Kusje op geile kutje
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Kusje op geile kutje
Vandaag naar ec geweest pfff geweldig we waren zo geil als boter..binnen gekomen in de winkel..stroomde de mannen binnen tja iets op forum plaatsen dan krijg je dat hihieerst heerlijk geneukt gelikt tietjes gekneed mmm door m,n partner wat heb ie toch een lekkere geile paal na goed geneukt tehebben ..ik later op hem zitten en heerlijk over die paal teglijden godver wat een geil gevoel in me kutje mmmmannen stonden geil om ons heen tetrekken toen zei partner ga maar lekker de hoer spelen sletje ik kijk geil mee ...pfff ik pijpte ze geil en kreeg zaad in bekkie en gezicht mmm..na een tijdje zei partner ff pauze en we gaan naar gayzaal daar kwam een man en die pijpte m,n man terwijl ik me partner pijpte wat een geil gezicht toen zat daar een jongen rechts van ons geil tetrekken..man zei ga hem lekker pijpen terwijl ik je neuk in je kutje en kontje ..het was druk en als enigste geil sletje had ik het druk hihi ..maar ik ben een tijger zeide 2 geile jonge jongens dus kom maar op we gingen daarna in de sling en werd goed geneukt door een donkere jonge man die bleef gaan en m,n partner mmm wat een geile vent heb ik toch gepijpt en weer geneukt ..daarna ff met m,n kutje de koelte voelen van koud water ik kreeg er dikke lipjes van van al die geile palen ..op het matras geil genomen door partner en veel pikken ja m,n geile kutje had een goeie dag ..hihi m,n partner neukte m,n kontje terwijl ik een geile donkere pik in m,n kutje had wat geil allemaal toen pauze en de mannen die klaar waren gekomen in m,n bekkie of in me kutje met condoom namen afscheid m,n partner pijpte ik en hij werd hard in me bekkie die geile dikke paal z,n eikel glom ervan mmmtoen was het bijna tijd en we gingen naar de heterozaal daar vingerde ik me kutje en hij trok z,n geile pik hij zei ik ga klaar komen ik zei ik wil je pik in me geile rijpe kutje kom hier hij ging me neuken in de stoel en toen hij klaar kwam z,n zaad z,n warme geile zaad op m,n kutje spoot wat geil mmm we waren klaar en voldaan heerlijke dag gehad de 2 jongens staan al tepopelen voor de volgende x ..nou heren ik kom dinsdag weer 5februari zijn we er weer n..mm de heren gedag gezegd en naar de auto met een smile op m,n gezicht en een heel dik kutje van genot wasr een kusje op gegeven moet worden voor het geile werk wat z gedaan heb xxx kusjes naar m,n partner hij geil me iedere x op heerlijk schat xxx tot d volgende x ec ...
Gebruikers op dit forum: knipoog en 15 gasten