnen gekomen kleden we ons uit ..er waren al wat mannen binnen en een dame en heer die heerlijk bezig waren met elkaar eerst even opwarmen samen zei m,n baas partner heerlijk even gepijpt en we gingen naar het kruis m,n ,rode blinddoekje voor en het was donker werd aan polsen vast gemaakt en m,n beentjes moesten wijd van baas hij riep in m,n oor mmm geile slet zal je neuken maar eerst sloeg hij op m,n billen en kutjeik hoorde mannen stemmen geile stemmen in m,n oor en stille mannen die ik pijpte en hun hoorde kreunen als ik hun geile pik diep in m,n keeltje duwde werd geneukt gevingerd op kontje geslagen ..toen zei m,n partner ik maak je los. Kan je lekker pijpen en zuigen aan die pik ik ging pijpen en m,n partner neukte me tegelijk zo geilll.daarna pauze voor ons ..ontzettend veel oudere mannen die wilde mee doen ..maar we hadden gezegd niet ouder dan 50 jr dus partner stuurde ze steeds weg pfff irritantdaarna terug naar de darkroom waar ik in de swing werd gelegd werd heerlijk bevoeld in tepels geknepen en gezogen toen kwam partner en stopte z,n vingers in m,n rijpe geile kutje en ik ging spuiten Jezus wat veel en nat heerlijk geil baasie je bent m,n toppertje daarna weer even wat gedronken en gerookt we gingen naar de glorhole daar ging ik heerlijk pijpen mmm grote geile pikken diep in bekkie en partner werd er geil van en riep lekker he hoertje pijp ze maar ik neuk je hard en diep en ik kwam klaar ik pijpte nog verder en toen zei partner tegen een jongeman wil je neuken hij zei ja heerlijk ..toen stopte hij z,n vingers in m,n kutje en ik kwam spuitend klaar pfff wat een natte boel ik zat onder m,n binne kant van dijen waren kletsnat de vloer allesff doekje dan klaar en weer verder hij nam m,n mee ik was geblinddoekt nog steeds naar de bios we zaten daar beetje met elkaar tegeilen ..ik pijpte partner geil mmm geile pik van hem. Hij zei ik doe je blinddoek weer om en 3 mannen voor ons fluisterde partner sta maar op en loop naar matras bukken nu en ga pijpen 3 pikken stonden recht omhoog ik pijpte de middelste en de andere 2 trok ik geil daarna moest ik bukken voor over en werd gevingerd en kwam weer spuitend klaar ik zag onder m,n blinddoekje door een straal pfff heerlijk geil zeg en super soppend en nat de jongeman was er weer die ging me neuken met z,n grote pik hij bleef gaan en weer moest ik spuiten toen hij z,n vingers in m,n kutje deden weer neuken ,.jeetje wat kan hij lang neuken zeg nadat ik zei even stoppen ..hoorde ik een bekende stem in m,n oor hee sletje zal ik je kontje neuken. Geil hoertje ..vind je dat geil sletje ik kreunde jaaa hij ging in m,n kontje maar deed toch een beetje pijn hihi teweinig geoefend denk ik hij ging daarna liggen en ik ging hem klaarpijpen terwijl ik geneukt werd door partner mmm hij kwam klaar in m,n kutje terwijl de man die ik pijpte klaar kwam in bekkie. Heerlijk ...heb veel zaad ontvangen. Vandaag en veel geneukt ..een geweldige middag we waren klaar en gingen ons opfrissen toen kwam de jonge man er weer aan hij zei zullen we nog even pijpen of mag ik neuken. Ik zei moet je aan baas vragen ..baasie zei ja binnen 5 min want wij gaan weer op naar huis en ja hij kwam snel klaar in m,n bekkie geil hoor. Jongeman jij ook bedankt en hij zei wanneer ben je er weer ...hihi nou wij gaan eerst op vakantie dus word eind aug ...oh nou dan kom ik ook weer hoor ik zei lachend tuurlijk kom je lekker je hoort van ons ..en daarbij sluit ik nu m,n verhaal af ..van m,n geile rode blinddoekje die ik nog vaak zal gebruiken. Xxx fijne vakantie voor de mensen die nog weg gaan tot over een mnd Doeiii. Groetjes xxxx bi stel dev.. En bedankt heren voor vandaag. Namens ons
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: De geile rode blinddoek
Heey daar mooi en geil sletje bi stel dev!
Ik heb weer heerlijk van je mogen genieten. Toen ik binnenkwam was je in de darkroom druk bezig in een hokje en het was er vreselijk druk, ik ben toen maar even rustig ergens gaan zitten. Na je rookpauze gingen jullie naar de heterozaal en ben ik er maar achteraan gelopen en ben ik gaan zitten op de stoeltjes voor jullie. Het duurde niet lang of ik hoorde een man achter mij genieten...........je was je vent heerlijk geil aan het pijpen, wat een lekker gezicht zeg!
Op een gegeven moment kreeg je je blinddoek weer om en moest je van de baas bij het matras gaan staan, gereed om gebruikt te worden als een echt bioscoopsletje. Er werden 3 man aangewezen en ik was een van de gelukkigen! Na wat goddelijk pijpwerk (heerlijk hoe je een pik diep in je keel kunt laten verdwijnen) werd je geneukt door een man met een behoorlijke pik en daar genoot je behoorlijk van, je kwam een paar keer klaar en spoot een paar keer, je werd goed gebruikt en daar kwam je voor. Ondertussen fluisterde ik wat geile woordjes in je oor, ik weet dat je daar van houdt, en ja.....ik kwam er verder toch niet aan te pas toen je geneukt werd door die stud! Toen het je even teveel werd in je kutje moest je je van je baas in je kontje laten neuken door mij. Wauw, ik ben gek op dat heerlijke kleine kontje van je! Je boog voorover op het mattras en ik zette mijn harde pik tegen je sterretje aan en duwde hem langzaam naar binnen. Blijkbaar deed het je een beetje pijn en had je een poosje geen pik in je kontje gehad. Ik deed het rustig aan en liet jou eerst het tempo en diepte bepalen. Gelukkig ging het al snel beter en werd je als een echt bioscoophoertje in je slettekontje geneukt door mij, heerlijk! Na eventjes wilde je baas je neuken en ging ik op het matras liggen om gepijpt te worden terwijl je vent je van achter neukte. Ik pakte je bij je haren dwong je om me diep te pijpen waarbij je heerlijke geile hoestende en proestende geluiden maakte, ik ben daar gek op! Toen ik voelde dat ik ging komen hield ik je hoofd stevig op mijn luk gedrukt en ik spoot mijn warme zaad diep in je keeltje.....nog meer hoesten en proesten om het zaad weg te slikken maar je kreeg het voor elkaar! Toen mijn pik leeggespoten was heb je me nog even zachtjes na-gepijpt en lekker aan mijn ballen gelikt.
Wederom bedankt voor de geile middag en alvast een fijne vakantie gewenst!
Ik heb weer heerlijk van je mogen genieten. Toen ik binnenkwam was je in de darkroom druk bezig in een hokje en het was er vreselijk druk, ik ben toen maar even rustig ergens gaan zitten. Na je rookpauze gingen jullie naar de heterozaal en ben ik er maar achteraan gelopen en ben ik gaan zitten op de stoeltjes voor jullie. Het duurde niet lang of ik hoorde een man achter mij genieten...........je was je vent heerlijk geil aan het pijpen, wat een lekker gezicht zeg!
Op een gegeven moment kreeg je je blinddoek weer om en moest je van de baas bij het matras gaan staan, gereed om gebruikt te worden als een echt bioscoopsletje. Er werden 3 man aangewezen en ik was een van de gelukkigen! Na wat goddelijk pijpwerk (heerlijk hoe je een pik diep in je keel kunt laten verdwijnen) werd je geneukt door een man met een behoorlijke pik en daar genoot je behoorlijk van, je kwam een paar keer klaar en spoot een paar keer, je werd goed gebruikt en daar kwam je voor. Ondertussen fluisterde ik wat geile woordjes in je oor, ik weet dat je daar van houdt, en ja.....ik kwam er verder toch niet aan te pas toen je geneukt werd door die stud! Toen het je even teveel werd in je kutje moest je je van je baas in je kontje laten neuken door mij. Wauw, ik ben gek op dat heerlijke kleine kontje van je! Je boog voorover op het mattras en ik zette mijn harde pik tegen je sterretje aan en duwde hem langzaam naar binnen. Blijkbaar deed het je een beetje pijn en had je een poosje geen pik in je kontje gehad. Ik deed het rustig aan en liet jou eerst het tempo en diepte bepalen. Gelukkig ging het al snel beter en werd je als een echt bioscoophoertje in je slettekontje geneukt door mij, heerlijk! Na eventjes wilde je baas je neuken en ging ik op het matras liggen om gepijpt te worden terwijl je vent je van achter neukte. Ik pakte je bij je haren dwong je om me diep te pijpen waarbij je heerlijke geile hoestende en proestende geluiden maakte, ik ben daar gek op! Toen ik voelde dat ik ging komen hield ik je hoofd stevig op mijn luk gedrukt en ik spoot mijn warme zaad diep in je keeltje.....nog meer hoesten en proesten om het zaad weg te slikken maar je kreeg het voor elkaar! Toen mijn pik leeggespoten was heb je me nog even zachtjes na-gepijpt en lekker aan mijn ballen gelikt.
Wederom bedankt voor de geile middag en alvast een fijne vakantie gewenst!
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: De geile rode blinddoek
Hee heerlijke geile man ja ik hoorde je stem in m,n oor ik wist dat jij dat was en als jij erben dan weet ik wat er komt heb genoten van je toen je bezig was en toen ik je pijpte werd partner geil en neukte zich klaar in m,n kutje je ben een heerlijke vent die weet wat ik wil hoop je in aug terug tezien xxx en tot gauw
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten