GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door pijpsletje »

Hoi LotteMooi,

Allereerst: ich bin dabei!

Ik zou heel graag onder je willen liggen en je kutje met m'n tong willen plezieren terwijl jij de mannen met je mond aan het verwennen bent. Ik geil nu eenmaal op het laten genieten van anderen.

Heren: zoals de naam al doet vermoeden ben ik ook beschikbaar voor orale verwennerij. Wellicht voor de bimannen die op hun beurt wachten en op volle sterkte acte de presence willen maken bij de dames? ;-) Als u wilt dat ik herkenbaar ben doe ik wel een jurkje aan...
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Stefan 18X6
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 dec 2018 19:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door Stefan 18X6 »

Ha LotteMooi,

Zou top zijn als je wat eerder langs zou kunnen komen. Ik moet namelijk rond 16:00/16:30 weer verder. Vorige keer stelde BigBoy voor om mij nog niet klaar te laten komen op jouw (goddelijke) lichaam. Hij had nog een ander ideetje. Tja, ik wilde je ook wel even neuken en daarna lekker op je klaarkomen maar had ook toen niet veel tijd. Dus... als je er rond 15:00 kunt zijn, weet je wat wat ik wel zou willen ;-) Als jullie dat tenminste ook weer zien zitten. Lekker over jou klaarkomen gaat dan sowieso gebeuren.

Groetjes,

Stefan
fret
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2015 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door fret »

Ik wil je neuken terwijl pijpsletje mijn ballen likt. Hij moet ook mijn tepels bewerken. Daarna kom ik klaar en spuit mijn zaad in zijn mond of op jou terwijl hij het oplikt.
Groet Fret
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door pijpsletje »

@fret: De logistiek kan op plekken wat ingewikkeld worden maar we gaan ons best doen! :-)

Oeh! En is dat met of zonder jurkje?
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Bibrutus
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2018 10:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door Bibrutus »

Oef, als je eerder kunt komen dan ben ik ook van de partij! Met een ruime hoeveelheid, waar je maar wilt. Ik zou het lekker vinden je goed te beffen, ben je daar voor in? Laat even definitief weten hoe laat je verwacht te komen?
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door Mr_Flames »

Helaas! Princess en ik zijn er vandaag toch niet bij :-(

Xje tot snel
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
BBCJohna
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 okt 2017 08:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door BBCJohna »

Het zou top zijn als je eerder kan lotte. Anders kan ik het helaas niet mee maken hoe je me goed pijpt en uiteindelijk alles over je gezicht en borsten spuit
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door Multibanaan »

Erg druk in de cinema, zou dat komen vanwege een oproep van een bepaalde dame? Toen ik Lotte binnen zag komen, snapte ik ineens wel waarom: gewoon een erg lekker ding, niet meer niet minder. Ze verzamelde al snel een enorme stoet toen ze met haar vriend richting de gayzaal ging. Nadat Lotte in een stoel had plaatsgenomen, ging het heel snel: als een olympisch kampioen van de 100m aftrekken, trok ze bliksemsnel de ene na de andere man richting een hoogtepunt, waarbij ze de ladingen gretig over haar borsten opving. Toen ik aan de beurt was, ging het bij mij (jammer genoeg) ook snel, deze Lotte kan namelijk beter aftrekken dan al mijn exen bij elkaar. Als ze je dan ook nog zaadvragend aankijkt, en amicaal mijn kreuntjes imiteert, nou dan kan ze het krijgen ook. Luid kreunend kom ik klaar, en zie dat er over Lotte's borsten aardig wat zaad is verschenen. Helaas moet ik er daarna snel vandoor, want ik had graag nog langer gebleven. Volgende keer dan maar!
Thanks Lotte en partner!
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door JohnV »

Lotte en prachtige vriend,

Ongeveer een jaar geleden jullie voor het eerst ontmoet in de EC en nu Opnieuw. Wat Ik al wist werd nu bevestigd, wat een waanzinnig mooie vrouw ben je. En ook veel vrijer dan toen.... :) ;)
Prachtig, hoe jij al die mannen verwent, altijd met een smile en wat humor. Wel een beetje jammer dat je zelf niet klaarkwam binnen 10 seconden he.... :P :P
Ik heb echt genoten hoe je met je handen, mond en tong al die harde pikken verwende en ze heerlijk over je mooie lijf liet klaarkomen en spuiten.
Na een poosje toegekeken te hebben en bloedgeil geworden te zijn, langzaam dichterbij geslopen en snel daarna begon je met mijn lul en nog 2 andere pikken te spelen. Afwisselend, heerlijk en zo geil. Al snel voelde Ik dat Ik ging komen, precies tegelijk met mijn buurman. De lading sperma op je prachtige lijf was weer groter geworden. Nadat je het allerlaatste druppeltje zaad uit mn pik afgelikt had bedank te Ik jou en jij mij, met een ozo lieve, geile lach....

Ik ben benieuwd naar hoeveel mannen je hebt afgezogen Lotte, je bent voor mij de absolute pijpkoninging, met ook nog heel veel humor.

Bedankt Lotte en vriend en tot een volgend keer,

X John
Likitgood86
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2019 21:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door Likitgood86 »

Pffff Lotte ik heb niet dichtbij je kunnen staan, 10 minuten binnen geweest te druk voor woorden
Respect voor je doorzettingsvermogen als ik het zo lees:) ik trek me nog wel een keer op je af. Je bent heerlijk :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten