HOE WERKT HET

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
ELFOGGO
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

HOE WERKT HET

Bericht door ELFOGGO »

hoi , ik heb een vraagje , hoe werkt alles in de cinema etc etc .

zal beginnen met een verhaaltje , eind mei 2017 is mijn vrouw overleden aan de k ziekte ze heeft 6 jaar gevochten, aangezien ze zo lang ziek was was er ook geen sex etc, ik ben in die tijd ook niet op zoek gegaan, bleef me vrouwtje trouw , heb ook sinds paar jaar angst en paniek aanvallen dus moeilijk om ergens toe te gaan zeker als het iets nieuws is , maar wat ik wilde bedoelen is na zoveel jaar heb ik ook wel eens zin in sex of iets op gebied aan sex , ben hetero dus zoek eigenlijk een vrouw , maar is moeilijk om iemand te vinden . hoop via ec iets te vinden , die mij wil helpen om toch een keer sex te hebben of al is het een pijpbeurt maak me niet uit , of het eerste keer makkelijk zal gaan weet ik niet zolang geleden en miss vind vrouwtje vanuit d ehemel wel niet goed , dus mijn vraag is wie wil me helpen of we wil er me meer vertellen over ec en zo . je bericht mag ook prive gestuurt worden . gr een nieuwschierige man met een verlangen naar sex. :P
p.s mijn verhaal is geen nep om iets te krijgen , kan alles bewijzen .
ELFOGGO
Contacteer:

Re: HOE WERKT HET

Bericht door ELFOGGO »

hopelijk word er gereageerd .
Benno
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Benno »

Hallo El Foggo,

Uit jouw verhaal blijkt dat je een vervelende tijd achter de rug hebt.
Ik vraag me echter af of Erotic Cinema de juiste plek is om te vinden wat jij zoekt.
Een dating website of app is misschien meer op z'n plaats.
Daarbij zou ik je aanraden om niet direct onderstaand verhaal te vertellen, aangezien vrouwen eerst willen weten of ze met een leuke man te maken hebben alvorens ze naar jouw problemen en angsten willen luisteren.

In EC is wel seks te vinden als het daar puur om te doen is. Maar de meeste vrouwen die er komen, willen lekker genieten, dus ook daar zou ik niet dit verhaal vertellen.
EC is een plek om ongecompliceerd te genieten van seks. Dus laat je vrouwtje in de hemel en laat jezelf van je beste kant zien. Dan komt het vast goed.

Groet,

Benno
ELFOGGO
Contacteer:

Bericht door ELFOGGO »

[quote="Benno"]Hallo El Foggo,

Uit jouw verhaal blijkt dat je een vervelende tijd achter de rug hebt.
Ik vraag me echter af of Erotic Cinema de juiste plek is om te vinden wat jij zoekt.
Een dating website of app is misschien meer op z'n plaats.
Daarbij zou ik je aanraden om niet direct onderstaand verhaal te vertellen, aangezien vrouwen eerst willen weten of ze met een leuke man te maken hebben alvorens ze naar jouw problemen en angsten willen luisteren.

In EC is wel seks te vinden als het daar puur om te doen is. Maar de meeste vrouwen die er komen, willen lekker genieten, dus ook daar zou ik niet dit verhaal vertellen.
EC is een plek om ongecompliceerd te genieten van seks. Dus laat je vrouwtje in de hemel en laat jezelf van je beste kant zien. Dan komt het vast goed.

Groet,

Benno[/quote
gaat mij alleen maar om de sex geen relatie , omdat zolang is geleden dacht ik is daar wel de juiste plek voor , val het me tegen ga ik gewoon weer weg en de vrouwen merken er niks van . maar bedankt voor je reactie benno
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten