hallo,
was vanmiddag tot een uurtje of 18 in de bios.
ik was er om 14 uurm het begon in de darkroom met eerst 1 jongen van een jaartje of 30.
Samen begonnen we lekker te friemelen en ons te ontkleden in de darkroom, op afstand stonf er ook nog een leuke jongen te kijken, die hebben we erbij betrokken, lekker friemelen, zoenen, aan elkaars billen zitten en lekker trekken.
1 van die jongens ginglekker spuiten na ongeveer 30 minuten.
Toen maar weer even rust gehouden en verschillende filmpjes gekeken.
zo rond de klok van 17 uur werd het wat stiller en en de ruimte met het grote bed was een wat ouder stel en een knul van leek 38 jaar,die zat lekker te trekken.
Ik ben even doorgelopen naar de cimema waar ik nog even heerlijk heb zitten geilen.
Later terug gegaan en het stel zat lekker te sexen ook met die knul van 38 en een ander lag op de knieen lekker die vrouw te beffen, geil gezicht
Die vrouw is 4 keer klaar gelikt zeg.
Daarna met onze drieen (mannen) op het grote bed glegen waarbij wij (ik en de oudere man over die knul van 38 hebben gespoten tewijl hij ook spoot, het sperma liep van alle kanten van hem naar beneden.
Man wat was dat geil.
Diegene die hetl ezen er het waren ontzetttend bedankt het was top en supergeil. En dat te bedenken dat ik hartstikke gay ben! lekker naar het stel gekeken.
Hoop jullie nog een keer te treffen.
Nu ik dit schrijf wordt ik alweer geil
maandagmiddag 28 febr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten