De dag begon zoals altijd een gewone werkdag begint... zonder stress en met succes een bakkie koffie drinken, zonder gestoord te worden door rinkelende telefoons op filiaal Amsterdam. In zoverre lukte dit aardig omdat er veel zakelijke deals zijn gemaakt, en er nu een uitlevering van spullen plaatsvindt. Vluchtig liet ik mij bijpraten over de gang van zaken, daar ik nog 2 filialen wilden bezoeken vandaag. Soms denkt dat wij ook helemaal niets doen gezien de informele sfeer... en dan gaat de tijd ook snel. En na een poos hoorden we plotseling terhoogte van het magazijn een auto met gierende banden tot stilstand komen. Met een elegante zwaai opende zich de winkeldeur en er stapte een mooie knappe dame met lang blond golvend haar naar binnen met van oor tot oor een glimlach, iedereen stopte perplex waarmee hij bezig was. En de wijzers van de klok hielden op met tikken. Zelfs een medewerker van DHL had zijn nek verdraaid. De woorden ''Ik leen hem even'' klonken als een echo in het bijzijn van de zwijgende mensen. In de snelheid waarmee alles gebeurde realiseerde ik mij dat het mijn vriendin was die blijkbaar een andere invulling van deze dag voor ogen had gehouden.
Mijn gedachten bleven steken bij de kop in het Parool van morgen: knappe blondine ontvoert ondernemer op klaarlichte dag. AT5 zou het bericht snel overnemen. Instinctief zocht ik of er al een helikopter boven het pand zweefde. Mijn gedachtengang werd verstoord door het wegrijden van mijn vriendin met haar Fiat 500, het guitige wagentje baande zich een een weg door de chaos in het centrum van laden en lossen. Waar de reis naartoe ging was een verassing. Eenmaal langs de blauwe blokkendoos van Ikea wist ik het we gaan naar EC Amersfoort... en ook was de A1 ons goedgezind vandaag. Binnen bij EC eerst een bakkie koffie en thee gedronken, en Larissa nog even naar het toilet... waarnaar er gelijk 4 man naar het toilet moesten (Ik kijk er niet meer van op),. Hierna ons naar de Glory-Holes begeven en mij heerlijk laten pijpen door Larissa, ging best lastig met een drie-delig pak aan. Vanwege haar tongpiercing duurde het niet lang of ik sprietste haar mond vol. Twee heren hebben haar nog heerlijk staand genomen en waren gedesorienteerd door hen climax. Een andere heer spoot bij de aanblik van Larissa te vroeg zijn kruit bij het afrollen van een condoom.
Deze man moest een adempauze nemen. Tsja het blijft een engeltje wat uit de hemel is komen vallen, qua uiterlijk vertelde een toeschouwer. Niet veel later zijn wij weggegaan om wat te winkelen en te eten bij Happerij&Tapperij.
Larissa zei dat ik goed moest eten, voor vanavond... ik begreep het niet... maar dat zou mij gauw duidelijk worden. Nonchalant reden wij terug naar Amsterdam, Larissa had vanavond nog een hockey training (doet ze al jaren) en keek met haar Gucci Zonnenbril in de laagstaande zon. Ze had haar spullen dit keer al bij haar... zodat we gelijk konden doorrijden. De training was oogstrelend om naar te kijken al die dames, incluis mijn vriendin.
Uno.. Particolare... Quattro. 8 februari. Deel 1.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Uno.. Particolare... Quattro. 8 februari. Deel 1.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten