Een lik festeijn

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een lik festeijn

Bericht door sletje bi stel dev »

Wauw wat heb ik genoten vandaag kwamen aan om 11 uur en er waren al wat heren omkleden en op het matras beginnen sletje van wijsletje was er nog niet ..nadat ik begon de harde grote lul van partner tehebben gepijpt en geneukt natuurlijk kwamen de mannen aan de beurt ik heb ze geil gepijpt en diep in keeltje dat m,n mascara op m,n wangen liep hihi veel zaad ontvangen. Met wijsletje die we deelden met elkaar ik heb haar kut gelikt en lekker d.r klit gezogen en ze werd goed geneukt en pijpen deed ze ook geil ..nu moest ze luisteren naar meester en werd ze gehandboeid en geblinddoekt in een hoekje bij de sling op d.r knieen gezet ik keek toe en partner zei laat je likken mm was geil daarna werd ik geneukt diep en hard we gingen terug naar matras en ikpijpte m,n partner en trok aan pikken en werd gelijk geneukt. Jezus wat geil ...als een echt hoertje daar gezeten tehebben gingen partner en ik. Naar de bios en vingerde ikke zelf en partner trok geil aan z,n dikke lul daar heerlijk geneukt tehebben in kontje en kutje gingen we terug naar matras daar ruste wijsletje ook uit nadat partner klaar gekomenwas zeide meester van wijsletje lik het zaad uit sletje haar kut nou lekker geil gelikt en klaar gekomen terwijl m,n partner naast me lag en geil aan m,n tepels trok daarna was het tijd om tegaan. Het was heerlijk geil genoten van partner wijsletje ennatuurlijk de mannen en hun warme zaad in m,n bekkie mmm tot de volgende x ...ik denk nog even snel van de week met partner ons vluggertje hihi zal hem ff lief aan kijken haha. Groetjes sletje van bi stel deven partner
Tomdiedom
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Een lik festeijn

Bericht door Tomdiedom »

Ik had het genoegen het sletje van Bi-stel-Dev al eens eerder te mogen horen schreeuwen in de donkere kamer achterin, terwijl ze genomen werd door het zwaard van Damocles…….
Ik herinnerde mij een blonde krullenkop met een slank lijf en een toen onverzadigbare lust naar seks, ik was onder de indruk maar kwam verder niet tot actie, de ruimte in het hokje bij het “gat der glorie” liet dat niet toe en bovendien waren er andere heren voor mijn beurt. De beelden van deze slanke dame branden zich echter op mijn netvlies en haar gekreun roffelde na op mijn trommelvlies…..
Nu had ze aangekondigd weer langs te komen en deze vrijdagmiddag paste. Nog wat onzeker of ik mee zou doen, kocht ik het kaartje aan de balie en bijbehorend handdoekje. Je wist immers maar nooit…….. Ze kwalificeert zichzelf als een pijpsletje, die kundig is in het kokkend keelpijpen (en daar is geen woord van gelogen)…..Een blonde, wat oudere nimf, met heerlijke speel-tepels.
Al bij te binnengaan van de cinema hoorde ik luid gekreun, gezucht en gehijg. Ik was nog even in de veronderstelling dat het geluid in de heterofilmzaal ongewoon hard stond. Een blik door het gordijn was genoeg, het geluid kwam ergens anders vandaan!
In de centrale ruimte lag een dame op het bed met lange kniehoge zwarte laarzen op haar rug, haar benen opgetrokken over een man heen, die haar liggend op zijn zijde nam. Een andere vrouw (wijsletje/subje) lag daar weer overheen en pijpte vol overgave een man die daar weer ergens in verstrengeld lag…….. kunt u het nog volgen? Ik kon er ook geen wijs meer uit worden, maar dat het een kluwen kronkelende geile seks-lijven bijeen waren was wel duidelijk, “a frenzy of activity”, een razernij van lust……..
Dat was wat te veel van het goede en om even in de stemming te komen eerst maar eens een kopje koffie gedronken. En terwijl er rustig film gekeken werd, lieten beide dames ons niet met rust. Er werd door de film heen geschreeuwd en gekreund, gevolgd door enkele raken petsen op billen en bijbehorend intens gekreun verstoorden de ondertiteling van de film………..Geen houden meer aan.
Na enige tijd werd wijsletje meegenomen naar de donkere kamer en werd aan omstanders duidelijk gemaakt hoe een subje, SM kan ondergaan. Geblinddoekt en voor over gebogen over de sling, ontving zij van Cane en Karwats menig slaag op haar lijf, rug, billen en benen. Het ging er niet zachtjes aan toe en haar tepels werden gepijnigd door gewichtjes, die de naam “vis-lood” niet waard zijn, eerder een paar honderd gram…… Het slaan werd afgewisseld door zachte strelingen en commando’s om diep adem te halen en te ontspannen om de pijn beter te kunnen verwerken. Ze onderging het allemaal geblinddoekt en in vol vertrouwen van haar begeleider. Het werkte voor beiden.
Na nog een sessie aan het kruis, kreeg ze het commando op haar knieën te gaan zitten op 2 pijpmatjes (en dat was dan wel weer aardig van de dominant) en de aanwezigen er om te vragen.
Terwijl ze met haar tong van haar linker naar rechter mondhoek bewoog, vroeg ze geblinddoekt: ”wie mag ik pijpen?” Haar wens (mond) werd snel gevuld en de ene lul na de andere werd gulzig leeggezogen.
Ondertussen kwam Bi-Stel-Dev weer binnen, met een hele stoet bewonderaars achter haar aan. Het sletje werd gedwongen toe te kijken naar de pijpsessie, terwijl hij ondertussen van achter tegen haar aan reed en zij zijn gezwollen lid nog harder kneep en trok.
Nadat het subje even vrij was gekomen van weer een pijpsessie, snelde Bi-Stel-Dev naar voren. Hij dwong haar mee te doen aan het spel. Lichtjes spreidde ze haar benen en terwijl ze op haar zwarte laarzen voor het subje stond, werd deze aan haar haar gedwongen richting het kutje te gaan van het sletje. Al snel waren beide dames ingespeeld op elkaar en terwijl sletje zich vasthield aan de muur en haar hoofd naar achteren gooide in haar nek, stak hij van achteren zijn harde lul in haar. Nog meer gekreun en gesmeek, ze werd gebeft van voren en geneukt van achteren, het geil klotste die middag meerdere malen met grote gutsen in haar knielaarzen. Die stond niet tot haar enkels in het water, maar tot boven haar knieën, jezus wat was ze geil…………..
Om de spanning nog meer voor haar verhogen, werd ook sletje geblinddoekt en mocht zij op haar knietjes plaats nemen naast subje. Een Blinde Blow Bang volgde en beide dames probeerden elkaar en de heren te snel af te zijn, onderwijl het door hun opgevangen zaad delend, mond op mond, “slippery when wet” zullen we maar zeggen.
Later die middag verplaatste Bi-stel_Dev zich richting Hetero Zaal voor een ontspannend momentje voor zich zelf. En terwijl de heren toekeken en alleen van achter heftig bewegende lichamen zagen, waarbij ze alleen konden vermoeden dat het om een partijtje aftrekken en vingeren ging, draaiden de rollen zich ineens om. Het sletje ging staan, draaide zich om, boog zich voor over en greep met 1 hand de leuning van de stoel beet. Haar hoofd hing voor over, haar andere hand was uit het zicht….Hij nam zijn positie achter haar in, zijn handen stevig op haar heupen, haar billen uit elkaar trekkend, drukte hij zijn lid bij haar naar binnen. De wijze waar op ze kreunde deden vermoeden dat de nauwe opening van haar kringspier werd opgerekt en hij bij haar naar binnen bewoog, zich aan haar opdrong, tot aan de stam van zijn lul, zijn ballen kletsend tegen haar dijen, zijn zaad diep in haar binnenste spoot en …………………. Enzovoort, we konden het helaas niet goed zien, maar het berichtje van het sletje hierboven bevestigen ons vermoeden.
Beiden boven de 40, still looking good, still going strong………… Way to go!
sletje bi stel dev
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door sletje bi stel dev »

Geweldig geschreven kon er ook geen genoeg van krijgen volgende week zaterdag komen we weer mm heb er nu al zin in xxx groetjes sletje bisteldev
wijsletje
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door wijsletje »

@sletjebisteldev
het was idd heerlijk en lekker. voor herhaling vatbaar.
goed gekozen titel ook trouwens ;)
een lik festijn was het zeker.

@tomdiedom
wat een heerlijk geil verslag en leuk geschreven!
werd er acuut weer geil van!
dank je wel voor je verslag en voor je bijdrage
tijdens deze middag.

geile groetjes van wijsletje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Fjer en 11 gasten