Pijpkoningin en dekhengst

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Pijpkoningin

Pijpkoningin en dekhengst

Bericht door Pijpkoningin »

We waren vanavond in de ec en wilden graag de heren bedanken die er waren en netjes op afstand bleven onze complimenten
Rond 6 uur heb ik het genoegen gehad om Benno te leren kennen hij kwam in de ec binnen Benno vroeg heel netjes of hij de pijpkoningin mocht aanraken en ze gaf toestemming aan Benno om haar aan te raken (ik de pijpkoningin) heb toen heel erg genoten van Benno en wilde hem graag bedanken voor de gezellige avond
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Pijpkoningin en dekhengst

Bericht door Benno2 »

Al enige tijd zie ik op het forum berichten over Pijpkoningin en Dekhengst en ik vroeg me af wie dat toch konden zijn.
Ik had 3 weken geleden een berichtje gestuurd en Pijpkoningin zei: kom 31 augustus maar. Oke dan...

Tegen 6 uur kom ik binnen. Het lijkt bijna leeg in EC, maar in de darkroom is activiteit. Pijpkoningin staat aan het kruis en Wijsletje zit op d'r knieën tussen haar benen. Het ziet er smakelijk uit. Dekhengst staat erbij en laat ik hem nou al jaren kennen.
Enfin, even bijgepraat en wat later op het grote bed komt het tot een nadere kennismaking. Pijpkoningin blijkt een hele leuke, vrolijke vrouw te zijn, die veel praat en veel lacht en die bovendien bloedjegeil is.
Vereiste is dat je vraagt of je aan haar mag zitten (en nee is echt nee, anders krijg je klappen :lol: :lol: :lol: ).

Gelukkig is het antwoord ja en mag ik aan haar zitten. Ik mag haar zelfs likken en als ik haar neuk zegt ze: "He, dat is helemaal niet verkeerd".
Ze kan enorm knijpen met haar kutje en ik zeg: "Volgens mij probeer je me eruit te duwen, maar ik ben niet van plan dat te laten gebeuren".
"Is dat een uitdaging?", vraagt ze, "want dan ga ik die uitdaging aan". Prompt begint ze als een dolle te knijpen met haar kutje.
Ik probeer uit alle macht in haar te blijven, maar moet me uiteindelijk gewonnen geven. Even later natuurlijk gewoon weer erin hahaha.

Oh ja, ze maakt ook nog haar naam waar als pijpkoningin. Kortom een erg leuke kennismaking.
Tot een volgende keer.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten