Een voorproefje
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Een voorproefje
Jaja deze 55 jarige geile slet was weer geil ..en het was weer tijd om naar ec tegaan m.n partner was ook erg geil dus dat kwam goed uit kwart over 11 kwamen we aan ..vrijdag is de dag dat we komen naar ec ..maar ja m,n kutje hunkerde weer even en omdat ik vrijdag goed los ga met wijsletje.was dit even een voorproefje hihi gingen naar binnen er was niemand uitkleden en gingen naar de bios daar aangekomen ging ik eerst z,n heerlijke keiharde grote pik pijpen lekker geil ik likte z,n ballen en zoog ze naar binnen in m,n geile bekkie daarna geil z,n dikke lul in m,n kutje gehad ik ging over z,n paal begon zachtjes die eikel tussen m,n geile rijpe lippen teneuken toen harder en sneller er waren een paar mannen geil aan het trekken terwijl ik op z,n pik zat daarna zei m,n partner lik dat kutsap van m,n pik mmmm zo geil ik likte alles naar binnen in m,n bekkie hij nam me nog achterlangs op m,n rug en ga zo maar door ..even pauze voor ons ,,daarna in de sling ik werd hard geneukt door partner en trok een man z,n pik ik werd daarna gelikt en m,n tepels gezogen en geknepen toen zei partner buk en neukte me terwijl ik een man pijpte die stopte daarna voor hij klaar kwam we gingen even zitten ik pijpte m,n partner die pik bleef stijf en hard mmm zo lekker die pijp ik graag en in m,n kutje ook mmm daarna naar bios film kijken daar werd ik zo geil van ..ging me eigen lekker vingeren en pakte m,n partner z,n pik ik ging in z,n tepels bijten vind ie geil en pijpte en trok daarna alleen z,n eikel zuigen zo geil hij zei ga tegen matras staan en neukte m,n kontje en kutje pfff zo geil daarna vingerde hij me en ik ging spuiten hij neukte medaarna en zei ik ga zo m,n zaad in je kutje spuitenneukte me diep en spreiden m,n kontje en neukte neukte me hard was zo geil ik kwam weer klaar hij zei ik ga komen .mmm ik voelde z,n lul kloppen toen ie klaarkwam zo dat was het voorproefje op vrijdag en dan ga ik een sletje likken we kleden ons en toen kwam er nog een meneer die nog wel even wilde neuken kan even niet op z,n naam komen die neukte me nog even lekker en toen tijd om weg tegaan ik zei iedereen gedag deze meneer gaf me nog een zoen en we liepen de shop uit ik glimlachte en gaf partner een zoen je was heerlijk ..schat en liepen naar auto ..m,n kutje gloeide nog na .jeetje dat zou ik elke dag wel even willen in ec ik glimlach nu nog. Was weer geil geweldig en joepie ..vrijdag weer xxxx sletje BiStel dev en partner
-
- Contacteer:
Re: Een voorproefje
Welke dromen zijn bedrog
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
en ik maar wachten tot het vrijdag is helaas , hoop dat je genoten heb sletje

-
- Contacteer:
Ja maar dat was stilte voor de storm hihi morgen mmmmmdan kom geil sletje geil jou en de mannen verwennen als een geil sletje een pijpsletje en lik en neuksletje
- grotejongen
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
ik kom jullie wel verwennnen komende vrijdag, 12:00 zijn jullie er toch?
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
mmmmm kom maar, we zijn er klaar voor
-