Geile herhaling vandaag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Geile herhaling vandaag

Bericht door sletje bi stel dev »

En zo ben je 2 x in ec Amersfoort. Het was naaktdag vandaag en er kwamen nog 2 stellen. Het kon niet op pfff we kwamen aan en wilde relaxt vandaag samen aan de gang..er stroomde mannen binnen .ik zei tegen g laten we maar naar de bios eerst gaan ff samen geil opstarten ..hihi nou de mannen kwamen achter ons aan ..we gingen beginnen op matrasje hij likte me kutje en neukte me heerlijk mm die dikke pik is zalig daar krijg ik nooit genoeg van ..daarna zei m,n mannetje ga maar lekker pijpen als een geil pijphoertje ..nou dat heb ik geweten er stonden er snel veel om me heen ik pijpte er genoeg. Terwijl man me geil neukte in kutje en kontje en me liet spuiten. Mm zo geil daarna een peuk en wat drinken de mannen bleven komen ik heb veel zaad ontvangen mm zo geil 1 man moest z,n eigen vast houden aan de sling toen ik hem klaar pijpte. ..sorry A dat je een krabbeltje kreeg op je pik van mij ik was te fel aan het pijpen bij je ..hihi daarna gingen we naar de darkroom waar m,n mannetje. Me tegen de muur zette en me neukte keihard en de mannen stonden er om heen ik pijpte weer terwijl ik geneukt werd door me mannetje jaaa ik zei neuk me ,mmm ga door. Met je pik. Lekker diep ik kwam klaar en spoot ook nog genoeg werd in kontje genomen en kutje ..weer ff pauze het werd goed heet binnen toen naar gayzaal daar gezeten en er was een man die me lekkertje ging pijpen. Ik pijpte mee echt geil die harde pik ..toen had ik 2 pikken in me mond. Daarna gingen we naar de bios terug waar een stel bezig was wij gingen op matras m,n man zei pijp me ik zei kom hier met je dikke geile lul ik pijpte mmm daarna hield ik het niet meer en kroop op me hurken op hem ik neukte op z,n paal en hij ging er diep in mmm zo geil in me strakke kutje op en neer langzaam en weersneller zo geil ik zei neuk me ..neuk je geile rijpe slet ..hij neukte hard sneller en sneller ik kwam klaar pfff zo geil. Ik zei. Kom geile slet ik wil je zaad in me kutje hij zei nee ik wacht nog ..maar ik was een stout hoertje en neukte geil met geile bewegingen op z,n pik. Ik zei kijk me aan als je klaarkom en pakte z,n keel vast en neukte op z,n geile lul zacht en harde bewegingen ..mmm bleef op z,n eikel zitten en toen over z,n paal naar beneden glijdend wauw zo geil en toen zeiik kijk me aan als je klaarkomt ..zo geil weer ik voelde z,n pik kloppen in m,n natte geile kutje en hij spoot mm.. Dat was onze dag weer we waren weer geil voldaan. Vandaag het was geil en heerlijk hoop volgende week weer tekomen en misschien dan weer geil een klein gangbangetje misschien met een ander geil sletje erbij lijk ons lekker ..een kutje erbij. Voor de pikken en ik lekker likken mm ..nou dat was mijn verslag van vandaag bedankt mannen en m,n geile vent mm geweldig weer xx tot snel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Avontuur, Strawberry_IJs en 8 gasten