Voor de dame van het andere stel was er ook een moment aangebroken.. dat zij Lucy heerlijk kon beffen. Was voor haar de eerste keer dat ze dit bij een vrouw deed... en beleefde een mooi moment. P. nam haar achterlangs en bracht haar zuchtend over een drempel

Na nog een zoen sessie met Lucy vond ze dat ik nog eens dubbel moest genieten. Ik moest opmmijn rug gaan liggen.. en mevrouw trok alle standjes uit het Kamasutra boek te voorschijn waar de honden geen brood van lusten. Ze genoot er zichtbaar van en liet zich helemaal gaan.
Haar sensuele vormen bewogen op haar ritme mee.. zij bepaalde het tempo, haar ogen spraken boekdelen. Ook Ozz en Maryse waren uit de darkroom gekomen en aanschouwden ons schouwspel.
Om Lucy ook heerlijk te verwennen wisselden wij van standje.. een die voor haar heel erg prettig is (en waar ik heel zachtjes moet bewegen),. Zoals gezegd ging zij op handen en voeten zitten en nam ik haar achterlangs, dit gecombineerd met de zachte stoten gaf het haar een zalig explosief gevoel.
Dit meer dan 20 minuten volgehouden en toen liet ze zich een daverend orgasme welgevallen... met luidde kreuntjes explodeerde deze dame op het grote matras. Door het orgasme kneep haar poesje heel nauw samen waardoor het voor mij ook de uur van de waarheid werd en ik haar heerlijk grommend vulde met mijn zaad.
Het hele schouwspel had nog steeds iedereen zichtbaar opgewonden en ik liep naar het bankstel. Daar aangekomen streelde ik de rug van Maryse... en dat resulteerde weer in een ondeugende blik van haar. Ze antwoordde ''Je kunt vast nog een keer'' dit was niet tegen dovenmansoren gezegd en mijn gloeiende spijker bereikte weer een ongekende hoogte. Ze maakte een weelderige knieval en begon heerlijk mijn stijve pik te pijpen.
Haar tong draaide langzaam cirkeltjes om mijn pik.. en dat was heel aangenaam wat ze deed. Ozz vondt het een geil gezicht zoals hij zei hoe zijn sletje bezig was met pijpen. Na een vlaag van bezinning en weer terug op aarde

troonde ik haar mee naar het grote matras. Ook zij nam hetzelfde standje aan als Lucy en ik nam haar in een vast tempo en neukte haar stevig door. Ze genoot ernstig van ons spel en kreunde er feilloos op los.. Ozz knielde bij haar en vertelde haar allemaal lieve woordjes wat haar nog meer opwondt. Haar poesje sloot zich bijna vacuum om mijn pik... en om geen steun te verliezen pakte ik haar nog eens goed bij de heupen. Stilletjes aan bereikte ze haar hoogtepunt en kneep mijn pik samen. Voor mij was het signaal groen en spoot met een diepe grom mijn zaad in haar poesje.
Helaas was het toen al 22.00 uur. en kleden we ons gauw aan om vervolgens op het terras nog wat te gaan drinken.
Het was zoals Ozz al zei een avond met respect en velen hoogtepunten.
En zeker 100% voor herhaling vatbaar.
Iedereen bedankt voor deze fijne gezelige namiddag en avond.
Lucy, Ozz, Maryse, B. P. we spreken elkaar vast gauw weer.. het was top!!!
En voor P. veel leesplezier.
Ook het andere stel bedankt voor jullie samenspel aan ons allen.
Groetjes,
Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!