Seksen met geile Tiffany op 24 juli!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Seksen met geile Tiffany op 24 juli!

Bericht door Patrick666 »

Masseur....

Ze hebben bij de EC airco, maar Tiff kan de temperatuur zeker doen stijgen ben ik bang :)
LelySem
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2018 10:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Seksen met geile Tiffany op 24 juli!

Bericht door LelySem »

Zo! Vrij kunnen krijgen!
Tot vanmiddag!
TimoXXX
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2019 16:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Seksen met geile Tiffany op 24 juli!

Bericht door TimoXXX »

Beste cinema gangers, hierbij een klein verslagje: Ik was er vanmiddag en het was heerlijk met Tiffany en andere dame van stel. Eerst in de hetero cinema geduldig op mijn beurt gewacht bij Tiffany. Al staande op zijn hondjes genomen terwijl ze een paar andere pikken afzoog. Ze kwam bij meerdere neukbeurten al spuitend klaar, ook bij mij, wat een fantastische meid.

Tiffany ging even pauzeren waarna even later de dame van het stel uit de kleren ging. In de algemene ruimte ging ze naakt op het bed liggen en begon iedereen te pijpen die in de buurt kwam, vele handen gingen intussen over haar lichaam en kutje. Ze gaf aan dat ze niet wist of ze wel intiem zou gaan doen want dat had ze in deze setting nog nooit gedaan. Als ze het zou doen zou ze het zelf aangeven en met wie. Natuurlijk heeft iedereen daar respect voor. Het duurde echter niet lang want ze was al aardig op dreef gekomen met al die pikken om haar heen. Met haar man al toekijkend werd ze eerst lekker genomen door 2 collega bezoekers waarna ik al flink opgewarmd met mijn pik op oorlogssterkte de gelukkige was. Wat een lekker kutje zeg, een tijdje flink in missionaris doorgeneukt terwijl ze met handen en mond wat andere pikken verzorgde. Ik wilde op een gegeven moment mijn beurt doorgeven maar ze gaf aan even pauze nodig te hebben. Ik ging dan ook even douchen en toen ik klaar was lag ze alweer op bed in 69 met een pik in haar mond en een tong in haar kutje.

Tiffany en stel, het was erg fijn, bedankt dat jullie er waren en wie weet tot ziens! En voor het stel: heel moedig van jullie dat jullie dit allemaal hebben gedaan zo voor de eerste keer all the way. Super! Hoop dat ik mijn meisje ook eens zover krijg :)

xxx
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Seksen met geile Tiffany op 24 juli!

Bericht door venga »

mooi verslag Timo. Je had de perfecte pik om haar te verwennen. Mijn verslag heb ik geplaatst door een nieuw item te plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten