OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mila
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jul 2015 09:48
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door Mila »

Als haar Meester schrijf ik deze oproep:

Ja mannen je leest het goed. Mila komt weer kijken in het EC Amersfoort rond 13:00u. Een aantal van jullie kennen Mila als een nymphomanische gangbangster. Maar dit is ondertussen al twee jaar geleden, haar ontwikkeling heeft niet stil gestaan en heb ik haar getrained tot een bijna grenzeloze hoogwaardige gebruiks-/zaadslet die bijna elke uitdaging aan zal gaan.
Mila luistert niet meer naar haar eigen naam en reageert alleen nog op “Sletje”. Dan weten jullie hoe zij aangesproken moet worden.

Om haar een uitdaging te geven, waar zij tot een maximaal gebruikt zal gaan worden, zullen wij morgen een “Tour de EC” gaan doen. Ons eerste bezoek zal EC Amersfoort zijn en ons tweede bezoek EC Arnhem. Ja je hoort het goed, allemaal
op dezelfde dag.

Wat kunnen jullie verwachten: Mila zal morgen rond 13:00u in het EC Amersfoort verschijnen. Iedere schone hygiënische man met een gewassen pik tot 50 jaar is welkom bij deze slet. Hoe groter/dikker de Pik, hoe gretiger ze zal reageren..
Ik kom haar morgen persoonlijk afleveren in het EC daarna is ze van jullie allemaal. Er zijn geen regels alleen een paar grenzen die jullie niet mogen overschrijden!!!!

De grenzen die niet overschreden mogen worden zijn: GEEN ANAAL (ook geen verdwaalde vingers), GEEN BEFFEN.

Voor de rest gaan jullie maar los op dit sletje, en gebruik haar maar zoals jullie willen... Ze is gek op zaad, dus schiet die klodders maar ruim over haar heen en laat het vooral zitten (geen doekjes).

Na deze sessie zullen wij uiterlijk 16:00u vertrekken naar EC Arnhem waar ze 1:1 geblinddoekt in een hokje afgewerkt zal gaan worden door de mannen die in een rij voor haar staan. Zij zal hier niet gaan weten wie haar allemaal gebruikt heeft, wat voor haar een supergeile ervaring gaat worden.

Zijn jullie klaar voor Mila 2.0 aka Sletje?

Aanmelden hoeft niet, komen is genoeg.

Tot morgen.

Gr Fer.

P.s. Reacties in dit bericht vind Sletje leuk. ;)
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door tvpijper »

Oei klinkt geil. Maar ik was van plan als travo pijpslet ook te komen maar als er zulke concurentie is heeft wellicht niemand behoefte aan mij?
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Gebruikersavatar
Mila
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jul 2015 09:48
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door Mila »

tvpijper schreef:Oei klinkt geil. Maar ik was van plan als travo pijpslet ook te komen maar als er zulke concurentie is heeft wellicht niemand behoefte aan mij?
Het EC is open en toegankelijk voor iedereen.
Dus qua animo weten we het niet dat ligt aan de bezoekers.
Maar er zijn gelukkig meerdere ruimtes binnen het EC.
Concurrentie ken ik niet... dus wees gewoon welkom en maak je eigen keuze om wel/niet te komen.
Mannen kunnen natuurlijk altijd komen voor jou ding, evenals het onze.

X Sletje
Laatst gewijzigd door Mila op 24 apr 2019 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Remco44
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2019 10:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door Remco44 »

Ha Sletje/Mila,

Ik ben erg benieuwd naar je door de oproep van je meester hierboven. Ik (M, 44, slank en xl) ga er bij zijn en hoop je heerlijk te kunnen nemen morgen. Hoop dat de opkomst groot is en je van veel harde pikken (oa) die van mij) genomen gaat worden!

X

Remco
michel
Berichten: 221
Lid geworden op: 20 okt 2009 07:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door michel »

Ik ben er morgen bij, zin om een echte lekkere slet te gebruiken.
2 jaar geleden heb ik je al eens mogen ontmoeten.

Groet Michel,
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door tvpijper »

Mila schreef:
tvpijper schreef:Oei klinkt geil. Maar ik was van plan als travo pijpslet ook te komen maar als er zulke concurentie is heeft wellicht niemand behoefte aan mij?
Het EC is open en toegankelijk voor iedereen.
Dus qua animo weten we het niet dat ligt aan de bezoekers.
Maar er zijn gelukkig meerdere ruimtes binnen het EC.
Concurrentie ken ik niet... dus wees gewoon welkom en maak je eigen keuze om wel/niet te komen.
Mannen kunnen natuurlijk altijd komen voor jou ding, evenals het onze.

X Mila
Ja dat is zo! :-)
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door Mr_Flames »

Ik ben er bij!!

Nu al zin om mijn zaad klodders over haar gezicht te sproeien..
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
amigoxxx00
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 sep 2018 01:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door amigoxxx00 »

hoooi hoooi :)
ik ben Peter, 25jaar, 183cm, slank. Ik heb interessante paal voor jij. 22cm.
RickyIta
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 jun 2018 21:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door RickyIta »

Het was super :D bedankt voor vandaag
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door venga »

Ik lees het bericht van Fer en (hoe heet ze ook al weer?) o ja, …….. Sletje natuurlijk!! ☺
Thuis pak ik mijn XL condooms en een handdoek en vertrek naar de EC. Eenmaal in de EC is het verdacht rustig. Even denk ik dat ze niet zijn gekomen, maar al snel blijkt dat ze buiten staan te roken in het bekende rookhuisje.
Ook al ben ik geen roker, ik besluit om even naar de rookruimte te gaan om kennis te maken. Per slot van rekening hadden wij elkaar nog nooit ontmoet. Even moest ik wennen aan het zonlicht, maar al snel zag ik Fer en Sletje staan.

Ik had niet verwacht dat Sletje zo mooi was. Sletje is een jonge vrouw met een heerlijke zachte egale huid. De foto op het forum is van haar en totaal niet flatteus. Dat had ik niet verwacht. Ik genoot van haar zwarte lingerie, waarbij zij jarretels droeg zonder slipje. Haar kale kutje viel hierdoor extra op en haar wel gevormde spleetje maakte dat mijn pik al behoorlijk begon te groeien.

Ik had de neiging om haar al sigaret rokende tegen de muur aan te drukken en haar staande te neuken, maar aangezien het EC nog langer een goed contact met de buren wil houden heb ik dat maar even nagelaten.
In het rookhok had ik meteen een goed contact met Fer en Sletje. Behalve geil, is het ook een intelligent stel waar je een goed gesprek mee kan voeren. We maakten kennis en het werd mij duidelijk dat Sletje vandaag wel heel erg SLETJE is.

Zoals gebruikelijk ging ik eerst douchen. Mijn lichaam was door het warme water opgewarmd en sletje kwam weer binnen om met een goeie sessie te starten. Sletje kwam bij haar meester die de vraag stelde: “Wil je hard of wil je zacht”. De meester had al aangegeven dat sletje vandaag helemaal schraal geneukt moest worden, dus Sletje kon niet veel anders antwoorden dan: “Doe maar hard” Behalve dat dit een opdracht was aan Sletje, zag ik dit ook voor ons mannen als de missie.

Sletje zat op handen en knieën op het bed. Ik zag de eerst pik in haar mondje verdwijnen, terwijl zij van achteren werd geneukt. In rap tempo verwerkte het kutje van Sletje 3 stevige pikken en spoot de eerste man een enorme productie op haar gezicht. Bij haar oog, langs haar neus, op haar bovenlip en op haar kin, glom de sperma en droop langzaam naar beneden.

Mijn pik was inmiddels gegroeid en mijn eikel raakte bijna mijn navel aan. Ik drukte mijn harde pik naar beneden terwijl Sletje haar schaamlippen aanbood. Nadat ik mijn doggy positie had gevonden gleed mijn kloppende pik diep haar warme vagina binnen. Er ontstond een grappig samenspel. Ik stootte hard op en neer en op het moment dat ik vermoeid raakte, danste Sletje op en neer op mijn harde paal. Totdat Sletje weer de intensiteit verloor, dan begon ik weer met mijn stoten.
Ondertussen maakte ik haar billen licht roze met wat slagen en kneedde stevig haar billen, maar wel met gevoel. Sommige vrouwen hebben borsten die je perfect kan vastgrijpen. Sletje heeft zeker mooi gevormde borsten, maar vooral perfecte billen om vast te grijpen en op en neer te bewegen. Haar billen danste in mijn handen op en neer. Af en toe bewoog ik haar billen opzij waardoor ik de doorbloede schacht van mijn pik heerlijk in haar kutje zag zitten.

Ik nam even een pauze en onderwijl werd Sletje door een handje vol mannen geneukt en bespoten. Ik vroeg vervolgens aan Sletje om op haar rug te gaan liggen. Fer zei: “Dat is de natuurlijke houding”. Met haar enorme zware metalen halsband om voelde dit toch anders.
Sletje deed haar benen wijd en ik kroop tussen haar benen. Mijn pik herkende weer haar zachte schaamlippen. Normaal zoek ik steun door de vrouw bij de schouders vast te houden. Dit keer greep ik haar bij de halsband ter hoogte van haar strot. Sletje moest zich wel overgeven en ik weet zeker dat zij hiermee punten verdiende bij haar meester.

Door haar bij de halsband vast te grijpen had ik steun en was ik in staat om sletje hard te neuken. Aangezien de missie ‘HARD’ was, heb ik Sletje keihard geneukt. Mijn pik roste op en neer in haar kut. Mijn bekken kletste luidruchtig tegen haar lange benen en kutje aan. Ik hield het vol omdat wij werden aangespoord door de meester.
Uiteindelijk hield ik het niet meer, de sperma welde op in mijn eikel. Om sletje en Fer te plezieren besloot ik om niet onzichtbaar klaar te komen in haar kutje, maar lekker op haar onderbuik te spuiten. Behalve haar gezicht, glom nu ook haar bolle buikje waardoor haar zwarte jarretels nog mooier tot hun recht kwamen.

Sletje bleef onverzadigbaar en nog meer mannen werden geklopt en gezogen. Fer schreef op het forum: “Een aantal van jullie kennen Mila als een nymphomanische gangbangster. Maar dit is ondertussen al twee jaar geleden, haar ontwikkeling heeft niet stil gestaan en heb ik haar getrained tot een bijna grenzeloze hoogwaardige gebruiks-/zaadslet die bijna elke uitdaging aan zal gaan.” Fer en Sletje hebben hiermee niets gelogen.
Even had ik het gevoel dat ik in een seksscène zat uit het boek ’11 minuten’ van Paulo Coelho, waarin de Braziliaanse Maria op zoek is naar de ware liefde en menig SM spel beleefd met de Zwitserse kunstenaar Ralf. Een SM spel dat zich gaande de jaren meer en meer ontwikkelde. Ik weet zeker dat Fer en Sletje hun spel spelen in verbondenheid en aandacht, alsof zij de figuranten waren in 11 minuten.

Sletje heeft tot slot alleen gedoucht. Voor haar was het een pauze, want Arnhem, een neger met grote lul en Fer stonden die dag nog op het programma. Sletje liep na het douchen maagdelijk naakt rond, nu zonder lingerie. Daarna trok zij haar normale kleding aan. Alhoewel, ……. Fer gaf mij de gelegenheid om Sletje nog 1 maal te inspecteren. Ik zag dat zij haar zware metalen halsband omhield. Ik tilde haar rokje op en keek sliploos tegen haar fris gewassen kale poesje aan.
Mijn pik was meteen weer stijf, maar het feest was voorbij. Sletje en Fer vertrokken naar Arnhem. Ik ben benieuwd of een gelukkige voorbijganger haar rokje nog omhoog heeft zien waaien en misschien haar halsband heeft opgemerkt.

Al met al voelde ik mij in het EC een geluksvogel. Zo’n mooie dame, zo’n gezellig stel en wat ook zeker het vermelden waard is, het contact met de overige mannen was deze middag super gezellig. Er was duidelijk een stel mannen aanwezig die behalve seks ook nog iets hadden te melden. Sletje, Fer en alle mannen, bedankt voor alles!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten