Burlesque

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Burlesque

Bericht door Ellen »

Onderweg cd met Duitse schlagers opgezet. Weer eens iets anders om in de stemming te komen. Peter Maffay en Matthias Reim doen mij denken aan mijn schooltijd. Wat was ik braaf een 9 was ook nooit genoeg. Helaas gebeurde het dat ik 1x mijn huiswerk was vergeten en een Duits liedje voor in de klas moest zingen. Begon mijn ondeugd toen toch al iets....

In de shop kocht ik mij een burlesque masker omdat ik alleen even wat afstand wou ofzo. Deels gelukt. Omgekleed en dan kom je zonder Rick binnen. Het is stil en dan moet jij het aanzwengelen.

Stiekem hoop ik dat de aanwezigen hieronder hun bevindingen typen. Ik ben altijd bang dat ik iemand vergeet of de volgorde niet goed meer in mijn hoofd heb.

Het was verwennerij ten top nadat ik me kon ontspannen. Wat niet alle mannen lukte maar dat snap ik ook wel. Joe zei het zo mooi. Ik snap nu wat je bedoelt dat alle ogen op je gericht zijn. Tja dat wist ik. Gelukkig was er een relaxte sfeer. Ik had de mannen ook gewaarschuwd dat ik mijn vlogger mee had en ging gebruiken als het nodig was. Heb alleen tot 2x toe een vinger uit mn kont moeten plukken :roll:

Omdat ik maar enkele namen weet kan ik lastig iedereen credits geven. Het was heerlijk me over te geven aan al.die handen en overal pikken. Toen ik vroeg wie er een condoom om wou doen waren er een paar met lef oa tattoe-man. Lekker. De assistent heeft me geneukt en veel met me gekletst zelfs mijn masker gerepareerd.

Jonge knul sorry dat ik je verlegen heb gemaakt. Ik bijt echt niet iedereen.

En....daar was Benno man wat kan hij heerlijk likken. Daar kan ik me toch maar bij weinig aan over geven. Voor Benno was vandaag conditietraining ik miste alleen het sporttenue.

Om mij heen liep al even een mooie man. Hij deed me aan iemand denken. Ik ben er nog niet achter wie. Ik moest hem wel over de bedrand trekken zo'n beetje en met mijn meest ondeugende ogen en zelf vingertje erbij wenken. Je was heerlijk Koen.

Niemand wou onderop waarschijnlijk door mijn vlogger :lol: Joe deed een dappere poging maar genoot wel even van mijn tieten in zijn gezicht.

Na een korte pauze wou Benno doggy terwijl ik ondertussen een lekkere pik pijpte . De vakantieman met penisring heeft me nog even lekker genomen.

Iemand met veel aandacht voor mijn buik. Ik heb zijn hand in totaal wel een uur over mijn buik voelen strijken heeft me heerlijk laten squirten.

De laatste meneer die mij likte heb ik ook gewaarschuwd dat als hij door zou gaan hij nieuwe gel kreeg. Rick weet daar alles van :lol:

Voor ik ging douchen vroeg ik de mannen die er nog waren of ze over mij heen wilden klaarkomen. Dat blijft een geil gezicht. Je lichaam als zaad-picasso of ze konden zich sparen voor curly die inmiddels binnen was gekomen.

Heerlijk gedoucht met lieve krullenbol.

Rick (Duitse stemming hier) ich brauch dich. Bedankt dat je dit voor me op het forum hebt gezet en dat ik me uit heb kunnen leven.

Aanwezige mannen bedankt voor jullie enthousiasme en ik zou het erg leuk vinden een reactie te lezen.

X Ellen
Benno
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Burlesque

Bericht door Benno »

Wow Ellen, wat lag je er super relaxt bij vandaag.
Toen ik om 12 uur binnenkwam lag je midden op bed met minstens een man of 10 om je heen.
Ik had geluk en was vrijwel meteen aan de beurt, toen ik eenmaal uitgekleed was. :D
De training had ik hard nodig na een groep van 3 weken. Alle zorgvuldig opgebouwde conditie weg.
Dus ik had wat tijd nodig om op stoom te komen, maar daarna ging het heel best.
Tegen het eind kwamen Wolf en Curly binnen, dus daar ook nog even mee gespeeld.
Ik probeer nog een uitgebreider verslag te schijven...
Benno
Biranieri
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Biranieri »

Heerlijke Ellen !!
Ik heb idd lang van je lekkere zachte buikje genoten ,heerlijk !
Maar ook van je borsten , billen en benen
En natuurlijk je lekkere natte kutje
Helaas lukte het me niet je lekker te neuken zelfs niet toen je me lekker en lang gepijpt had.
Je zei jou wil ik wel in me voelen
Hub ik condoom om zag toen al die mannen
En ik zag hem krimpen .......pfffffff
Toen maar lekker gelikt met Mn handen op die geile buik !
Dankjewel
Kuussssss
koen540
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door koen540 »

Wat een heerlijk kutje heb jij Ellen..je vroeg mij op het bed te komen ;-) maar er waren wel heel veel mannen... was net binnen en je pijpte me heerlijk diep.. daarna mocht ik je neuken dat was zo zalig maar kon zowat nergens een hand plaatsen of ik steunde op iemands been of pik... doen we snel nog een keer over ;-)
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Toffe reacties mannen dat doet mij altijd goed :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten