Heren,
Dinsdag 15 jan eerste Trans dag in Amersfoort, ik geile Travo ben van de partij ik ben er vanaf 12 uur tot 1600 uur. Hoe zie ik er uit blond voorzien van kousen met hakken. En uiteraard verder helemaal vrouwelijk, lekker opgemaakt. Helemaal klaar om jullie heerlijk klaar te maken, ben gek op pijpen en word graag lekker genomen. En natuurlijk mogen jullie mij net als de laaste keer heerlijk onderspuiten. Als jullie goede voornemens hebben laat het dan maar even weten hier. Trouwens een lekker geil stel er bij is ook heel welkom. Laten we ons samen lekker gebruiken.
Tot Dinsdag x Travo Linda
Geile middag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 1
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Geile middag
Mooi .heb Jij een photo
-
- Contacteer:
Die heb ik eigenlijk niet, laat ik Dinsdag maken. Maar denk je in blond kousen hakken en echt vrouwelijk . En ook nog eens super geil en voor heel veel geile dingen in dus laat maar weten.
Linda
Linda
-
- Contacteer:
Heren,
Morgen is het zo ver heerlijke geile middag, en als ik de pb berichten moet geloven word het een top middag.( wel jammer dat het niet gewoon word gepost dan komt een ieder in de stemming) Nou ik hoop dat het ook echt zo geil gaat worden. Ik zie uit naar alle pikken en de gevolgen daarvan!
Allemaal tot morgen ik ben er rond 1200 uur tot max 1600 uur
X Linda
Morgen is het zo ver heerlijke geile middag, en als ik de pb berichten moet geloven word het een top middag.( wel jammer dat het niet gewoon word gepost dan komt een ieder in de stemming) Nou ik hoop dat het ook echt zo geil gaat worden. Ik zie uit naar alle pikken en de gevolgen daarvan!
Allemaal tot morgen ik ben er rond 1200 uur tot max 1600 uur
X Linda
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten